Osobný marketing I.: Ako si vybudovať pozitívny image

Kurzom sprevádza  Filip Kahoun

Budovanie osobnej image nie je len obľúbenou hračkou zo sveta celebrít. Týka sa doslova každého z nás. To, ako nás ostatní vnímajú a ako o nás hovoria, totiž veľmi silno ovplyvňuje náš osobný úspech. Celý popisok

65,00 € s DPH

Celková dĺžka

1:13 hod

Počet lekcií

18

Hodnotenie
Pridať do plánu
Certifikát absolventa
Neobmedzený prístup
Na čo sa kurz zameriava

Ľudia, ktorí vedia, ako ovládať svoj imidž, obvykle zbierajú veľa bodov v kariérnom aj súkromnom živote.

Každý človek sa podvedome snaží zanechávať ten najlepší dojem. Máme totiž v sebe hlboko zakorenenú túžbu po uznaní ostatných ľudí. Často to však robíme metódou pokus – omyl bez toho, aby sme tušili, čo naozaj zaberá. Pritom stačí poznať niekoľko základných princípov, ktoré môžu výrazne vylepšiť našu spoločenskú povesť a posilniť našu osobnú značku.

V prvej časti tejto minisérie na tému osobného marketingu sa zameriame práve na to, ako vzniká náš spoločenský imidž, čo ho utvára a ako sa dá meniť.

Tento kurz vám ponúkne praktický návod na to, ako:    

  • zistiť základný profil a identitu vašej osobnej značky,  
  • nájsť vašu konkurenčnú výhodu,  
  • zvýšiť vašu osobnú charizmu,  
  • pracovať so svojím vzhľadom a využívať princíp „obal predáva“,  
  • postaviť svoj silný osobný príbeh.

Kurz je určený pre:    

  • všetkých, ktorí chcú vedieť dobre sa predať,  
  • každého, komu nie je ľahostajné, ako pôsobí na druhých,  
  • tých, ktorí chcú preniknúť do tajov osobného marketingu.

Náš osobný imidž je jedným z najcennejších vecí, ktoré v živote máme. Dobrou správou je, že ho môžeme z veľkej časti ovládať. Máme skrátka možnosť rozhodnúť sa, aký dojem zanecháme. Naučte sa, ako pracovať s imidžom vašej osobnej značky, aby on zase pracoval pre vás!

 

Celý popisok

Osvojíte si nasledujúce zručnosti
Lektori kurzu
Filip Kahoun

Lektor leadershipu a osobného marketingu

Ing. Filip Kahoun, Ph.D., vyštudoval ekonomiku a manažment, postgraduálne potom získal doktorát z marketingu a manažérskej psychológie. Pätnásť rokov strávil v najvyššom vedení spoločností Cetelem, Česká pojišťovna, Generali, MALL.cz a najväčšej českej digitálnej agentúry H1.cz. Zastával roly riaditeľa marketingu pre ČR, potom pre strednú a východnú Európu a nakoniec tiež pozíciu generálneho riaditeľa. V súčasnosti sa venuje lektorskej, prednáškovej a publikačnej činnosti. Je autorom knihy Boj o pozornosť, v ktorej odhaľuje netušenú silu obyčajnej ľudskej pozornosti.

Hodnotenie kurzu

95 %

747 hodnotenie
592x
123x
26x
4x
2x

Hodnotenie pridávajú iba študenti s overeným účtom


Jana Š.

Výborný. Nabitý konkrétními informacemi v nových souvislostech. Klidný, přesto působivý přednes lektora.


Jitka V.

Lektor je ztělesněním toho, o čem mluví a už proto stojí za to se na kurz podívat. Ve studijních materiálech na vás čeká spousta tipů, takže pokud je vaším cílem změna, ne jen zhlédnutí kurzu, můžete se do toho pustit. Toto byl můj první kurz od pana Kahouna a těším se na další. Děkuji!


Michal S.

Monotónní řeč, video vypadá spíše jako Umělá inteligence. Bylo to zajímavé téma,, mohlo by být uchopeno více Atraktivně.

Často kladené otázky
Čaká vás záverečný test, ktorý preverí, čo ste sa naučili. Za absolvovaný kurz získate certifikát o absolvovaní. Test môžete skúšať aj viackrát, takže žiadny stres.

Stačí v záverečnom teste získať aspoň 80%. Certifikát zostane uložený pri absolvovanom kurze kedykoľvek pripravený na stiahnutie.

Je to doklad o tom, že na sebe pracujete viac, ako je bežné. To vám pomôže vyniknúť medzi ďalšími ľuďmi, ktorí majú zálusk na rovnaké pracovné miesto, alebo v rámci sebeprezentácie. Najlepšie využijete certifikát vo svojom životopise (napr. na Linkedin a Jobs.cz) alebo ako vytlačený dokument medzi vašimi ďalšími vzdelávacími úspechmi.

Áno, lekcie môžete študovať opakovane, tiež ich môžete preskakovať a následne sa k nim vracať. Či už kurz ukončíte úspešne alebo neúspešne, môžete ho ľubovoľne opakovať.

Dúfame, že sa toto nestane. Keby ale predsa, zaručujeme vám vrátenie peňazí bez uvedenia dôvodu do 14 dní od zakúpenia kurzu.