Nepredávajte! Buďte skvelí vo vyvolaní NÁKUPU
Kurzom sprevádza Zbyněk Rozbořil Česky
Čo sa v kurze naučíte
V tomto kurze sa dozviete všetky podstatné informácie k tomu, aby ste dokázali viesť také obchodné rokovanie, z ktorého bude mať radosť ako zákazník, tak aj vy. Naučíte sa princípy predaja, ktorý vedie k obojstranne spokojným výsledkom z predaja.
V kurze si osvojíte
Aká emócia sa vo vás objaví pri predstave, že by ste mali niekomu niečo predať? Táto emócia nebýva vždy úplne pozitívna, pretože predaj je spájaný s tlakom a núteným presvedčovaním. V tomto kurze by sme vám chceli ukázať, že to ide aj inak, s minimom tlaku a manipulácie. A pritom s výsledkom, ktorý očakávate vy aj zákazník. V tomto kurze sa naučíte základné prístupy a techniky tzv. vťahujúceho predaja, ktorý vedie k tomu, aby ste nemuseli toľko predávať a tlačiť, ale aby ste skôr sprevádzali zákazníka pri jeho nákupe. Som si istý, že je to perspektíva, ktorá vás bude baviť ;).
Kurz je vhodný najmä pre tých, ktorí sa potrebujú naučiť predávať a chcú si získať pozitívny prístup k predajnej aktivite a radi by sa naučili účinný spôsob predaja, ktorý rešpektuje hodnoty zákazníka aj predávajúceho.
V kurze sa naučíte:
- Akým spôsobom zákazník nakupuje a ako mu v nákupe môžete pomôcť.
- Ako pracovať s námietkami, nákupnými signálmi a ďalšími momentmi pri vyvolaní nákupu.
- Ako byť viac citlivejší a vnímavejší voči zákazníkovi.
- Ako sa nebáť povedať si o „to svoje”, a ako dotiahnuť celý nákupný proces do úspešného konca.
Kurz je určený pre:
- Profesionálov, ktorí sa chcú naučiť nové, rešpektujúce techniky predaja.
- Profesionálov, ktorí neznášajú vedomie, že MUSIA predávať svoje služby a chceli by sa naučiť, ako predávať s minimom tlaku a s dobrým svedomím.
- Pre všetky ostatné zvedavé duše ;).
Osnova kurzu
Základné procesy v predajnom procese
Excelencia v predajnom rozhovore
Záver

Zbyněk Rozbořil
zakladateľ a architekt riešení v spoločnosti Development Ateliér
Zbyněk Rozbořil je psychológ, kouč a tréner, je zakladateľom Development Ateliéru (www.developmentatelier.com), butikovej … čítať viacspoločnosti zabezpečujúcej rozvoj zručností a firemných kultúr. Zbyněk sa vo svojom konzultačnom štýle snaží vyvažovať konfrontačný spôsob komunikácie s vnímavosťou a citlivosťou. V jeho portfóliu nájdete malé i veľké firmy, korporácie aj startupy. Vo svojej práci sa snaží inšpirovať k dosiahnutiu maximálne možnej excelencie v podstatných komunikačných zručnostiach. Aj keď je Zbyněk silným introvertom, miluje svojich zákazníkov aj predajné situácie. Za dobu svojej praxe vyvinul unikátny a nenásilný spôsob predaja, ktorý inšpiroval tisíce českých aj zahraničných obchodných profesionálov.
Hodnotenie kurzu
88 %
Test nedava smysl, kurz zajimavy.
Krátké shrnutí obchodní taktiky. Děkuji za osvěžení.
Jen mne zarazilo, že v závěrečném testu byla jako správná otázky uvedena ta, že pravidlo 2:1 je 2/3 rozhovoru argumentovat a 1/3 zjišťovat potřeby zákazníka. To by mělo být naopak.
S některými výroky nesouhlasím, test je poměrně odbytý a nesrozumitelný.
Ako kurz prebieha?
Nejde o nič zložité. Čaká vás niekoľko krátkych videí, ktoré môžu byť doplnené pracovnými zošitmi, kvízmi alebo inými materiálmi k štúdiu. Na videá sa môžete pozerať kedykoľvek. Stačí len byť pripojení na internet.