Kúzlo elegantného uzavretia obchodu
Kurzom sprevádza Zbyněk Rozbořil Česky
Čo sa v kurze naučíte
Uzavretie obchodu je podstatnou súčasťou celého obchodného cyklu. Niekedy sú to celkom nervy ako pre zákazníka, tak aj pre obchodníka.
V kurze si osvojíte
Psychologicky je táto časť nesmierne zaujímavá, pretože je v nej potrebné skĺbiť citlivosť a ohľaduplnosť s jednoznačným ťahom na branku. No a hlavne … uzavretie nemusí byť koncom, ale začiatkom nového obchodu! Ak sa vám podarí u zákazníka vytvoriť skvelý pocit pri uzatvorení obchodu, môžete vyvolať jednak nadväzujúcu sériu zákazníkovho dopytu a po druhé sa môže zákazník stať vašou aktívnou referenciou. V tomto kurze sa naučíte, čo je potrebné pri uzatvorení obchodu zohľadniť, na čo si dať pozor a aké techniky môžete použiť, aby ste jednanie dotiahli do konca.
Svet je plný skvelých nápadov, ale len málo z nich je dotiahných do konca. Svet je plný entuziastických obchodníkov, ktorí sú nadšení pocitom, ktorý vyvolali u zákazníka… ale potom sa ich nápad tak nejak vyparí v neurčitej hmle prísľubov a nádejí. A z nápadu nezostane nič, často len rozhorčenie a sklamanie z toho že „nechápem, prečo si to zákazník nekúpil”. Uzatvorenie obchodu je krásna dôsledná disciplína, ktorá nám aj zákazníkovi pomáha dotiahnuť náš skvelý nápad do konkrétneho konca a realizácie. Spoločne s dobrým pocitom bez manipulácie a tlaku.
V kurze sa naučíte:
- Aké emócie zákazník cíti v momente uzatvorenia obchodu.
- Ako rozpoznať uzatváracie signály a ako ich preklopiť do uzatváracej akcie.
- Ako sa nebáť povedať si o „to svoje” a ako citlivo dotiahnuť celý nákupný proces do úspešného konca.
- Aké techniky je možné použiť, keď zákazník váha alebo vás priamo odmieta.
Kurz je určený pre:
- Profesionálov, ktorí sa chcú naučiť nové, rešpektujúce techniky predaja.
- Profesionálov, ktorí neznášajú vedomie, že MUSIA predávať svoje služby a chceli by sa naučiť ako predávať s minimom tlaku a s dobrým svedomím.
- Pre všetkých, ktorí vedia zistiť potrebu, sú nadšení svojím produktom, ale nevedia ako celé jednanie dotiahnuť do konca.
Osnova kurzu

Zbyněk Rozbořil
zakladateľ a architekt riešení v spoločnosti Development Ateliér
Zbyněk Rozbořil je psychológ, kouč a tréner, je zakladateľom Development Ateliéru (www.developmentatelier.com), butikovej … čítať viacspoločnosti zabezpečujúcej rozvoj zručností a firemných kultúr. Zbyněk sa vo svojom konzultačnom štýle snaží vyvažovať konfrontačný spôsob komunikácie s vnímavosťou a citlivosťou. V jeho portfóliu nájdete malé i veľké firmy, korporácie aj startupy. Vo svojej práci sa snaží inšpirovať k dosiahnutiu maximálne možnej excelencie v podstatných komunikačných zručnostiach. Aj keď je Zbyněk silným introvertom, miluje svojich zákazníkov aj predajné situácie. Za dobu svojej praxe vyvinul unikátny a nenásilný spôsob predaja, ktorý inšpiroval tisíce českých aj zahraničných obchodných profesionálov.
Hodnotenie kurzu
91 %
Dakujeme za cenné rady 🤗
super, dakujem
vyborne spracovany kurz, zrozumitelne a ludsky vsetko vysvetlene
Ako kurz prebieha?
Nejde o nič zložité. Čaká vás niekoľko krátkych videí, ktoré môžu byť doplnené pracovnými zošitmi, kvízmi alebo inými materiálmi k štúdiu. Na videá sa môžete pozerať kedykoľvek. Stačí len byť pripojení na internet.