Obsahová stratégia V: 10 detailov funkčnej stratégie

Kurzom sprevádza  Obsahová agentura

Naučte sa, ako postaviť obsahový tím aj komunikačný manuál, ako merať úspešnosť obsahu a ako pracovať so spätnou väzbou.

Iba s firemnou licenciou

Celková dĺžka

22 min

Počet lekcií

12

Hodnotenie
Pridať do plánu
Certifikát absolventa
Neobmedzený prístup
Na čo sa kurz zameriava

Chcete vedieť trik, ako do obsahu premietnuť svoju jedinečnosť a ako sa odlíšiť od konkurencie? Ešte než sa pustíte do naplňovania obsahovej stratégie, potrebujete komunikačný manuál. V kurze sa tiež dozviete, ako zostaviť fungujúci obsahový tím a kde pri dlhodobej tvorbe čerpať inšpiráciu. A aby ste sa ubezpečili, že sa uberáte správnym smerom, ukážeme vám podľa akých ukazovateľov obsahové aktivity hodnotiť.

Konkrétne sa dozviete:    

  • Čo obsahuje komunikačný manuál  
  • Ako stanoviť tonalitu značky  
  • Ako má vyzerať obsahový tím  
  • Ako nastaviť procesy tvorby obsahu  
  • Prečo je dôležité obsahovú stratégiu priebežne revidovať  
  • Ako merať ukazovatele úspechu  
  • Ako pracovať so spätnou väzbou

Pre koho je kurz určený?    

  • Pre každého, kto sa púšťa do svojej prvej obsahovej stratégie  
  • Pre všetkých, ktorí sa chcú v tvorbe obsahových stratégií zlepšiť  
  • Pre každého, kto vytvára komunikačný manuál  
  • Pre všetkých, ktorí produkujú obsah podľa obsahovej stratégie  
  • Pre marketingových manažérov, ktorí sú zodpovední za naplňovanie obsahovej stratégie.

Aby vám obsahová stratégia priniesla očakávaný úžitok, nestačí, keď leží v zásuvke. Preto sa v tomto module dozviete 10 dôležitých detailov, ktoré vám s jej každodenným naplňovaním pomôžu.

Prihláste sa do kurzu a začnite obsahovú stratégiu úspešne aplikovať ešte dnes.

Celý popisok

Osvojíte si nasledujúce zručnosti
Lektori kurzu
Obsahová agentura

Obsahová agentúra

Obsahová agentúra sa špecializuje na dlhodobé dodávanie copywritingových a content marketingových služieb. 15 ľudí sa stará o fungujúci obsah desiatkam klientov od Home Creditu cez CZC.cz po Jablotron. Vedľa tvorby obsahu a obsahových stratégií sa venuje školeniam a konzultáciám - najmä medzi technologickými startupmi v Jihomoravskom inovačnom centre. O svojom know-how sa pravidelne delí tiež na blogu na www.obsahova-agentura.cz.

Hodnotenie kurzu

81 %

17 hodnotenie
8x
4x
4x
0x
1x

Hodnotenie pridávajú iba študenti s overeným účtom


Petr S.

Přehledné a přínosné shrnutí toho nejdůležitějšího - věcně, srozumitelně a příjemnou formou. Díky!


Andrea B.

*****


Matěj K.

A zase špatně, už mě to rozčiluje. Opět odkazují na materiály pod videem, které tam nejsou. Pro mě jsou důležitý.

Často kladené otázky
Čaká vás záverečný test, ktorý preverí, čo ste sa naučili. Za absolvovaný kurz získate certifikát o absolvovaní. Test môžete skúšať aj viackrát, takže žiadny stres.

Stačí v záverečnom teste získať aspoň 80%. Certifikát zostane uložený pri absolvovanom kurze kedykoľvek pripravený na stiahnutie.

Je to doklad o tom, že na sebe pracujete viac, ako je bežné. To vám pomôže vyniknúť medzi ďalšími ľuďmi, ktorí majú zálusk na rovnaké pracovné miesto, alebo v rámci sebeprezentácie. Najlepšie využijete certifikát vo svojom životopise (napr. na Linkedin a Jobs.cz) alebo ako vytlačený dokument medzi vašimi ďalšími vzdelávacími úspechmi.

Áno, lekcie môžete študovať opakovane, tiež ich môžete preskakovať a následne sa k nim vracať. Či už kurz ukončíte úspešne alebo neúspešne, môžete ho ľubovoľne opakovať.

Dúfame, že sa toto nestane. Keby ale predsa, zaručujeme vám vrátenie peňazí bez uvedenia dôvodu do 14 dní od zakúpenia kurzu.