Získate prístup do skúšobnej verzie a firemnej administrácie Seduo na 21 dní zadarmo a bez záväzkov. Radi vám ho aj individuálne predstavíme a poradíme, ako z neho vyťažiť maximum. Môžete nám napísať alebo rovno zavolať.
2:07
Získate prístup do skúšobnej verzie a firemnej administrácie Seduo na 21 dní zadarmo a bez záväzkov. Radi vám ho aj individuálne predstavíme a poradíme, ako z neho vyťažiť maximum. Môžete nám napísať alebo rovno zavolať.
Kurzom sprevádza Filip Kahoun
Než začnete riadiť ľudí, musíte sa najprv stať dobrým lídrom sám sebe. Inak sa ako šéf budete trápiť a neustále o seba „zakopávať“. S dobre zvládnutým „self-leadershipom“ naopak ľahšie dosiahnete všetky svoje ciele. Celý popisok
Leadership I: Ako byť sám sebe lídrom
Ľudia, ktorí ovládajú umenie self-leadershipu, majú zdravé sebavedomie a vysokú emočnú inteligenciu. Vedia, na čo sú prirodzene talentovaní, a dokážu to skvelo využiť. Vedia sami seba namotivovať a vlastné nadšenie preniesť na ostatných. Nie je teda div, že u druhých majú prirodzenú autoritu a okolie ich právom vníma ako úspešných.
V prvej časti trojdielnej série o leadershipe sa zameriame práve na vedenie seba samého. Odhalíme spoločne tajomstvo self-leadershipu a povieme si, ako byť sám sebe dobrým šéfom.
V tomto kurze získate praktický návod na to, ako:
Pre koho je kurz určený?
Umenie leadershipu spočíva v schopnosti riadiť pozornosť. Prvú dávku pozornosti je potrebné venovať tomu, aby sme našli a začali dôsledne dodržiavať svoj vlastný „návod na použitie“. Všetky výrazné vodcovské osobnosti dotiahli túto schopnosť nazývanú „self-leadership“ do dokonalosti. Teraz je rad na vás!
20 lekcií · 54 min
Otvoriť všetky kapitoly Zavrieť všetky kapitolyLektor leadershipu a osobného marketingu
Ing. Filip Kahoun, Ph.D., vyštudoval ekonomiku a manažment, postgraduálne potom získal doktorát z marketingu a manažérskej psychológie. Pätnásť rokov strávil v najvyššom vedení spoločností Cetelem, Česká pojišťovna, Generali, MALL.cz a najväčšej českej digitálnej agentúry H1.cz. Zastával roly riaditeľa marketingu pre ČR, potom pre strednú a východnú Európu a nakoniec tiež pozíciu generálneho riaditeľa. V súčasnosti sa venuje lektorskej, prednáškovej a publikačnej činnosti. Je autorom knihy Boj o pozornosť, v ktorej odhaľuje netušenú silu obyčajnej ľudskej pozornosti.
Hodnotenie pridávajú iba študenti s overeným účtom
Doporučuji.
Perfektne
Zajímavé školení, kde člověk dost otevře oči