Obsahová stratégia II: Obsahový audit
Kurzom sprevádza Obsahová agentura
Urobte si generálny poriadok v obsahu, interným výskumom zmapujte firemné potreby a zostavte si vlastnú analýzu kľúčových slov.
Aby vaša obsahová stratégia získala pevné základy, potrebujete si na začiatku ujasniť tieto 3 veci:
- Kto sme a čo chceme povedať
- Aký obsah teraz tvoríme a aké sú výsledky
- Čo hovoria analýzy o návštevnosti, kľúčových slovách a konkurencii
Eště než začnete plánovať stratégiu, je nevyhnutné vyhodnotiť, ktoré zo súčasných aktivít sa osvedčili a ktoré nie. Analýzy vám zase odhalia trendy a smery, ktoré poslúžia v neskorších fázach ako jeden z východiskových bodov obsahovej stratégie.
Konkrétne sa dozviete:
- Prečo je dôležité začať s výskumom u seba
- Ako si ujasniť firemnú víziu
- Aké otázky si vo firme položiť
- Koho sa na ne spýtať
- Ako urobiť audit súčasného obsahu
- Ako analyzovať návštevnosť
- Ako svojpomocne pripraviť jednoduchú analýzu kľúčových slov
- Ako analyzovať obsah konkurencie
Pre koho je kurz určený?
- Pre každého, kto sa púšťa do svojej prvej obsahovej stratégie
- Pre všetkých, ktorí sa chcú v tvorbe obsahových stratégií zlepšiť
- Pre všetkých, ktorí si potrebujú urobiť audit súčasného obsahu
- Pre manažérov firiem, ktorí si nechávajú spracovať obsahovú stratégiu.
Osnova kurzu
15 lekcií · 25m
Otvoriť všetky kapitoly Zavrieť všetky kapitoly
Obsahová agentúra
Obsahová agentúra sa špecializuje na dlhodobé dodávanie copywritingových a content marketingových služieb. 15 ľudí sa stará o … čítať viacfungujúci obsah desiatkam klientov od Home Creditu cez CZC.cz po Jablotron. Vedľa tvorby obsahu a obsahových stratégií sa venuje školeniam a konzultáciám - najmä medzi technologickými startupmi v Jihomoravskom inovačnom centre. O svojom know-how sa pravidelne delí tiež na blogu na www.obsahova-agentura.cz.
Hodnotenie kurzu
87 %
Hodnotenie pridávajú iba študenti s overeným účtom
*****
Čekala bych více detailů, ale jako základ dobré a pěkně připravené. Díky.