Získate prístup do skúšobnej verzie a firemnej administrácie Seduo na 21 dní zadarmo a bez záväzkov. Radi vám ho aj individuálne predstavíme a poradíme, ako z neho vyťažiť maximum. Môžete nám napísať alebo rovno zavolať.
Ako na náročné rozhovory s podriadenými
Kurzom sprevádza Martina Georgievová
Oznámenie nepríjemnej informácie, vytýkácí rozhovor alebo prepustenie dokážu poriadne potrápiť aj skúsených manažérov. Namiesto uplatňovania metódy pokus a omyl sa na náročné rozhovory môžete v tomto kurze pripraviť a zvládnuť ich profesionálne. Celý popisok
Neviete, ako na prepúšťací rozhovor? Potrebujete dať niekedy vytýkací list za nedostatočný výkon? Máte z toho obavy? Poďte sa na to pripraviť a premyslieť si, na čo všetko pri príprave a potom aj samotnej realizácii myslieť. V tomto kurze sa dozviete, ako viesť náročné manažérske rozhovory, a získate celkový pohľad, s čím všetkým to súvisí.
V tomto kurze si prejdeme základný model, ako viesť náročné rozhovory, a potom si špecificky posvietime na pár ukážok možných náročných situácií ako: 1. Dávanie negatívnej spätnej väzby na špecifickú črtu (pracovník smrdí). 2. Motivačný rozhovor pri poklese motivácie pracovníka. 3. Vytýkací rozhovor pre nedostatočný výkon. 4. Prepúšťací rozhovor pre nadbytočnosť a 5. Prepúšťací rozhovor pre nedostatočný výkon. Ak sa potrebujete pripraviť či zlepšiť v podobných situáciách, tento kurz vám jasne opíše kroky, ako na to, a zhrnie odporúčania, na čo by ste nemali zabúdať. Náročné manažérske rozhovory sú stresujúce a vedia manažérov poriadne potrápiť. Ak ich dokážete zvládnuť, to, čo získate na konci, je pokoj a posilnenie vašej autority.
V kurze sa naučíte:
- Ako dosiahnuť vypočutie, pochopenie a prijatie aj nepríjemnej spätnej väzby a na čo vlastne máte cieliť pri vedení náročných rozhovorov.
- Uvidíte ukážku, ako viesť rozhovor, kde manažér oznamuje pracovníkovi nepríjemnú informáciu a zároveň chce, aby situáciu pracovník zmenil.
- Pozrieme si, ako viesť motivačný rozhovor, keď manažér chce zabrániť zníženiu výkonu.
- Najnáročnejšie rozhovory sú určite rozhovory o prepustení – pozrieme si hneď dva. Jeden prepúšťací rozhovor pre nadbytočnosť a druhý prepúšťací rozhovor pre nedostatočný výkon.
- Všetky rozhovory spolu rozoberieme a upozorníme na to, v čom môžete zlyhať a ako sa tomu vyhnúť.
Kurz je určený pre:
- manažérov, ktorí také situácie ešte nezažili a už len ich predstava vyvoláva u nich nepríjemné pocity,
- manažérov, ktorí už podobné situácie zažili a chcú sa v nich zlepšiť,
- všetkých, ktorí potrebujú vytvárať podporu pri náročných rozhovoroch.
lektorka soft skills
Martina má cez 15 rokov skúseností v oblasti vzdelávania a rozvoja. Jej odborné konzultačné schopnosti vychádzajú najmä zo systému riadenia výkonnosti a z využívania plnohodnotného potenciálu ľudí, pričom sa zameriava na udržania vysokej úrovne angažovanosti pracovníkov. Martina má neoceniteľné skúsenosti s dizajnom a implementáciou rôznych manažérskych programom so zameraním na rozvoj leadership zručností. Martina je certifikovanou facilitátorkou rozvojového nastroja Team Sociomapping a tiež aj Kirkpatrickov Business Partnership Model, ktorý jej umožňuje vytvárať komplexné programy zamerané na meranie dopadu na výsledky v biznise. Vzdelávanie a rozvoj sú jej celoživotnou vášňou.
92 %
Hodnotenie pridávajú iba študenti s overeným účtom
Kurz byl velmi obecný a ohledně HR postupů nepřesný a nedostatečný. Konkrétně chyběly varianty, kdy se snažím dosáhnout dohody se zaměstnancem místo výpovědí. V rozhovorech se zaměstnanci chybělo vysvětlení konkrétních podmínek daných výpovědí, co se bude dít, co zaměstnanec dostane a proč je to pro něj výhodné.
“Ďakujem za spätnú väzbu. Kurz sme koncipovali pre manažérov, ktorí nemajú skúsenosť s podobnými typmi náročných rozhovorov a to z pohľadu psychologického prežívania zúčastnených strán. Máte pravdu, že HR pohľad a varianta s dohodou tam nie sú zachytené. Zámer bol urobiť to čo najjednoduchšie pre prehľadnosť a cieľovú skupinu "First time managers".“
Moc skvělý kurz, pro mou práci velmi užitečný. Bezva ukázky.
“Ďakujem za hodnotenie. Teší ma, že kurz má pre vás hodnotu!“
Bylo to super. Je to velká škola a zároveň vlastně podpora ,kdybych to někdy musela zažít. Děkuji
“Teším sa, že sa vám kurz páčil. Ďakujem za spätnú väzbu.“