Ako na siete: copywriting
Kurzom sprevádza Michelle Losekoot a Jak na sítě
Naučte sa zaujať užívateľov na sociálnych sieťach. Ako písať pre ľudí, ktorí nechcú čítať? A ako predávať ľuďom, ktorí na siete neprišli nakupovať? Zjednodušte si písanie textov tým, že sa naučíte základy copywritingu na sociálne siete. Celý popisok
Digitálna vyprávačka na voľnej nohe
Je spoluautorkou troch bestsellerov, kníh Bez jablka (2016), Jak na sítě (2019) a Ztracenné (2023). Vedie kurzy kreatívnych techník a obsahového marketingu. Stojí za projektmi Posviťsi.cz, Plnykecky.cz alebo Nestereo.com. Píše najčítanejší český newsletter o kreativite 3Ká. Pomáhala s komunikáciou mnohým českým i svetovým značkám, napr. Prague.eu, PUMA, ČSOB, Česká spořitelna, Henkel, Česká televize, Unilever alebo Nestlé. Je držiteľkou dvoch cien Fénix content marketing, Zlatého středníku a titulu Osobnosť digitálneho marketingu 2020.
Autorská dvojica Eliška Vyhnánková a Michelle Losekoot
Autorská dvojica Eliška Vyhnánková a Michelle Losekoot spolu pod značkou Jak na sítě tvoria už od roku 2016. Preškolili viac ako20 tisíc účastníkov z malých i veľkých firiem, nadnárodných korporácií, z neziskového sektora aj zo štátnych inštitúcií. Sú autorkami najpredávanejšej českej knihy o marketingu na sociálnych sieťach Jak na sítě a držiteľkami niekoľkých ocenení, vrátane Osobnosťdigitálneho marketingu roku 2020. Píšu newsletter Síťoviny. www.jaknasite.cz
96 %
Hodnotenie pridávajú iba študenti s overeným účtom