Osobný marketing I.: Ako si vybudovať pozitívny image
Kurzom sprevádza Filip Kahoun Česky
Čo sa v kurze naučíte
Budovanie osobnej image nie je len obľúbenou hračkou zo sveta celebrít. Týka sa doslova každého z nás. To, ako nás ostatní vnímajú a ako o nás hovoria, totiž veľmi silno ovplyvňuje náš osobný úspech.
V kurze si osvojíte
Ľudia, ktorí vedia ako ovládať svoj imidž, obvykle zbierajú veľa bodov v kariérnom aj súkromnom živote.
Každý človek sa podvedomo snaží zanechávať ten najlepší dojem. Máme totiž v sebe hlboko zakorenenú túžbu po uznaní ostatných ľudí. Robíme to však často metódou pokus-omyl bez toho, aby sme tušili, čo naozaj zaberá. Pritom stačí poznať niekoľko základných princípov, ktoré môžu výrazne vylepšiť našu spoločenskú povesť a posilniť našu osobnú značku.
V prvej časti tejto minisérie na tému osobného marketingu sa zameriame práve na to, ako vzniká náš spoločenský imidž, čo ho utvára a ako sa dá meniť.
Tento kurz vám ponúkne praktický návod na to ako:
- zistiť základný profil a identitu vašej osobnej značky
- nájsť vašu konkurenčnú výhodu
- zvýšiť vašu osobnú charizmu
- pracovať so svojím vzhľadom a využívať princíp „obal predáva“
- postaviť svoj silný osobný príbeh.
Pre koho je kurz určený?
- Pre všetkých, ktorí chcú vedieť dobre sa predať.
- Pre každého, komu nie je ľahostajné, ako pôsobí na druhých.
- Pre tých, ktorí chcú preniknúť do tajov osobného marketingu.
Náš osobný imidž je jedným z najcennejších vecí, ktoré v živote máme. Dobrou správou je, že ho môžeme z veľkej časti ovládať. Máme skrátka možnosť rozhodnúť sa, aký dojem zanecháme. Naučte sa, ako pracovať s imidžom vašej osobnej značky, aby on zase na odvetu pracoval pre vás!
Osnova kurzu
Úvod do marketingu osobných značiek
INVENTÚRA VAŠEJ OSOBNEJ ZNAČKY
TAJOMSTVO CHARIZMY
Obal predáva
Sila osobného príbehu
Záver a test

Filip Kahoun
Lektor leadershipu a osobného marketingu
Ing. Filip Kahoun, Ph.D., vyštudoval ekonomiku a manažment, postgraduálne potom získal doktorát z marketingu a manažérskej psychológie. Pätnásť … čítať viacrokov strávil v najvyššom vedení spoločností Cetelem, Česká pojišťovna, Generali, MALL.cz a najväčšej českej digitálnej agentúry H1.cz. Zastával roly riaditeľa marketingu pre ČR, potom pre strednú a východnú Európu a nakoniec tiež pozíciu generálneho riaditeľa. V súčasnosti sa venuje lektorskej, prednáškovej a publikačnej činnosti. Je autorom knihy Boj o pozornosť, v ktorej odhaľuje netušenú silu obyčajnej ľudskej pozornosti.
Hodnotenie kurzu
95 %
Hezky se to poslouchalo, mělo to hlavu a patu, jasné a výsťižné. Děkuji.
Vystupování lektora odpovídá danému tématu; tak příkladně vidíme, že dojem utváří vzhled, vystupování a vědomosti člověka (ne nutně v tomto pořadí :-) ). Kurz se mi líbil, je dobře si některé věci připomínat.
príjemný kurz plný informácií potrebných na budovanie osobnej značky
Ako kurz prebieha?
Nejde o nič zložité. Čaká vás niekoľko krátkych videí, ktoré môžu byť doplnené pracovnými zošitmi, kvízmi alebo inými materiálmi k štúdiu. Na videá sa môžete pozerať kedykoľvek. Stačí len byť pripojení na internet.