Získate prístup do skúšobnej verzie a firemnej administrácie Seduo na 21 dní zadarmo a bez záväzkov. Radi vám ho aj individuálne predstavíme a poradíme, ako z neho vyťažiť maximum. Môžete nám napísať alebo rovno zavolať.
Efektívne budovanie značky v dobe chaosu
Kurzom sprevádza Michal Pastier
Ako budovať vlastnú značku rýchlo a efektívne v dobe chaosu a sekundovej pozornosti? Je to absolútne jednoduché. Potrebujete facku, ulicu, kmeň, skratku, OSŤ, meno, maják a katapult. Celý popisok
Tento kurz je preto pre tých, čo nechcú filozofovať, čo je to značka, ale poznať odpovede na to, ako uspieť so svojou značkou v dobe chaosu, nepozornosti a hyperkonkurencie. Máme za sebou stovky projektov budovania značiek od názvu, identity, ochranných známok po kampane a zákazníci sa nás pýtajú rovnaké otázky.
- „Čo by som mal reálne urobiť pri budovaní značky?
- „Na čo si dať pozor?”
- „Ako postaviť vlastnú značku rýchlo a efektívne?“
- „Aké sú konkrétne kroky aby sme uspeli?“
- „Čo funguje dlhodobo a čo je len trend, móda, hype?“
- „Čo má najväčší efekt na efektívnu komunikáciu?“
Ak ste sa rozhodli ísť cestou vlastnej značky a získať osobnú slobodu, pomôžem vám vyhnúť sa drahým chybám a zamerať sa na to podstatné.
Ak ste sa rozhodli ísť cestou vzdelávania sa v tom čo robíte a chcete to robiť lepšie, naučím vás princípy, ktoré budú mať pre vašu profesionalitu a odbornosť najväčší efekt.
Osnova kurzu
Všetky lekcie sú prístupné18 lekcií · 1:15 hod
Otvoriť všetky kapitoly Zavrieť všetky kapitolyinovátor a kreatívny riaditeľ
Michal je inovátor, spoluzakladateľ a kreatívny riaditeľ agentúr Darwin & theMachines a GoBigname. Bol zaradený medzi Top 100 európskych inovátorov podľa Google a Financial Times. Dostal sa aj na titulku magazínu Forbes Slovensko a bol zaradení do rebríčka Forbes 30pod30. Patrí medzi najmladších držiteľov prestížneho ocenenia FILIP za výnimočný prínos do slovenskej reklamy a s vyše 200 kreatívnymi oceneniami patrí medzi najoceňovanejších reklamných tvorcov v regióne. V roku 2021 založil novú hybridnú agentúru Darwin and the Machines, ktorej cieľom je namiesto jednorazových kampaní tvoriť dlhodobú a konzistentnú komunikáciu značiek. Darwin je priamo napojení na branding štúdio GoBigname, ktoré má za sebou už vyše 250 projektov nových značiek cez názov, identitu po globálne testovanie nových konceptov.
96 %
Hodnotenie pridávajú iba študenti s overeným účtom
Parada uplne super vysvetlené.
Super zhrnutie obsahu zltej knihy, ktoru mam tiez rozcitanu :)
Dakujem za velmi uzitocne informacie a skvele priklady z praxe.