Náročné komunikačné situácie
Kurzom sprevádza Olga Lošťáková
Získajte praktické tipy na predchádzanie emočným únosom; podanie kritiky; ústretové odmietnutie; reakcie na útočné výroky či zvládnutie manipulativnych hier. Celý popisok
Vadí vám kolega, ktorý vás svojím správaním ruší pri práci? Alebo vás nielen ruší, ale dokonca vážne ohrozuje váš pracovný výkon – napríklad neskoro odovzdanými dokumentmi či v nedostatočnej kvalite? Máte pocit, že s vami druhí manipulujú, ale neviete, ako manipuláciu naozaj rozpoznať a ako na ňu reagovať? Bývate preťažení, pretože sa vám nedarí druhých odmietať?
V tomto kurze sa dozviete praktické techniky a tipy ako postupovať v rôznych náročných situáciách – ako podať negatívnu spätnú väzbu, aby sa druhý nenaštval, ako odmietnuť a byť pritom ústretový, ako reagovať na útočné výroky či kritiku alebo ako sa nenechať vtiahnuť do manipulatívnych hier. Okrem nefunkčných postupov však poznáte aj možné postupy efektívne – získate istotu, pilier, o ktorý sa budete môcť vo svojich konkrétnych náročných situáciách oprieť.
Zameriame sa ale nielen na samotné komunikačné techniky, ale aj na to, ako to urobiť, aby ste tieto techniky dokázali využiť v praxi. Často sa totiž stáva, že ľudia teóriu poznajú, ale potom ju v kontakte s nepríjemným jedincom nevedia využiť.
V kurze sa naučíte:
- ako emócie ovplyvňujú našu komunikáciu
- ako emócie vo vzťahoch využívať efektívne
- ako predísť emočným únosom
- aké prístupy obvykle k náročným komunikačným situáciám volíte
- ako nadviazať vzťah s ľuďmi rôznych osobnostných typov
- praktické tipy pre náročné komunikačné situácie:
- ako odmietnuť a pôsobiť ústretovo
- ako poskytnúť negatívnu spätnú väzbu a zachovať vzťah
- ako rozpoznať a reagovať na manipuláciu
- ako reagovať na útočné výroky a kritiku.
Kurz som doplnila praktickými cvičeniami, doplnkovými materiálmi a odkazmi na zaujímavé a inšpiratívne videá.
Kurz je určený pre tých, ktorí:
- chcú načerpať inšpiráciu na zvládanie bežných náročných komunikačných situácií
- chcú poznať lepšie sami saba aj druhých ľudí
- chcú pochopiť ako komunikovať, aby dosiahli obojstranne prijateľné dohody
- nechcú sa nechať ovládať emóciami a následne ľutovať vyrieknuté slová a svoje činy.
Osnova kurzu
11 lekcií · 43 min
Otvoriť všetky kapitoly Zavrieť všetky kapitoly
Lektorka, psychologička a koučka
Školeniam soft skills (prezentácia, komunikácia, emočná inteligencia, manažérske zručnosti) sa venuje od roku 2007. Je spoluautorkou kníh „Obchodná a manažérska prezentácia“ (Grada, 2010) a „Ako získať úspech, pokoj a vyrovnanosť v hektickej súčasnosti“ (Grada, 2017). Je držiteľkou ocenení LIGS AWARDS: Osobnosť vzdelávania dospelých 2014. Spoločne s Radkou Loja prevádzkuje úspešný web osobného rozvoja mindtrix.cz
94 %
Hodnotenie pridávajú iba študenti s overeným účtom
Dobrý kurz, moc děkuji. Zavedení do praxe je obtížné.
Docela fajn kurz, důvod k zamyšlení. Test je moc jednoduchý, jasně napovídá, která odpověď je správně. Bohužel nefungují správně odkazy na studijní materiály. Ale to bude asi problém apky...
impresivní a impozantní. Skvěle rozložené a krásné praktické příklady na videu.