Lucie S.

Ano, souhlasím téměř s tím, co lektorka přednášela, bohužel z lektorky samotné necítím přirozenou vstřícnost a zájem (zvláště v ukázkách), nýbrž pouze naučení se slov, které dále přednáší.


Jozef T.

Oceňujem najmä praktické ukážky.


Iveta D.

Ďakujem, Lucia, veľmi pekne za podrobné vysvetlenie toho, čo je dôležité nie len v zákazníckom servise, ale aj v medziľudských vzťahoch. Tento kurz bol veľmi ľudský, empatický a autentický.


Luděk Š.

Líbil se mi výklad problematiky, ukázky z praxe (příběhy), tempo lekce a dokonce se mi líbil i test. :-)


Soňa D.

Kurz sa mi veľmi páčil, bol praktický, zrozumiteľný a plný užitočných informácií. Už sa neviem dočkať, kedy začnem získané poznatky využívať v praxi. Lektorka bola profesionálna a zároveň ľudská. Páčilo sa mi ako dokázala zrozumiteľne vysvetliť aj zložitejšie témy. Vytvárala príjemnú a motivujúcu atmosféru. Je vidieť, že má bohaté skúsenosti.


Lucie B.

Moc milý kurz


Martina Č.

Kurz je veľmi praktický a prínosný. Oceňujem, že sa lektorka sústredila na kľúčové oblasti, ktoré sú pre výborný zákaznícky servis rozhodujúce. Veľkým prínosom boli aj tipy, ako prejaviť empatiu a aktívne počúvať zákazníka, aby sme pochopili jeho potreby a vedeli správne reagovať. Rovnako hodnotné bolo zistenie, ako cez pozorné počúvanie odhadnúť jeho spôsob myslenia. Kurz bol zrozumiteľný a poskytol množstvo praktických podnetov, ktoré viem okamžite využiť.
Odporúčam každému, kto chce získať a udržať zákazníkov, zlepšiť svoju komunikáciu a budovať pozitívne meno firmy.


Jana J.

Ďakujem pani Lucii za výborne spracovaný kurz – praktický, zrozumiteľný a plný užitočných tipov, ako pristupovať k zákazníkovi s empatiou a porozumením. Veľmi sa mi páčilo, že sa kládol dôraz na prvý a posledný dojem. Netušila som, aké je dôležité mať jasne nastavené štandardy pre svoju firmu. Odporúčam každému, kto chce, aby sa mu zákazníci radi vracali.


Peter L.

Entry level slušnosti – nedá sa vo všetkom s lektorkou súhlasiť, ale pôsobilo to trochu umelo. Ešte tam chýbalo, že obchodníci by mali mať umyté zuby a pekne voňať. Verím, že na papieri to vyzerá super, ale chcelo by to aj business príklad (nasadili sme toto vo firme XY a zvýšili sme predaj o X %), nielen osobné skúsenosti.


Katarína Ď.

Veľmi príjemný kurz plný trefných odporúčaní. Povinná jazda pre každého prevádzkovateľa. Teším sa na ďalšie kurzy v podaní Lucie Meškovej.