Získate prístup do skúšobnej verzie a firemnej administrácie Seduo na 21 dní zadarmo a bez záväzkov. Radi vám ho aj individuálne predstavíme a poradíme, ako z neho vyťažiť maximum. Môžete nám napísať alebo rovno zavolať.
3:36
0:42
Získate prístup do skúšobnej verzie a firemnej administrácie Seduo na 21 dní zadarmo a bez záväzkov. Radi vám ho aj individuálne predstavíme a poradíme, ako z neho vyťažiť maximum. Môžete nám napísať alebo rovno zavolať.
Kurzom sprevádza Josef Dvořák a Míša Vlasáková
Nápad má hocikto. Úspešný produkt ale musí mať okrem dobrej myšlienky aj fungujúci biznis model.
Máte nápad na nový produkt a chcete ho realizovať? Podľa výskumov až 80 % nových produktov neuspeje najčastejšie preto, že sa tvorcovia nápadu zamilujú do svojho riešenia a idú ho rovno hlava-nehlava vyrobiť. Výsledkom sú často produkty, ktoré nikto nepotrebuje.
V kurze si osvojite Biznis modelovanie pomocou Lean Canvas(u).
Ak chcete s novým produktom uspieť, potrebujete nájsť fungujúci biznis model predtým, než začnete investovať do jeho výroby, a zároveň skôr, než vám dôjdu peniaze, motivácia alebo sa to podarí niekomu inému. Cesta od nápadu k fungujúcemu biznis modelu nie je lineárna, je plná slepých uličiek a iterácií. V kurze sa naučíte používať veľmi užitočný nástroj Lean Canvas, ktorý vám pomôže sa na tejto ceste nestratiť.
Kurz je vhodný hlavne pre tých, ktorí chcú zvýšiť pravdepodobnosť úspechu nového produktu.
V kurze sa naučíte:
Kurz je určený pre:
Študijný materiál ku kurzu:
Partner
Josef je skúseným produktovým manažérom a partnerom inovačnej agentúry Direct People. Podieľal sa na viac ako dvoch desiatkach projektov pre klientov z rôznych odvetví. Jeho klientmi sú napríklad Linet, LMC a i. Jeho hlavnou misiou je objavovať a privádzať na trh inovatívne produkty, ktoré hlavne veľkým firmám prinášajú nové zdroje rastu.
Innovation Leader
Míša je unikátnou kombináciou produktového manažéra, psychológa a lektora. V inovačnej agentúre Direct People má bohaté skúsenosti s riadením inovačných, vzdelávacích a výskumných projektov. Jej klientmi sú napríklad Dr. Max, LMC, Mastercard a i. Jej hlavnou misiou je využiť psychologickú prax pre hlboké pochopenie potrieb a problémov zákazníkov, na čom stavia tvorbu inovatívnych produktov.
Hodnotenie pridávajú iba študenti s overeným účtom
Stručné představení metody pro ty, kteří se s ní ještě nesetkali. Mimo šablony by byla fajn i stručná příručka (např. s poznámkami, které už se i tak ve videu objevily).
Urči vhodné pre tých, ktorým pri tvorbe biznis plánu lietajú myšlienky kade tade a premýšľajú nad všetkým naraz.
Získal som v krátkom čase použiteľný model.