Ako sa dostať na schôdzku pomocou telefonátu 2 - mentálna príprava
Kurzom sprevádza Radek Viktor Haštaba Česky
Čo sa v kurze naučíte
Na kurze sa dozviete, ako naladiť seba samého na akvizičné telefonovanie, pretože je to jedna z najdôležitejších veličín, ktorá pri telefonátoch tohto druhu obyčajne rozhoduje - avšak je často zanedbávaná.
V kurze si osvojíte
Zameriame sa aj na prácu s emóciami pomocou biochémie tela. V neposlednom rade sa dozviete, ako sa nenechať psychicky zraziť na kolená.
V kurze sa naučíte:
- Ako sa na akvizičné telefonovanie pripraviť mentálne, pretože vnútorný stav je pre úspech úplne zásadný.
- Ako sa na telefonovanie naladiť – dlhoročné „ladenie” na deň „D” / ladenie v predvečer volacieho dňa, necháme psychiku pracovať cez noc vo váš prospech / naladenie ráno než začneme volať, aby ste boli v optimálnom rozpoložení.
- Ako sa negatívnymi odozvami nenechať ovplyvniť.
Kurz je určený pre:
- Tých z vás, ktorí ste zamestnaní ako aktívni obchodníci „lovci” a potrebujete získavať nových zákazníkov
- Tých z vás, ktorí riadite obchodný tím a chcete ho podporiť, inšpirovať a vo výsledku zvýšiť jeho výkon
- Tých z vás, ktorí ste na voľnej nohe a potrebujete získavať nových zákazníkov
- Tých z vás, ktorí akvizičné telefonovanie trénujete a chcete sa inšpirovať inými prístupmi a pohľadmi na túto tému
- Tých z vás, ktorí sa chcete v telefonovaní sami zdokonaliť a dosahovať výsledky.
Osnova kurzu

Radek Viktor Haštaba
Konzultant a lektor - akvizičná činnosť a mentálna príprava
Radek Haštaba má 20 rokov obchodnej praxe, a to od práce v „prvej“ línii až po akvizície nadnárodných spoločností. V … čítať viacakvizíciách je stále aktívny a pôsobí tiež ako konzultant a lektor v odbore získavania nových zákazníkov so špecializáciou na akvizičné telefonáty, vedenie akvizičných rokovaní, prehlbovanie obchodných zručností a mentálnu prípravu. S firemnými tímami pracuje dlhodobo a chodí s nimi do praxe s cieľom zvýšiť ich výkon. Jeho seminármi alebo dlhodobými programami prešli stovky účastníkov a desiatky firemných tímov z firiem ako T-MOBILE, Salamander, Logio alebo HOCHTIEF, s ktorými pracoval či stále pracuje na základe zadania na mieru, väčšinou na obchodno-strategické témy a zvýšenie výkonu tímov či jednotlivcov.
Hodnotenie kurzu
91 %
stručné jasné výstižné
výborný
Ocenila bych více příkladů telefonátů, treba i realny případ telefonu s neprijemnym zakaznikem. Jako začátečník se potrebuji pripravit
Ako kurz prebieha?
Nejde o nič zložité. Čaká vás niekoľko krátkych videí, ktoré môžu byť doplnené pracovnými zošitmi, kvízmi alebo inými materiálmi k štúdiu. Na videá sa môžete pozerať kedykoľvek. Stačí len byť pripojení na internet.