Ako na siete: obsah na sociálnych sieťach
Kurzom sprevádza Michelle Losekoot a Jak na sítě
Čo mám na tie siete stále dávať? Čo je to dobrý obsah a ako sa spozná? A ako mám vedieť, či funguje? Naučte sa základné pravidlá na vytváranie obsahu na sociálnych sieťach a vymýšľať naozaj zmysluplné príspevky. Celý popisok
Digitálna vyprávačka na voľnej nohe
Je spoluautorkou troch bestsellerov, kníh Bez jablka (2016), Jak na sítě (2019) a Ztracenné (2023). Vedie kurzy kreatívnych techník a obsahového marketingu. Stojí za projektmi Posviťsi.cz, Plnykecky.cz alebo Nestereo.com. Píše najčítanejší český newsletter o kreativite 3Ká. Pomáhala s komunikáciou mnohým českým i svetovým značkám, napr. Prague.eu, PUMA, ČSOB, Česká spořitelna, Henkel, Česká televize, Unilever alebo Nestlé. Je držiteľkou dvoch cien Fénix content marketing, Zlatého středníku a titulu Osobnosť digitálneho marketingu 2020.
Autorská dvojica Eliška Vyhnánková a Michelle Losekoot
Autorská dvojica Eliška Vyhnánková a Michelle Losekoot spolu pod značkou Jak na sítě tvoria už od roku 2016. Preškolili viac ako20 tisíc účastníkov z malých i veľkých firiem, nadnárodných korporácií, z neziskového sektora aj zo štátnych inštitúcií. Sú autorkami najpredávanejšej českej knihy o marketingu na sociálnych sieťach Jak na sítě a držiteľkami niekoľkých ocenení, vrátane Osobnosťdigitálneho marketingu roku 2020. Píšu newsletter Síťoviny. www.jaknasite.cz
96 %
Hodnotenie pridávajú iba študenti s overeným účtom
Skvělé