Leadership: 3 v 1
Kurzom sprevádza Filip Kahoun
Ponorte sa do série kurzov leadershipu a naučte sa, ako sa sám najskôr stať dobrým lídrom, ako úspešne riadiť tím alebo ako efektívne riadiť svoju pozornosť tak, aby bola zacielená na tých správnych ľudí a strategické úlohy. Celý popisok
Tento kurz je balíčkom všetkých troch kurzov Filipa Kahouna, týkajúcich sa leadershipu:
- Leadership I: Ako byť sám sebe lídrom
- Leadership II: Ako riadiť úspešne tím?
- Leadership III: Ako naštartovať víťaznú stratégiu?
V kurze získate praktický návod ako:
- poznať svoj osobnostný typ, nájsť svoje silné stránky a konkurenčnú výhodu
- zistiť, nakoľko ste vhodní na vedúcu pozíciu
- počúvať svoju intuíciu a lepšie sa rozhodovať
- zvýšiť svoju emočnú inteligenciu a vďaka tomu aj osobnú charizmu
- namotivovať seba, aby ste následne dokázali motivovať aj ostatných
- zvládnuť osobný marketing a dobre sa predať
- hospodáriť s pozornosťou a energiou a zachovať si tak duševnú aj fyzickú rovnováhu.
Ďalej ako:
- vyberať tých najlepších ľudi do svojho tímu a ako sa rozlúčiť s tými, ktorí v ňom nemajú miesto
- motivovať svoj tím a ako pracovať s motiváciou, keď sa nedarí
- pracovať s motiváciou tímu, keď sa nedarí
- rozpoznať potenciál svojich ľudí, efektívne ich rozvíjať a nechať rásť
- delegovať úlohy, aby bol výsledok čo najlepší
- dávať spätnú väzbu a ako nastaviť vzájomné očakávania
- riadiť tímovú kultúru a dynamiku
A v neposlednom rade ako:
- ľahko a rýchlo rozpoznať a oddeliť prioritné témy od tých pridružených
- previesť strategické priority do akčného plánu
- poznať projekty „odsúdené k zániku“
- funguje vzťah medzi pozornosťou a výkonom
- postaviť internú komunikáciu pri strategických zmenách
- zatočiť s rafinovanými zlodejmi vašej pozornosti
- škodlivý vplyv môže mať na vašu stratégiu perfekcionizmus.
PRE KOHO JE KURZ URČENÝ?
- pre všetkých, ktorí chcú naštartovať úspešnú kariéru lídra
- pre profesionálnych lídrov, ktorí už vedú tímy a chcú sa zdokonaliť
- pre tých, ktorí sa v role šéfa skôr trápia, ale chcú to zmeniť.

Lektor leadershipu a osobného marketingu
Ing. Filip Kahoun, Ph.D., vyštudoval ekonomiku a manažment, postgraduálne potom získal doktorát z marketingu a manažérskej psychológie. Pätnásť … čítať viacrokov strávil v najvyššom vedení spoločností Cetelem, Česká pojišťovna, Generali, MALL.cz a najväčšej českej digitálnej agentúry H1.cz. Zastával roly riaditeľa marketingu pre ČR, potom pre strednú a východnú Európu a nakoniec tiež pozíciu generálneho riaditeľa. V súčasnosti sa venuje lektorskej, prednáškovej a publikačnej činnosti. Je autorom knihy Boj o pozornosť, v ktorej odhaľuje netušenú silu obyčajnej ľudskej pozornosti.
Hodnotenie kurzu
95 %
Hodnotenie pridávajú iba študenti s overeným účtom
dobrá skúsenosť a mnoho užitočných informácií
Výborný kurz, odporúčam.
Jasné a smysluplné podání