Ako získavať nových zákazníkov navolávaním 1 - praktická príprava
Kurzom sprevádza Radek Viktor Haštaba
Na kurze sa dozviete konkrétny návod a inšpiráciu ako osloviť telefónom nových zákazníkov tak, aby ste sa v prvej fáze vôbec dostali na obchodnú schôdzku. Ako si robiť zoznamy pre akvizičné volania, vrátane prípravy podkladov. Celý popisok
Tiež sa dozviete konkrétnu štruktúru praxou overeného a funkčného „vzorca“ akvizičného telefonátu a v neposlednom rade následnú po-telefónnu starostlivosť o potenciálneho klienta, pretože prvým telefonátom nič nekončí – práve naopak.
V kurze sa naučíte:
- 2 najdôležitejšie zásady akvizičného telefonovania
- Ako vyzerá funkčný, rokmi preverený vzorec akvizičného telefonátu a aké sú jeho zásady
- Aké sú základné situácie, ktoré v telefonátoch nastávajú a ako ich konkrétne riešiť
- Ako sa na akvizičné telefonovanie pripraviť z pohľadu podkladov
- Ako postupovať pri po-telefónnej starostlivosti, pretože telefonátom nič nekončí - naopak.
Kurz je určený pre:
- Tých z vás, ktorí ste zamestnaní ako aktívni obchodníci „lovci” a potrebujete získavať nových zákazníkov
- Tých z vás, ktorí riadia obchodný tím a chcete ho podporiť, inšpirovať a vo výsledku zvýšiť jeho výkon
- Tých z vás, ktorí ste na voľnej nohe a potrebujete získavať nových zákazníkov
- Tých z vás, ktorí akvizičné telefonovanie trénujete a chcete sa inšpirovať inými prístupmi a pohľadmi na túto tému
- Tých z vás, ktorí sa chcete v telefonovaní sami zdokonaliť a dosahovať výsledky.
Osnova kurzu
8 lekcií · 34 min
Otvoriť všetky kapitoly Zavrieť všetky kapitoly
Konzultant a lektor - akvizičná činnosť a mentálna príprava
Radek Haštaba má 20 rokov obchodnej praxe, a to od práce v „prvej“ línii až po akvizície nadnárodných spoločností. V akvizíciách je stále aktívny a pôsobí tiež ako konzultant a lektor v odbore získavania nových zákazníkov so špecializáciou na akvizičné telefonáty, vedenie akvizičných rokovaní, prehlbovanie obchodných zručností a mentálnu prípravu. S firemnými tímami pracuje dlhodobo a chodí s nimi do praxe s cieľom zvýšiť ich výkon. Jeho seminármi alebo dlhodobými programami prešli stovky účastníkov a desiatky firemných tímov z firiem ako T-MOBILE, Salamander, Logio alebo HOCHTIEF, s ktorými pracoval či stále pracuje na základe zadania na mieru, väčšinou na obchodno-strategické témy a zvýšenie výkonu tímov či jednotlivcov.
93 %
Hodnotenie pridávajú iba študenti s overeným účtom
Další slabý a plytký kurz
dobré opakování základní strategie a informací pro začínající, které se hodí si prosfištěť jednou za čas, když se nedaří nebo pokud začínáte
Hodnotný a zaujímavý kurz, ďakujem.