Ako na náročné rozhovory s podriadenými
Kurzom sprevádza Martina Georgievová
Oznámenie nepríjemnej informácie, vytýkácí rozhovor alebo prepustenie dokážu poriadne potrápiť aj skúsených manažérov. Namiesto uplatňovania metódy pokus a omyl sa na náročné rozhovory môžete v tomto kurze pripraviť a zvládnuť ich profesionálne. Celý popisok
Neviete ako na prepúšťací rozhovor? Potrebujete nikedy dať vytýkací list za nedostatočný výkon? Máte z toho obavy? Poďte sa na to pripraviť a premyslieť si, na čo všetko pri príprave a potom aj samotnej realizácii myslieť. V tomto kurze sa dozviete ako viesť náročné manažérske rozhovory a získate celkový pohľad, s čím všetkým to súvisí.
V tomto kurze si prejdeme základný model ako viesť náročné rozhovory a potom si špecificky posvietime na pár ukážok možných náročných situácií, ako: 1. Dávanie negatívnej spätnej väzby na špecifickú črtu (pracovník smrdí). 2. Motivačný rozhovor pri poklese motivácie pracovníka. 3. Vytýkací rozhovor pre nedostatočný výkon. 4. Prepúšťací rozhovor pre nadbytočnosť a 5. Prepúšťací rozhovor pre nedostatočný výkon. Ak sa potrebujete pripraviť, či zlepšiť v podobných situáciách – tento kurz Vám jasne popíše kroky ako na to a zhrnie odporúčania, na čo by ste nemali zabúdať. Náročné manažérske rozhovory sú stresujúce a vedia manažérov poriadne potrápiť. Ak ich dokážete zvládnuť, to čo získate na konci, je pokoj a poslinenie vašej autority.
V kurze sa naučíte:
- Ako dosiahnuť vypočutie, pochopenie a prijatie aj nepríjemnej spätnej väzby a čo vlastne máte cieliť pri vedení náročných rozhovorov.
- Uvidíte ukážku ako viesť rozhovor, kde manažér oznamuje pracovníkovi nepríjemnú informáciu a zároveň chce, aby situáciu pracovník zmenil.
- Pozrieme si ako viesť motivačný rozhovor, kedy manažér chce zabrániť zníženiu výkonu.
- Najnáročnejšie rozhovory sú určite rozhovory o prepustení – pozrieme si hneď dva. Jeden prepúšťací rozhovor z nadbytočnosti a druhý prepúšťací rozhovor pre nedostatočný výkon.
- Všetky rozhovory spolu rozoberieme a upozorníme na to, v čom môžete zlyhať a ako sa tomu vyhnúť.
Kurz je určený pre:
- manažérov, ktorí také situácie ešte nezažili a už len ich predstava im vyvoláva nepríjemné pocity
- manažérov, ktorí už podobné situácie zažili a chcú sa v nich zlepšiť
- všetkých, ktorý potrebujú vytvárať podporu pri náročných rozhovoroch
Osnova kurzu
17 lekcií · 1:07 hod
Otvoriť všetky kapitoly Zavrieť všetky kapitoly
lektorka soft skills
Martina má cez 15 rokov skúseností v oblasti vzdelávania a rozvoja. Jej odborné konzultačné schopnosti vychádzajú najmä zo systému riadenia výkonnosti a z využívania plnohodnotného potenciálu ľudí, pričom sa zameriava na udržania vysokej úrovne angažovanosti pracovníkov. Martina má neoceniteľné skúsenosti s dizajnom a implementáciou rôznych manažérskych programom so zameraním na rozvoj leadership zručností. Martina je certifikovanou facilitátorkou rozvojového nástroje Team Sociomapping a tiež aj Kirkpatrickov Business Partnership Model, ktorý jej umožňuje vytvárať komplexné programy zamerané na meranie dopadu na výsledky v biznise. Vzdelávanie a rozvoj sú jej celoživotnou vášňou.
93 %
Hodnotenie pridávajú iba študenti s overeným účtom
Děkuji lektorce za názorný kurz s cennými radami a ukázkami vhodných postupů. Byl pro mě velmi inspirativní a přínosný.
“Ďakujem za referenciu. Veľmi sa teším, že bol pre Vás kurz inšpiratívny. Prajem všetko dobré!“
Podrobně vysvětleno včetně příkladů a ukázek i s případnými chybami. Velmi zajímavé a poučné. Děkuji
“Teším sa, že ste v kurze našli veľa hodnotného obsahu. Držím palce pri aplikácii!“
Veľmi dobrý kurz na prípravu rozhovorov .