Obsahová stratégia IV: Stratégia prakticky
Kurzom sprevádza Obsahová agentura
Spojte všetko, čo viete o svojej značke a zákazníkoch pomocou jednoduchej metodiky See-Think-Do-Care upravenej špeciálne na obsah.
Údaje o súčasnom obsahu aj preferenciách zákazníkov už máte pohromade a teraz prichádza to najdôležitejšie. Ukážeme vám, ako o zozbieraných informáciách premýšľať a ako z nich vytvoriť obsahovú stratégiu.
Stanovíte si, ako chcete, aby vašu firmu klienti vnímali a odhalíte, v čom ste jedineční. Potom vytvoríte strategický plán, ktorý vám povie, na aký obsah sa zamerať. V kurze sa tiež zoznámite s frameworkom See-Think-Do-Care. Vďaka nemu zistíte, aký obsah potrebujú vaše persóny v rôznych častiach nákupného procesu.
Konkrétne sa dozviete:
- Ako zistiť, v čom ste jedineční
- Ako rozpoznať prekážky, ktoré vás brzdia
- Ako zvoliť správnu stratégiu
- Podľa čoho určiť prioritu jednotlivých kanálov
- Ako si stanoviť ciele obsahovej stratégie
- K čomu slúži framework See-Think-Do-Care
- Ako See-Think-Do-Care použiť v praxi
Pre koho je kurz určený?
- Pre každého, kto sa púšťa do svojej prvej obsahovej stratégie
- Pre všetkých, ktorí sa chcú v tvorbe obsahových stratégií zlepšiť
- Pre všetkých, ktorí potrebujú strategicky plánovať obsah
- Pre všetkých, ktorí začínajú pracovať s frameworkom See-Think-Do-Care
- Pre manažérov firiem, ktorí si nechávajú spracovať obsahovú stratégiu.
Osnova kurzu
12 lekcií · 23m
Otvoriť všetky kapitoly Zavrieť všetky kapitoly
Obsahová agentúra
Obsahová agentúra sa špecializuje na dlhodobé dodávanie copywritingových a content marketingových služieb. 15 ľudí sa stará o … čítať viacfungujúci obsah desiatkam klientov od Home Creditu cez CZC.cz po Jablotron. Vedľa tvorby obsahu a obsahových stratégií sa venuje školeniam a konzultáciám - najmä medzi technologickými startupmi v Jihomoravskom inovačnom centre. O svojom know-how sa pravidelne delí tiež na blogu na www.obsahova-agentura.cz.
Hodnotenie kurzu
88 %
Hodnotenie pridávajú iba študenti s overeným účtom
Srozumitelné shrnutí s konkrétními tipy, jak na věc. Díky :)
******
Zajímavý