HR marketing v praxi: Ako na atraktívnu značku zamestnávateľa
Kurzom sprevádza Oliver Jakubík
Ako funguje marketingová komunikácia v HR? Akými princípmi sa riadiť? Aké chyby robíme pri formovaní značky zamestnávateľa? Naučte sa vytvárať moderný HR marketing a atraktívne kampane. Celý popisok
HR marketing predstavuje kľúčovú časť pri budovaní a komunikácii atraktívnej, modernej a zároveň dôveryhodnej značky zamestnávateľa. Aby priniesla HR marketingová stratégia a následné komunikácia skutočný výsledok, potrebujeme poznať funkčné princípy a konkrétne postupy, ako aj časté chyby a mylné presvedčenia, ktoré majú vplyv na výsledné formovanie a vnímanie značky zamestnávateľa.
Preto si v tomto kurze spoločne predstavíme konkrétne princípy, odporúčania, postupy a príklady z praxe, vrátane nasledovných tém:
- Čo je v skutočnosti HR marketing a ako ho správne vnímať v procese budovania a komunikácie značky zamestnávateľa
- Ako začať s HR marketingom?
- Ako vytvoriť modernú a zároveň funkčnú HR marketingovú stratégiu?
- Ako aplikovať HR marketingovú stratégiu do praxe a komunikovať značku zamestnávateľa atraktívnym a zároveň dôveryhodným spôsobom?
- Čo je marketingových 5P a ako s nimi pracovať?
- Čo sú brand archetypy, prečo je dobré mať zadefinovaný svoj brand archetyp a ako s ním pracovať v praxi?
- Ako správne vnímať a pomenovať EVP alebo skôr USP?
- Ako preniesť HR marketing na sociálne siete a ktorým chybám sa pri tom vyhnúť?
- Prečo nesmieme zabúdať na interný HR marketing a ako pracovať s internými ambasádormi?
- A ktoré sú najlepšie digitálne nástroje pre HR Marketing v praxi
Obsah kurzu najlepšie využijú najmä HR riaditelia, HR manažéri, Employer Branding špecialisti, marketéri s presahom na značku zamestávateľa, ako aj každý, koho zaujíma téma budovania, rozvoja a komunikácie atraktívnej, modernej a autentickej značky zamestnávateľa v praxi.

Konzultant pre osobný rozvoj a budovanie značky
Viac ako 20 rokov spája Oliver svet marketing a HR. Po dlhoročnom pôsobení vo svete medzinárodnej reklamy a marketingu pracuje od roku 2008 s individuálnymi klientmi, firmami a HR oddeleniami na branding stratégiach a programoch, podporujúcich rozvoj osobnej značky, firemnej značky, značky zamestnávateľa, rozvoj komunikačných a prezentačných zručností, ako aj viditeľnosť na sieti LinkedIn. Jeho školenia, workshopy a prednášky absolvovalo viac ako 8 000 účastníkov z radov medzinárodných a domácich firiem, podnikateľov, freelancerov a tiež neziskového sektora. Oliver miluje inovácie, digitálne technológie a jazzovú hudbu.
92 %
Hodnotenie pridávajú iba študenti s overeným účtom
super
“Ďakujem za pozitívne hodnotenie a prajem zároveň veľa úspechov v praxi :) Oliver“
Jednoduché a srozumitelné, určitě oceňuji jasný výklad.
“Ďakujem za pozitívnu spätnú väzbu, teším sa, že kurz mal zmysel a prajem veľa úspechov v praxi. :) Oliver“
Naprosto skvěle řečeno, určitě je to vhodné pro nás HRisty/HRistky, kteří chtějí budovovat větší povědomí o značce.
“Pekný deň, Petr, ďakujem veľmi pekne za pozitívnu spätnú väzbu; teším sa, že mal kurz pre Vás zmysel a prajem veľa úspechov v praxi :) Oliver“