Námietka zo strany klienta? Výborne, parádna príležitosť urobiť dojem!
Kurzom sprevádza Zbyněk Rozbořil
Prekvapujúco veľká časť obchodníkov vníma námietky zo strany zákazníka negatívne. Niektorí z nich sa námietkam všetkou silou vyhýbajú alebo sa ich priam boja. Celý popisok
V tomto kurze sa dozviete, ako vnímať námietku ako niečo vrcholne pozitívne - ako príležitosť, pri ktorej môžete zákazníkovi ukázať, že sa o neho naozaj zaujímate a načúvate mu! Aj keď má opačný názor. Excelentné zvládnutie námietky je príležitosť k tomu urobiť veľmi dobrý dojem a zážitok pre vášho zákazníka. V tomto kurze sa naučíte ako na to. Pekne krok za krokom. Súčasťou kurzu sú tiež konkrétne ukážky techník na zvládanie námietok. V kurze nájdete konkrétny postup, ako pristúpiť k námietkam ceny a konkurencie.
Asi tú situáciu poznáte… Vaša schôdzka sa krásne vyvíja, máte pocit, že viete, čo zákazník potrebuje a hreje vás pocit, že ste ponúkli niečo, o čom ste presvedčení, že zákazníkovi pomôže… a potom BUCH! NÁMIETKA, odpor, nesúhlas! Taká situácia proste neteší, niekedy dokonca naštve a máme tendenciu sa na zákazníka hnevať a vyčítať mu jeho námietku… Skúsený profesionál je ale za námietku vďačný a dokáže ju s pokojným svedomím zvládnuť tak, že práve zvládnutím námietky motivuje zákazníka ku kúpe. Práca s námietkou je obchodníckym skúšobným kameňom a my sa v tomto kurze naučíme s námietkami inšpiratívne a tvorivo pracovať.
V kurze sa naučíte:
- Ako reagovať na námietku ako upokojený profesionál a nie ako šimpanz.
- Ako naozaj kvalifikovať a načúvať signálom zo sveta zákazníka.
- Používať konkrétne techniky na zvládanie námietok.
- Ako konkrétne zvládnuť námietku ceny a konkurencie.
Kurz je určený pre:
- Profesionálov, ktorí sa chcú naučiť nové, kreatívne techniky predaja
- Profesionálov, ktorí majú obavu z námietok a majú pocit alebo dokonca priamu spätnú väzbu, že námietky nezvládajú dobre
- Pre všetkých, ktorí majú problém prijať názor druhého človeka a reagujú na neho hnevlivo a niekedy až agresívne
- Pre všetky ostatné zvedavé duše ;)
Vitajte vo svete, kde NIE nie je koniec, ale začiatok obchodnej konverzácie! Ideme na to!

Zakladateľ a architekt riešení v spoločnosti development ateliér
Zbyněk Rozbořil je psychológ, kouč a tréner, je zakladateľom Development Ateliéru (www.developmentatelier.com), butikovej … čítať viacspoločnosti zabezpečujúcej rozvoj zručností a firemných kultúr. Zbyněk sa vo svojom konzultačnom štýle snaží vyvažovať konfrontačný spôsob komunikácie s vnímavosťou a citlivosťou. V jeho portfóliu nájdete malé i veľké firmy, korporácie aj startupy. Vo svojej práci sa snaží inšpirovať k dosiahnutiu maximálne možnej excelencie v podstatných komunikačných zručnostiach. Aj keď je Zbyněk silným introvertom, miluje svojich zákazníkov aj predajné situácie. Za dobu svojej praxe vyvinul unikátny a nenásilný spôsob predaja, ktorý inšpiroval tisíce českých aj zahraničných obchodných profesionálov.
Hodnotenie kurzu
90 %
Hodnotenie pridávajú iba študenti s overeným účtom
Fajnový!
Praktické vysvetlenie techník zvládania námietok. Teraz už len praktizovať:)
Velmi příjemný lektor, dobře se poslouchá, jasné a konkrétní tipy