Chytrá marketingová stratégia
Kurzom sprevádza Michal Krutiš Česky
Cena: zdarma
Čo sa v kurze naučíte
Naučte sa, ako vytvoriť komplexnú marketingovú stratégiu na propagáciu firmy, nielen na internete.
V kurze si osvojíte
Predstavte si svoju firmu ako dom vo veľkom meste. Vaši zákazníci prichádzajú jednotlivými ulicami a každý z nich má svoju vlastnú cestu k vám. Podobne je to aj na webe. Ak na správne online marketingové kanály (ulice) umiestnite svoj obsah, dokážete priviesť nových zákazníkov až k vám.
Ak sa staráte o marketing svojej firmy, tento kurz vám pomôže. Naučím vás, ako premýšľať o svojom marketingu a ako vytvoriť fungujúci marketingový systém na podporu vášho podnikania. Vytvoríte si chytrejšiu marketingovú stratégiu.
Spoznáte svoju cieľovú skupinu. Vymyslíte persóny, spoznáte ich nákupný proces a aj použitím frameworku STDC pripravíte funkčné marketingové scenáre. Budete vedieť, kde a čo máte zákazníkom hovoriť, aby nezablúdili a mali dôvod prísť až k vám.
Kurz predstaví niektoré kroky pri príprave marketingovej stratégie a marketingového plánu:
- Cieľová skupina a persóna
- Obsahy -> Rázcestníky -> Scenáre
- Framework STDC - SEE THINK DO CARE
- Prepojenie rôznych marketingových prístupov do celku
- Príklady z praxe
Osnova kurzu
Všetky lekcie sú prístupnéMarketingová stratégia ako systém
STDC Framework pre online marketing
STDC prakticky
4:08
5:03
3:04
2:47
3:07
1:58
Ďalšie časti marketingovej stratégie
Záverečné zhrnutie a test

Michal Krutiš
Online marketingový stratég
Michal pomáha firmám s chytrejším online marketingom. Prepája branding s obsahovým a výkonnostným marketingom. Živí sa poradenstvom v … čítať viaconline marketingu od roku 2003. Pracoval v niekoľkých online marketingových agentúrach a spoluzaložil agentúru H1.cz. Teraz je online marketingový konzultant na voľnej nohe. Podľa Michala sa marketéri príliš zameriavajú na jednotlivé úlohy, kanály, ciele, ale nepremýšľajú o svojej marketingovej stratégii komplexne.
Hodnotenie kurzu
92 %
Krásně stručné a přehledné uvedení do marketingového plánování. Zda STDC není jen dnes populárním klonem modelu AIDA(S) je otázka. Každopádně o popularizaci téma se Kaushik zasloužil.
Možná až moc STDC, ale na druhou stranu pěkně zobrazeno a vysvětleno na konrétních příkladech.
Srozumitelné, jednoduše vysvětlené, spoustu různých příkladů.
Ako kurz prebieha?
Nejde o nič zložité. Čaká vás niekoľko krátkych videí, ktoré môžu byť doplnené pracovnými zošitmi, kvízmi alebo inými materiálmi k štúdiu. Na videá sa môžete pozerať kedykoľvek. Stačí len byť pripojení na internet.