Lean Canvas: Od nápadu k fungujúcemu biznisu
Kurzom sprevádza Josef Dvořák a Míša Vlasáková
Nápad má hocikto. Úspešný produkt ale musí mať okrem dobrej myšlienky aj fungujúci biznis model.
Máte nápad na nový produkt a chcete ho realizovať? Podľa výskumov až 80 % nových produktov neuspeje najčastejšie preto, že sa tvorcovia nápadu zamilujú do svojho riešenia a idú ho rovno hlava-nehlava vyrobiť. Výsledkom sú často produkty, ktoré nikto nepotrebuje.
V kurze si osvojite Biznis modelovanie pomocou Lean Canvas(u).
Ak chcete s novým produktom uspieť, potrebujete nájsť fungujúci biznis model predtým, než začnete investovať do jeho výroby, a zároveň skôr, než vám dôjdu peniaze, motivácia alebo sa to podarí niekomu inému. Cesta od nápadu k fungujúcemu biznis modelu nie je lineárna, je plná slepých uličiek a iterácií. V kurze sa naučíte používať veľmi užitočný nástroj Lean Canvas, ktorý vám pomôže sa na tejto ceste nestratiť.
Kurz je vhodný hlavne pre tých, ktorí chcú zvýšiť pravdepodobnosť úspechu nového produktu.
V kurze sa naučíte:
- používať nástroj Lean Canvas na praktickom príklade z našej inovačnej praxe
- premýšľať spôsobom, ktorý zvyšuje šance na úspech nového produktu na trhu.
Kurz je určený pre:
- produktových manažérov, ktorí chcú posilniť svoje zručnosti v tvorbe inovatívnych produktov
- podnikateľov, ktorí majú nápad, ktorý chcú realizovať
- pre kohokoľvek s podnikavým duchom.
Študijný materiál ku kurzu:
- pod prvou lekciou si môžete stiahnuť Lean Canvas šablónu.

Partner
Josef je skúseným produktovým manažérom a partnerom inovačnej agentúry Direct People. Podieľal sa na … čítať viacviac ako dvoch desiatkach projektov pre klientov z rôznych odvetví. Jeho klientmi sú napríklad Linet, LMC a i. Jeho hlavnou misiou je objavovať a privádzať na trh inovatívne produkty, ktoré hlavne veľkým firmám prinášajú nové zdroje rastu.

Innovation leader
Míša je unikátnou kombináciou produktového manažéra, psychológa a lektora. V inovačnej agentúre … čítať viacDirect People má bohaté skúsenosti s riadením inovačných, vzdelávacích a výskumných projektov. Jej klientmi sú napríklad Dr. Max, LMC, Mastercard a i. Jej hlavnou misiou je využiť psychologickú prax pre hlboké pochopenie potrieb a problémov zákazníkov, na čom stavia tvorbu inovatívnych produktov.
Hodnotenie kurzu
87 %
Hodnotenie pridávajú iba študenti s overeným účtom
Zaujímavý kurz a návod, ako použiť metódu Lean Canvas pre úspešný biznis, ďakujem.
super:-)
velmi dobré školenie , len príliš vela informácií naraz , tak si ešte raz zopakujem školenie , aby som si dôležité veci zapamätal