Základy PPC reklamy v Google Ads a Skliku
Kurzom sprevádza Petra Větrovská
Naučte sa získať zákazníkov z vyhľadávačov!
Osloviť zákazníka presne vo chvíli, kedy vyhľadáva produkt alebo službu, sa stalo pre väčšinu veľkých aj malých firiem nepostrádateľnou súčasťou marketingu. Vedieť správne zacieliť práve na tých zákazníkov, ktorí s najväčšou pravdepodobnosťou nakúpia, maximalizovať počet objednávok a neprerobiť na tom ale nie je úplne triviálne.
V kurze sa zoznámite s PPC reklamou, jej princípmi a potrebnými postupmi k tomu, aby ste dokázali nastaviť a spustiť jednoduchú kampaň vo vyhľadávaní v Google AdWords a v Skliku.
Kurz je určený každému, kto s PPC reklamou začína, chce preniknúť hlbšie alebo už kampane spravuje, ale predsa len má určité nejasnosti v základoch. Dozviete sa:
- ako premýšľať nad prípravou PPC kampane,
- ako zvoliť relevantné kľúčové slová,
- ako písať reklamné texty,
- ako nastaviť ceny a rozpočty,
- aké nástroje a funkcie Google AdWords a Skliku potrebujete využiť,
- ako reklamu merať a vyhodnotiť,
- ako sa vysporiadať s najčastejšími problémami.
Upozornenie: Tento kurz bol nakrútený v septembri 2015. Aj keď princípy PPC reklamy zostávajú rovnaké, mohlo sa medzitým zmeniť webové prostredie i niektoré funkcie používaných aplikácií a nie všetko teda musí zodpovedať dnešnému stavu.
Osnova kurzu
19 lekcií · 55 min
Otvoriť všetky kapitoly Zavrieť všetky kapitolyPPC špecialistka
Petra nazbierala skúsenosti v popredných českých SEM agentúrach. Od roku 2012 sa na voľnej nohe špecializuje na správu kampaní pre e-commerce klientov, analýzy PPC kampaní a mentoring inhouse tímov. Pôsobí ako Google Certified Trainer, školí pracovníkov agentúr v certifikačnej akadémii Google AdWords a prednáša o PPC reklame na VŠE. Je autorkou online sprievodcu PPC reklamou Zaklik.cz.
90 %
Hodnotenie pridávajú iba študenti s overeným účtom
praktické ukážky, zaujímavý obsah
Dobrý úvod do PPC, jen už je znát čas staršího vydání. Nicméně, pokud chce člověk více, aktuálnější stav a větší podrobnost, stačí navštívit Petřin blog.
Velmi obecné, ale pro nováčky ideální. :)