Chytrá marketingová stratégia
Kurzom sprevádza Michal Krutiš
Naučte sa, ako vytvoriť komplexnú marketingovú stratégiu na propagáciu firmy, nielen na internete.
Predstavte si svoju firmu ako dom vo veľkom meste. Vaši zákazníci prichádzajú jednotlivými ulicami a každý z nich má svoju vlastnú cestu k vám. Podobne je to aj na webe. Ak na správne online marketingové kanály (ulice) umiestnite svoj obsah, dokážete priviesť nových zákazníkov až k vám.
Ak sa staráte o marketing svojej firmy, tento kurz vám pomôže. Naučím vás, ako premýšľať o svojom marketingu a ako vytvoriť fungujúci marketingový systém na podporu vášho podnikania. Vytvoríte si chytrejšiu marketingovú stratégiu.
Spoznáte svoju cieľovú skupinu. Vymyslíte persóny, spoznáte ich nákupný proces a aj použitím frameworku STDC pripravíte funkčné marketingové scenáre. Budete vedieť, kde a čo máte zákazníkom hovoriť, aby nezablúdili a mali dôvod prísť až k vám.
Kurz predstaví niektoré kroky pri príprave marketingovej stratégie a marketingového plánu:
- Cieľová skupina a persóna
- Obsahy -> Rázcestníky -> Scenáre
- Framework STDC - SEE THINK DO CARE
- Prepojenie rôznych marketingových prístupov do celku
- Príklady z praxe
Osnova kurzu
Všetky lekcie sú prístupné19 lekcií · 1:00 hod
Otvoriť všetky kapitoly Zavrieť všetky kapitoly
Online marketingový stratég
Michal pomáha firmám s chytrejším online marketingom. Prepája branding s obsahovým a výkonnostným marketingom. Živí sa poradenstvom v online marketingu od roku 2003. Pracoval v niekoľkých online marketingových agentúrach a spoluzaložil agentúru H1.cz. Teraz je online marketingový konzultant na voľnej nohe.
Podľa Michala sa marketéri príliš zameriavajú na jednotlivé úlohy, kanály, ciele, ale nepremýšľajú o svojej marketingovej stratégii komplexne.
92 %
Hodnotenie pridávajú iba študenti s overeným účtom
Bolo to okay
Kurz byl užitečný, lektor má srozumitelný a logický projev, umí přednášet. V kurzu byly velmi dobře zvolené příklady. Akorát v testu byly některé otázky zaměřené na nedůležité věci (kdo je autorem....). Lektor by neměl v možnostech odpovědí uvádět pojmy SEO, PPC, ... když je v kurzu vlastně vůbec nevysvětlil. Marketingu se nevěnuji, kurz byl pro mě skvělým seznámením se s problematikou. Nelituji, že jsem si kurz pustila, přestože mám k marketingu odjakživa negativní vztah a považuji online reklamy za obtěžující.
Myslím, že jako základ více než slušné.