Leadership I: Ako byť sám sebe lídrom
Kurzom sprevádza Filip Kahoun
Než začnete riadiť ľudí, musíte sa najprv stať dobrým lídrom sám sebe. Inak sa ako šéf budete trápiť a neustále o seba „zakopávať“. S dobre zvládnutým „self-leadershipom“ naopak ľahšie dosiahnete všetky svoje ciele. Celý popisok
Ľudia, ktorí ovládají umenie self-leadershipu, majú zdravé sebavedomie a vysokú emočnú inteligenciu. Vedia, na čo sú prirodzene talentovaní, a dokážu to skvelo využiť. Vedia sami seba namotivovať a vlastné nadšenie preniesť na ostatných. Nie je teda div, že u druhých majú prirodzenú autoritu a právom ich okolie vníma ako úspešných.
V prvej časti trojdielnej série o leadershipe sa zameriame práve na vedenie seba samého. Odhalíme spoločne tajomstvo self-leadershipu a povieme si, ako byť sám sebe dobrým šéfom.
V tomto kurze získate praktický návod na to ako:
- poznať svoj osobnostný typ, nájsť svoje silné stránky a konkurenčnú výhodu,
- zistiť, nakoľko ste vhodní do vedúcej pozície,
- počúvať svoju intuíciu a lepšie sa rozhodovať,
- zvýšiť svoju emočnú inteligenciu a vďaka tomu aj osobné charizma,
- namotivovať seba, aby ste následne dokázali motivovať aj ostatných,
- zvládnuť osobný marketing a dobre sa predať,
- hospodáriť s pozornosťou a energiou a zachovať si tak duševnú aj fyzickú rovnováhu.
Pre koho je kurz určený?
- Pre všetkých, ktorí chcú naštartovať úspešnú kariéru lídra.
- Pre profesionálnych lídrov, ktorí už riadia tímy a chcú sa zdokonaliť.
- Pre tých, ktorí sa v role šéfa skôr trápia, ale chcú to zmeniť.
Umenie leadershipu spočíva v schopnosti riadiť pozornosť. Prvú dávku pozornosti je potrebné venovať tomu, aby sme našli a začali dôsledne dodržiavať svoj vlastný „návod na použitie“. Všetky výrazné vodcovské osobnosti dotiahli túto schopnosť nazývanú „self-leadership“ k dokonalosti. Teraz je rad na vás!
Osnova kurzu
20 lekcií · 55m
Otvoriť všetky kapitoly Zavrieť všetky kapitoly
Lektor leadershipu a osobného marketingu
Ing. Filip Kahoun, Ph.D., vyštudoval ekonomiku a manažment, postgraduálne potom získal doktorát z marketingu a manažérskej psychológie. Pätnásť … čítať viacrokov strávil v najvyššom vedení spoločností Cetelem, Česká pojišťovna, Generali, MALL.cz a najväčšej českej digitálnej agentúry H1.cz. Zastával roly riaditeľa marketingu pre ČR, potom pre strednú a východnú Európu a nakoniec tiež pozíciu generálneho riaditeľa. V súčasnosti sa venuje lektorskej, prednáškovej a publikačnej činnosti. Je autorom knihy Boj o pozornosť, v ktorej odhaľuje netušenú silu obyčajnej ľudskej pozornosti.
Hodnotenie kurzu
95 %
Hodnotenie pridávajú iba študenti s overeným účtom
Děkuji za velice přínosný kurz a sympatický projev:)
Jasné a stručné zajímavé názory a příklady
Srozumitelně vysvětlená problematika