Ako získavať nových zákazníkov navolávaním 1 - praktická príprava

Kurzom sprevádza  Radek Viktor Haštaba

Na kurze sa dozviete konkrétny návod a inšpiráciu ako osloviť telefónom nových zákazníkov tak, aby ste sa v prvej fáze vôbec dostali na obchodnú schôdzku. Ako si robiť zoznamy pre akvizičné volania, vrátane prípravy podkladov. Celý popisok

28,00 € s DPH

Celková dĺžka

34 min

Počet lekcií

8

Hodnotenie
Pridať do plánu
Certifikát absolventa
Neobmedzený prístup
Na čo sa kurz zameriava

Tiež sa dozviete konkrétnu štruktúru praxou overeného a funkčného „vzorca“ akvizičného telefonátu a v neposlednom rade následnú po-telefónnu starostlivosť o potenciálneho klienta, pretože prvým telefonátom nič nekončí – práve naopak.

V kurze sa naučíte:    

  • 2 najdôležitejšie zásady akvizičného telefonovania  
  • Ako vyzerá funkčný, rokmi preverený vzorec akvizičného telefonátu a aké sú jeho zásady  
  • Aké sú základné situácie, ktoré v telefonátoch nastávajú a ako ich konkrétne riešiť  
  • Ako sa na akvizičné telefonovanie pripraviť z pohľadu podkladov  
  • Ako postupovať pri po-telefónnej starostlivosti, pretože telefonátom nič nekončí - naopak.

Kurz je určený pre:    

  • Tých z vás, ktorí ste zamestnaní ako aktívni obchodníci „lovci” a potrebujete získavať nových zákazníkov  
  • Tých z vás, ktorí riadia obchodný tím a chcete ho podporiť, inšpirovať a vo výsledku zvýšiť jeho výkon  
  • Tých z vás, ktorí ste na voľnej nohe a potrebujete získavať nových zákazníkov  
  • Tých z vás, ktorí akvizičné telefonovanie trénujete a chcete sa inšpirovať inými prístupmi a pohľadmi na túto tému  
  • Tých z vás, ktorí sa chcete v telefonovaní sami zdokonaliť a dosahovať výsledky.
Celý popisok

Osvojíte si nasledujúce zručnosti
Lektori kurzu
Radek Viktor Haštaba

Konzultant a lektor - akvizičná činnosť a mentálna príprava

Radek Haštaba má 20 rokov obchodnej praxe, a to od práce v „prvej“ línii až po akvizície nadnárodných spoločností. V akvizíciách je stále aktívny a pôsobí tiež ako konzultant a lektor v odbore získavania nových zákazníkov so špecializáciou na akvizičné telefonáty, vedenie akvizičných rokovaní, prehlbovanie obchodných zručností a mentálnu prípravu. S firemnými tímami pracuje dlhodobo a chodí s nimi do praxe s cieľom zvýšiť ich výkon. Jeho seminármi alebo dlhodobými programami prešli stovky účastníkov a desiatky firemných tímov z firiem ako T-MOBILE, Salamander, Logio alebo HOCHTIEF, s ktorými pracoval či stále pracuje na základe zadania na mieru, väčšinou na obchodno-strategické témy a zvýšenie výkonu tímov či jednotlivcov.

Hodnotenie kurzu

93 %

610 hodnotenie
452x
112x
37x
5x
4x

Hodnotenie pridávajú iba študenti s overeným účtom


Lucie B.

Super


Ondřej V.

Další slabý a plytký kurz


Leoš Š.

dobré opakování základní strategie a informací pro začínající, které se hodí si prosfištěť jednou za čas, když se nedaří nebo pokud začínáte

Často kladené otázky
Čaká vás záverečný test, ktorý preverí, čo ste sa naučili. Za absolvovaný kurz získate certifikát o absolvovaní. Test môžete skúšať aj viackrát, takže žiadny stres.

Stačí v záverečnom teste získať aspoň 80%. Certifikát zostane uložený pri absolvovanom kurze kedykoľvek pripravený na stiahnutie.

Je to doklad o tom, že na sebe pracujete viac, ako je bežné. To vám pomôže vyniknúť medzi ďalšími ľuďmi, ktorí majú zálusk na rovnaké pracovné miesto, alebo v rámci sebeprezentácie. Najlepšie využijete certifikát vo svojom životopise (napr. na Linkedin a Jobs.cz) alebo ako vytlačený dokument medzi vašimi ďalšími vzdelávacími úspechmi.

Áno, lekcie môžete študovať opakovane, tiež ich môžete preskakovať a následne sa k nim vracať. Či už kurz ukončíte úspešne alebo neúspešne, môžete ho ľubovoľne opakovať.

Dúfame, že sa toto nestane. Keby ale predsa, zaručujeme vám vrátenie peňazí bez uvedenia dôvodu do 14 dní od zakúpenia kurzu.