PPC reklama: optimalizácia kampaní
Kurzom sprevádza Petra Větrovská
Zlepšite výkon svojich PPC kampaní a využite optimalizačné tipy, ktoré vám pomôžu, ako zvýšiť zásah, efektivitu i ušetriť čas.
Aby PPC kampane dlhodobo plnili svoje ciele a rástli, je treba venovať im veľa starostlivosti. Ale je tiež potrebné zamerať sa na to dôležité a neutopiť sa v mikrooptimalizácii. A práve kľúčové oblasti optimalizácie PPC reklamy sú vypichnuté v tomto kurze.
Kurz nie je určený začiatočníkom, predpokladá sa, že skúsenosti s nastavením aj optimalizácie kampaní už máte. Kurz je pre vás, ak cítite, že kampane by mohli mať lepší výkon, ak viete, že trávite zbytočne veľa času prácou, ktorá by mohla byť automatizovaná a chcete mať kampane lepšie pod kontrolou a lepšie rozumieť tomu, ako sa správajú.
Dozviete sa:
- Prečo treba revidovať nastavený cieľ kampaní a ich limit. Ako zvolené PNO ovplyvňuje potenciál kampaní.
- Ako odlišovať vplyv zmien priamo v kampaniach od externých vplyvov a ako sa pripraviť na sezónu.
- Ako zabezpečiť čo najlepšie pokrytie vyhľadávania pomocou dostupných automatizovaných nástrojov.
- Ako písať dobré reklamné texty.
- Ako si uľahčiť prípravu kampaní, správu aj kontrolu nad nimi pomocou automatizácie.
- Ktoré činnosti robiť pravidelne a ako zvládnuť PPC rutinu.
Osnova kurzu
23 lekcií · 1:03 hod
Otvoriť všetky kapitoly Zavrieť všetky kapitoly
PPC špecialistka
Petra nazbierala skúsenosti v popredných českých SEM agentúrach. Od roku 2012 sa na voľnej nohe špecializuje na správu kampaní pre e-commerce klientov, analýzy PPC kampaní a mentoring inhouse tímov. Pôsobí ako Google Certified Trainer, školí pracovníkov agentúr v certifikačnej akadémii Google AdWords a prednáša o PPC reklame na VŠE. Je autorkou online sprievodcu PPC reklamou Zaklik.cz.
92 %
Hodnotenie pridávajú iba študenti s overeným účtom
Kurz byl smysluplný a přehledný. Jen testové otázky jsou divně češtinářsky položené což mate.
*******
Fajn kurz na rychlý přehled, jak na to. Za daný čas je pochopitelné, že nelze probrat věci do detailu jako u celodenního/ vícedenního školení, ale i tak obsažné. Možná se Petra se Seduo domluví na zfilmování běžného školení PPC reklamy, určitě by to stálo za to.