Osobný marketing I.: Ako si vybudovať pozitívny image
Kurzom sprevádza Filip Kahoun
Budovanie osobnej image nie je len obľúbenou hračkou zo sveta celebrít. Týka sa doslova každého z nás. To, ako nás ostatní vnímajú a ako o nás hovoria, totiž veľmi silno ovplyvňuje náš osobný úspech. Celý popisok
Ľudia, ktorí vedia ako ovládať svoj imidž, obvykle zbierajú veľa bodov v kariérnom aj súkromnom živote.
Každý človek sa podvedomo snaží zanechávať ten najlepší dojem. Máme totiž v sebe hlboko zakorenenú túžbu po uznaní ostatných ľudí. Robíme to však často metódou pokus-omyl bez toho, aby sme tušili, čo naozaj zaberá. Pritom stačí poznať niekoľko základných princípov, ktoré môžu výrazne vylepšiť našu spoločenskú povesť a posilniť našu osobnú značku.
V prvej časti tejto minisérie na tému osobného marketingu sa zameriame práve na to, ako vzniká náš spoločenský imidž, čo ho utvára a ako sa dá meniť.
Tento kurz vám ponúkne praktický návod na to ako:
- zistiť základný profil a identitu vašej osobnej značky
- nájsť vašu konkurenčnú výhodu
- zvýšiť vašu osobnú charizmu
- pracovať so svojím vzhľadom a využívať princíp „obal predáva“
- postaviť svoj silný osobný príbeh.
Pre koho je kurz určený?
- Pre všetkých, ktorí chcú vedieť dobre sa predať.
- Pre každého, komu nie je ľahostajné, ako pôsobí na druhých.
- Pre tých, ktorí chcú preniknúť do tajov osobného marketingu.
Náš osobný imidž je jedným z najcennejších vecí, ktoré v živote máme. Dobrou správou je, že ho môžeme z veľkej časti ovládať. Máme skrátka možnosť rozhodnúť sa, aký dojem zanecháme. Naučte sa, ako pracovať s imidžom vašej osobnej značky, aby on zase na odvetu pracoval pre vás!
Osnova kurzu
18 lekcií · 1:13 hod
Otvoriť všetky kapitoly Zavrieť všetky kapitolyLektor leadershipu a osobného marketingu
Ing. Filip Kahoun, Ph.D., vyštudoval ekonomiku a manažment, postgraduálne potom získal doktorát z marketingu a manažérskej psychológie. Pätnásť rokov strávil v najvyššom vedení spoločností Cetelem, Česká pojišťovna, Generali, MALL.cz a najväčšej českej digitálnej agentúry H1.cz. Zastával roly riaditeľa marketingu pre ČR, potom pre strednú a východnú Európu a nakoniec tiež pozíciu generálneho riaditeľa. V súčasnosti sa venuje lektorskej, prednáškovej a publikačnej činnosti. Je autorom knihy Boj o pozornosť, v ktorej odhaľuje netušenú silu obyčajnej ľudskej pozornosti.
95 %
Hodnotenie pridávajú iba študenti s overeným účtom
Výborný. Nabitý konkrétními informacemi v nových souvislostech. Klidný, přesto působivý přednes lektora.
Lektor je ztělesněním toho, o čem mluví a už proto stojí za to se na kurz podívat. Ve studijních materiálech na vás čeká spousta tipů, takže pokud je vaším cílem změna, ne jen zhlédnutí kurzu, můžete se do toho pustit. Toto byl můj první kurz od pana Kahouna a těším se na další. Děkuji!
Monotónní řeč, video vypadá spíše jako Umělá inteligence. Bylo to zajímavé téma,, mohlo by být uchopeno více Atraktivně.