Predaj 2.0: Ako byť úspešnejší pri predajnom rozhovore
Kurzom sprevádza GrowJOB a Michal Musil
Premýšľate nad tým, ako mať v predaji výsledky, ale príliš netlačiť? Prečo je dôležité byť v predaji ako chameleón? Ako nechať zákazníka vidieť jasnejšie hodnotu vo vašom riešení? Pomocou akých metód ľuďom riešenia nenásilne predať? Celý popisok
Aj keď všetci vieme, že predaj je kľúčovou esenciou každého podnikania, tak väčšina z nás nemá rada, keď mu niekto niečo predáva. Dan Pink robil výskum vnímania slova predaj na 9.000 ľuďoch v Európe a USA. Výsledok bol 20 negatívnych a iba 5 pozitívnych asociácií. Najčastejším slovom spojeným s predajom bolo 1# Tlačivý. Dnešné štúdie ukazujú, že predaj funguje najlepšie ako služba druhým. V atmosfére, ktorá predaj skôr diskvalifikuje, ako vytvára.
V kurze sa dozviete:
- Ako pri predajnom rozhovore navodiť predajnú atmosféru v interakcii so zákazníkom?
- Aké majú charakteristiky najúspešnejší obchodníci podľa štúdie z Challenger Selling?
- Prečo a ako byť pri predajnom rozhovore chameleónom?
- Aké existujú komunikačné štýly a ako s nimi pracovať pri predajnom rozhovore?
- Ako byť silnejší v investigatívnej časti predajného rozhovoru pomocou kalibrovaných otázok a metodiky SPIN?
- Ako lepšie zvládať fázu ovplyvnenia a lepšie prezentovať produkt či riešenie vďaka poznatkom z behaviorálnej ekonómie?
Pre koho je kurz určený:
- Pre obchodníkov, ktorí si chcú „zvedomiť“ techniky a princípy nenásilného predaja.
- Pre začínajúcich obchodníkov, ktorí chcú zvládať lepšie vedenie predajného rozhovoru s potenciálnymi klientmi.
- Pre všetkých, ktorí odovzdávajú svoje myšlienky, nápady či riešenia svojmu okoliu.
Osnova kurzu
28 lekcií · 1:25 hod
Otvoriť všetky kapitoly Zavrieť všetky kapitolyVzdelávací inštitút
Vo vzdelávacom inštitúte GrowJOB pomáhame zlepšovať vnútornú motiváciu, efektivitu práce a spokojnosť jednotlivcov a ľudí vo firmách. Prenášame do praxe aktuálne vedecké poznatky prevažne z oblasti neurovied a behaviorálnej ekonómie. Našou prácou spoluvytvárame hodnotové spoločnosti, cez ktoré prispievame k budovaniu hodnotového Česka.
Konzultant v oblasti predaja
Michal spolupracuje viac ako 10 rokov s GrowJOB Institute, kde zakladal pražskú pobočku a obchodný tím. Dlhodobo sa zaujíma o to, čo veda vie v oblastiach predaja, komunikácie a vyjednávania. Pôsobil 2 roky ako sales interim manager v reklamnej agentúre Attack Promotion, kde bol zodpovedný za rozvoj obchodu a tímu account managerov. Aktuálne spolupracuje so spoločnosťou Alma Career na medzinárodnom start-upe Arnold, kde pomáha s obchodom a implementáciou produktu (nová generácia zamestnaneckých prieskumov) do väčších organizácií v ČR a zahraničí. Je akreditovaným mediátorom a vedie kurz o vyjednávaní a komunikácii pre magisterských študentov na Českej zemědělskej univerzite. Je spoluzakladateľom značky a komunity SalesMajstr, ktorá usporadúva komunitné a vzdelávacie meet-upy pre obchodníkov a obchodníčky. Predaj a komunikáciu školil vo firmách ako UniCredit Bank, Česká Spořitelna, ČSOB, Zonky, CPI, KPMG, Raynet, Bar, ktorý neexistuje a ďalšie.
91 %
Hodnotenie pridávajú iba študenti s overeným účtom
Za kurz jsem ráda a vděčná. Přinesl mi spoustu vhledů do situace obchodní komunikace, ve které jsem byla naprostým nováčkem. Líbily se mi časté příklady z praxe a také výsledky výzkumů - takto ucelené informace je těžko sehnat jinde a pročítat se všemi knihami a výzkumy by byla velká časová investice. Díky tomuto kurzu se dozvíme skutečně to základní a žádnou omáčku okolo. Doporučuji!
Velmi mě iritovala nespisovná mluva školitele a jeho přílišná gestikulace.
Uzasny kurz ohľadom komunikácie, určite využijem v praxi :)