Analýza kľúčových slov
Kurzom sprevádza H1.cz a Pavel Pajkrt Česky
Čo sa v kurze naučíte
Chcete zistiť, aké otázky vyhľadávajú ľudia najčastejšie na internete? Potrebujete vedieť, o čo sa zaujímajú a aké majú preferencie? Radi by ste sa naučili s výslednými dátami ďalej pracovať a stavať na nich svoju marketingovú stratégiu?
V kurze si osvojíte
Naučíte sa, ako získať kompletnú analýzu kľúčových slov priamo pre svoj web. Lepšie poznáte svojich zákazníkov a budete schopní svoje náklady na propagáciu rozložiť efektívnejšie.
Konkrétne sa dozviete:
- Čo je analýza kľúčových slov a prečo je potrebné ju robiť,
- ako analýza kľúčových slov prebieha,
- ako a kde nájsť kľúčové slová relevantné pre váš odbor,
- ako ich triediť, analyzovať a vybrať tie najvhodnejšie,
- ako posudzovať ich konkurenčnosť a tým odhaliť vašich najsilnejších protivníkov,
- kto je vaša cieľová skupina a ako sa na internete správa,
- ako správne vytvoriť štruktúru webu,
- ako výsledky analýzy implementovať.
Pre koho je kurz určený?
- Pre majiteľov menších firiem, ktorí sami spravujú svoj web,
- pre informačných architektov a vedúcich webových projektov,
- pre pracovníkov marketingu a public relations,
- pre webových copywriterov a editorov obsahu,
- pre správcov webov,
- pre SEO konzultantov a linkbuilderov.
Osnova kurzu

H1.cz
Internetová agentúra
Jednotka v internetovom poradenstve a výkonnostnom marketingu. Viac na webe H1.cz.

Pavel Pajkrt
SEO Team Leader
Pavel Pajkrt pracuje vo firme H1.cz na pozícii SEO Team Leader. Medzi jeho klientov patria Vodafone, ČSOB poisťovňa, Citibank či IKEA. V online marketingu pôsobí už viac ako … čítať viac10 rokov. V minulosti sa venoval tvorbe webov, dlhodobým aj krátkodobým kampaniam, ale tiež navrhovaniu vernostných programov. Najviac ho baví tvoriť komplexné stratégie a prijímať nové výzvy.
Hodnotenie kurzu
91 %
******
Kurz hodnotím jako velmi dobrý. Za mě palec nahoru.
Některé informace v kurzu jsou zastaralé. Dnes už např. Marketing Miner umí tahat data přímo z PPC systémů Sklik a Ads. Taky by se mi líbilo, kdyby bylo více ukázek, jak z analýzou dále pracovat. Např. při PPC, návrhu struktury webu a podobně.
Ako kurz prebieha?
Nejde o nič zložité. Čaká vás niekoľko krátkych videí, ktoré môžu byť doplnené pracovnými zošitmi, kvízmi alebo inými materiálmi k štúdiu. Na videá sa môžete pozerať kedykoľvek. Stačí len byť pripojení na internet.