Získate prístup do skúšobnej verzie a firemnej administrácie Seduo na 21 dní zadarmo a bez záväzkov. Radi vám ho aj individuálne predstavíme a poradíme, ako z neho vyťažiť maximum. Môžete nám napísať alebo rovno zavolať.
Leadership II: ako efektívne motivovať tím
Kurzom sprevádza Filip Kahoun
Máte pocit, že svojmu tímu dávate všetko… lenže chuť do práce chýba? A klasické nástroje ako prémie alebo pochvaly prestali fungovať? Nie ste sami. Čo s tým? Zistite, ako funguje motivácia v modernom svete, a naučte sa ju riadiť novými spôsobmi. Celý popisok
Motivácia tímu už dávno nie je o pochvalách, odmenách a motivačných citátoch.
Časy sa zmenili. Ľudia sú zahltení lacným dopamínom – sociálne siete, apky, nekonečný Netflix. A výsledok? Apatia, vyhorenie, frustrácia.
Je dobré, ak ako líder pochopíte, ako tento nový svet ovplyvňuje mozog vašich ľudí – aj ten váš. Z klasických motivačných trikov sa stala slepá ulička. Nestačí poklepať po chrbte ani pritvrdiť. Potrebujete novú výbavu – psychológiu motivácie 21. storočia.
V tomto kurze sa naučíte:
- Ako funguje dopamín a prečo z neho moderný svet urobil motivačný jed
- Ako ako líder „odpojiť“ svoj mozog od rušivých vplyvov a znovu naštartovať motiváciu
- Ako pracovať s emóciami a prečo sa bez nich nikto sám od seba nerozbehne
- Čo všetko obsahuje motivačná mapa a prečo nestačí len nadšenie a tabuľky
Získate praktické rady, ako:
- Uľaviť tímu od zahltenia a vrátiť ľuďom chuť zabrať
- Budovať motiváciu na hlbších základoch než len odmenách
- Vedieť, kedy je čas nakopnúť… a kedy radšej brzdiť
Začnite tam, kde sa to začína – u seba.
Pretože motivovaný tím sa vždy začína u motivovaného šéfa.

Lektor leadershipu a osobného marketingu
Ing. Filip Kahoun, Ph.D., vyštudoval ekonomiku a manažment, postgraduálne potom získal doktorát z marketingu a manažérskej psychológie. Pätnásť rokov strávil v najvyššom vedení spoločností Cetelem, Česká pojišťovna, Generali, MALL.cz a najväčšej českej digitálnej agentúry H1.cz. Zastával roly riaditeľa marketingu pre ČR, potom pre strednú a východnú Európu a nakoniec tiež pozíciu generálneho riaditeľa. V súčasnosti sa venuje lektorskej, prednáškovej a publikačnej činnosti. Je autorom knihy Boj o pozornosť, v ktorej odhaľuje netušenú silu obyčajnej ľudskej pozornosti.
99 %
Hodnotenie pridávajú iba študenti s overeným účtom
Inspirujìcí a praktické. Teď ještě, jak to dostat do každého z našich manažerů. Budu to muset promyslet a probrat s šéfem. Každopádně, děkuji!
Kurz mi pomohol uvedomiť si rozdielne motivátory a demotivátory. A ako ich používať v praxi. Jednoduchý na pochopenie a skvelý pre použitie v praxi. Ďakujem.
Velmi přínosné! Děkuji!