Predaj 2.0: Ako byť úspešnejší pri predajnom rozhovore
Kurzom sprevádza GrowJOB a Michal Musil Česky
Čo sa v kurze naučíte
Premýšľate nad tým, ako mať v predaji výsledky, ale príliš netlačiť? Prečo je dôležité byť v predaji ako chameleón? Ako nechať zákazníka vidieť jasnejšie hodnotu vo vašom riešení? Pomocou akých metód ľuďom riešenia nenásilne predať?
V kurze si osvojíte
Aj keď všetci vieme, že predaj je kľúčovou esenciou každého podnikania, tak väčšina z nás nemá rada, keď mu niekto niečo predáva. Dan Pink robil výskum vnímania slova predaj na 9.000 ľuďoch v Európe a USA. Výsledok bol 20 negatívnych a iba 5 pozitívnych asociácií. Najčastejším slovom spojeným s predajom bolo 1# Tlačivý. Dnešné štúdie ukazujú, že predaj funguje najlepšie ako služba druhým. V atmosfére, ktorá predaj skôr diskvalifikuje, ako vytvára.
V kurze sa dozviete:
- Ako pri predajnom rozhovore navodiť predajnú atmosféru v interakcii so zákazníkom?
- Aké majú charakteristiky najúspešnejší obchodníci podľa štúdie z Challenger Selling?
- Prečo a ako byť pri predajnom rozhovore chameleónom?
- Aké existujú komunikačné štýly a ako s nimi pracovať pri predajnom rozhovore?
- Ako byť silnejší v investigatívnej časti predajného rozhovoru pomocou kalibrovaných otázok a metodiky SPIN?
- Ako lepšie zvládať fázu ovplyvnenia a lepšie prezentovať produkt či riešenie vďaka poznatkom z behaviorálnej ekonómie?
Pre koho je kurz určený:
- Pre obchodníkov, ktorí si chcú „zvedomiť“ techniky a princípy nenásilného predaja.
- Pre začínajúcich obchodníkov, ktorí chcú zvládať lepšie vedenie predajného rozhovoru s potenciálnymi klientmi.
- Pre všetkých, ktorí odovzdávajú svoje myšlienky, nápady či riešenia svojmu okoliu.
Osnova kurzu
Predaj 2.0: Vytváranie nepredajnej atmosféry
2:27
2:19
3:03
2:16
4:36
Začíname: Umenie sa naladiť na klienta
Pochopenie: Sila naslúchania a správnych otázok
Ovplyvnenie: Tipy a techniky pre úspešný predaj
Uzavieranie: Zvládanie námietok a dotiahnutie predaja
Odolnosť: Mentálna odolnosť v predaji

GrowJOB
Vzdelávací inštitút
Vo vzdelávacom inštitúte GrowJOB pomáhame zlepšovať vnútornú motiváciu, efektivitu práce a spokojnosť jednotlivcov a ľudí vo … čítať viacfirmách. Prenášame do praxe aktuálne vedecké poznatky prevažne z oblasti neurovied a behaviorálnej ekonómie. Našou prácou spoluvytvárame hodnotové spoločnosti, cez ktoré prispievame k budovaniu hodnotového Česka.

Michal Musil
Konzultant v oblasti predaja
Michal spolupracuje viac ako 10 rokov s GrowJOB Institute, kde zakladal pražskú pobočku a obchodný … čítať viactím. Dlhodobo sa zaujíma o to, čo veda vie v oblastiach predaja, komunikácie a vyjednávania. Pôsobil 2 roky ako sales interim manager v reklamnej agentúre Attack Promotion, kde bol zodpovedný za rozvoj obchodu a tímu account managerov. Aktuálne spolupracuje so spoločnosťou LMC na medzinárodnom start-upe Arnold, kde pomáha s obchodom a implementáciou produktu (nová generácia zamestnaneckých prieskumov) do väčších organizácií v ČR a zahraničí. Je akreditovaným mediátorom a vedie kurz o vyjednávaní a komunikácii pre magisterských študentov na Českej zemědělskej univerzite. Je spoluzakladateľom značky a komunity SalesMajstr, ktorá usporadúva komunitné a vzdelávacie meet-upy pre obchodníkov a obchodníčky. Predaj a komunikáciu školil vo firmách ako UniCredit Bank, Česká Spořitelna, ČSOB, Zonky, CPI, KPMG, Raynet, Bar, ktorý neexistuje a ďalšie.
Hodnotenie kurzu
90 %
skvělé a poučné
Ohromně. Potřebovala jsem projít takovým to uceleným vyprávěním a zamyslet se nad tím, co dělám špatně a co by bylo fajn změnit. Jak správně přistupovat ke klientům, jaké otázky a jak je pokládat, tak aby byl prodej efektivní a nevypadalo to jako nátlak.
Fajn, konkrétní.
Ako kurz prebieha?
Nejde o nič zložité. Čaká vás niekoľko krátkych videí, ktoré môžu byť doplnené pracovnými zošitmi, kvízmi alebo inými materiálmi k štúdiu. Na videá sa môžete pozerať kedykoľvek. Stačí len byť pripojení na internet.