Osobný marketing II.: Ako sa úspešne predať v práci
Kurzom sprevádza Filip Kahoun Česky
Čo sa v kurze naučíte
Dobrá práca, ktorá nie je dobre predaná, ako by ani neexistovala. Väčšina z nás však nie je zvyknutá robiť si okázalú reklamu. Odvádzame mlčky kvalitnú prácu, venujeme jej kopu času, ale nikto o tom poriadne nevie.
V kurze si osvojíte
Takže plat nič moc a vyhliadky na kariérny rast zrovna tak. Čo teda robiť, aby sme sa dokázali v našom zamestnaní lepšie predať a dosiahli ocenenie?
Je takmer umenie robiť si reklamu, ktorá dobre funguje, a pritom nepôsobí ako nehanebná samochvála (s nepeknou vôňou). V prvom rade platí, že vaším najlepším marketingom je ten, ktorý vám robia ostatní. A keď k tomu ešte dokážete pridať nenásilnú sebaprezentáciu, úspech na seba nenechá dlho čakať.
V druhej časti tejto minisérie na tému osobného marketingu sa zameriame práve na to, ako si ľahko zabezpečíte, aby vás propagovali ostatní a ako tento „hygienický základ“ osobného marketingu navyše korunovať vlastnou chytrou reklamou.
Tento kurz vám ponúkne praktický návod na to ako:
- sa prezentovať na trhu práce
- sa predať na prijímacom pohovore
- vyzerajú základy osobného marketingu v každom zamestnaní
- predávať dovnútra firmy svoje úspechy a ako presadiť zaujímavé nápady
- sa vyhnúť najväčším zabijákom pracovnej reputácie
- vyrobiť počas pár minút profesionálnu prezentáciu.
Pre koho je kurz určený?
- pre všetkých, ktorí sa chcú dobre predať vo svojom zamestnaní
- pre každého, komu záleží na kariérnom a platovom postupe
- pre tých, ktorí chcú preniknúť do tajov osobného marketingu.
Už dávno neplatí, že kvalitný tovar nepotrebuje žiadnu reklamu. V dnešnom informačnom smogu potrebuje reklamu každý produkt, služba alebo človek. Naučte sa, ako si robiť v práci dobrú reklamu, aby ste dostali náležité uznanie! Platovo, kariérne aj reputačne…
Osnova kurzu
NEŽ ROZBEHNEME SVOJE PRACOVNÉ PR...
AKO SI ROBIŤ V PRÁCI DOBRÚ REKLAMU
TAJOMSTVO PROFESIONÁLNYCH PREZENTÁCIÍ
ZHRNUTIE A ZÁVER

Filip Kahoun
Lektor leadershipu a osobného marketingu
Ing. Filip Kahoun, Ph.D., vyštudoval ekonomiku a manažment, postgraduálne potom získal doktorát z marketingu a manažérskej psychológie. Pätnásť … čítať viacrokov strávil v najvyššom vedení spoločností Cetelem, Česká pojišťovna, Generali, MALL.cz a najväčšej českej digitálnej agentúry H1.cz. Zastával roly riaditeľa marketingu pre ČR, potom pre strednú a východnú Európu a nakoniec tiež pozíciu generálneho riaditeľa. V súčasnosti sa venuje lektorskej, prednáškovej a publikačnej činnosti. Je autorom knihy Boj o pozornosť, v ktorej odhaľuje netušenú silu obyčajnej ľudskej pozornosti.
Hodnotenie kurzu
94 %
Velmi dobre a uzitocne!
Viem to aj realne pouzit pre svoj uspech a zviditelnenie sa.
Naozaj super, odporucam kazdemu co hlada "navod" ako sa predat !
Filipa na seduo sleduji přes rok a je to jeden z mých oblíbených lektorů... byla jsem přesně typ člověka, který se domnívá, že stačí tvrdě pracovat a úspěch, kariérní růst a lepší hodnocení se dostaví samo....jenže ono to opravdu tak nefunguje a je třeba si pomoct. Jedním z mých kroků v tomto roce je se posunout a zapracovat na své prezentaci, networkingu a zviditelnění se, nechat objevit ostatní, že jsem kvalitní a nenechávat si to pro sebe. Filipe moc díky za krásně zpracovaný kurz, opět jsem nadšená... ted si jdu pročíst ukázky Vašich knih "Boj o pozornost" a následně si udělám povánočního Ježíška za cestou k lepší sebeprezentaci.
“Olgo, moc díky za milá slova, jsem upřímně rád, že Vás mé kurzy inspirují! A držím palce při budování vlastní značky:-)“
Jasné, názorné, informačně nabité. Děkuji
Ako kurz prebieha?
Nejde o nič zložité. Čaká vás niekoľko krátkych videí, ktoré môžu byť doplnené pracovnými zošitmi, kvízmi alebo inými materiálmi k štúdiu. Na videá sa môžete pozerať kedykoľvek. Stačí len byť pripojení na internet.