Osobný marketing III.: Ako sa prezentovať na sieťach
Kurzom sprevádza Filip Kahoun
Sociálne siete dnes predstavujú najvyššiu ligu osobného marketingu. Sú otvorenou bránou do sveta médií, kde už sa nehrá len o pozornosť vášho okolia, ale celého trhu. Celý popisok
Tí najlepší z najlepších pozbierali na sieťach tak početné publikum, že by sa o tom mohlo snívať aj najsledovanejším globálnym televíziám. Uspieť však môže takmer každý! Chce to len vedieť ako a mať dostatok vytrvalosti…
Profesionálne zvládnutá sebaprezentácia v sociálnych médiách nie je zďaleka len o zbere „lajkov“ a budovaní zvučného mena vo verejnom priestore. Dokáže vám výdatne pomôcť napríklad so zháňaním nových klientov alebo pri nábore nováčikov do tímu, môže vám otvoriť nové kariérne či obchodné príležitosti, podporiť predaj vašich produktov, urobiť vám dobrú reklamu v zamestnaní a v neposlednom rade aj zvýšiť tržnú cenu vašej osobnej značky.
V treťom a záverečnom dieli seriálu o chytrom osobnom marketingu sa zameriame práve na to, ako sa presadiť na sociálnych sieťach a vyťažiť maximum z ich obrovského potenciálu.
Tento kurz vám ponúkne praktický návod ako:
- zvládnuť „hygienické minimum“ vašej mediálnej prezentácie
- dať svojej značke na sociálnych sieťach jasnú tvár a nenechať ju „rozplynúť“
- vybrať pre svoj osobný marketing tu správnu sieť
- vymyslieť vlastný seriál, ktorý budú ľudia na sieťach doslova hltať
- dosiahnuť lepšie šírenie vašich príspevkov
- efektívne obslúžiť viac sociálnych sietí súčasne
- úspešne čeliť hlavným nástrahám sieťového marketingu
Pre koho je kurz určený?
- Pre každého, kto nechce zapadnúť v dnešnom informačnom smogu a má odvahu vystúpiť z radu.
- Pre manažérov, ktorí bojujú s náborom nováčikov a potrebujú aktívny „employer branding“.
- Pre zamestnancov, ktorí chcú zlepšiť svoje kariérne vyhliadky.
- Pre podnikateľov, ktorí potrebujú propagovať svoju osobnú (či firemnú) značku.
- Pre všetkých, ktorí potrebujú k svojej práci publikum (umelci, autori, športovci, ale aj politici).
Osnova kurzu
15 lekcií · 1h 21m
Otvoriť všetky kapitoly Zavrieť všetky kapitoly
Lektor leadershipu a osobného marketingu
Ing. Filip Kahoun, Ph.D., vyštudoval ekonomiku a manažment, postgraduálne potom získal doktorát z marketingu a manažérskej psychológie. Pätnásť … čítať viacrokov strávil v najvyššom vedení spoločností Cetelem, Česká pojišťovna, Generali, MALL.cz a najväčšej českej digitálnej agentúry H1.cz. Zastával roly riaditeľa marketingu pre ČR, potom pre strednú a východnú Európu a nakoniec tiež pozíciu generálneho riaditeľa. V súčasnosti sa venuje lektorskej, prednáškovej a publikačnej činnosti. Je autorom knihy Boj o pozornosť, v ktorej odhaľuje netušenú silu obyčajnej ľudskej pozornosti.
Hodnotenie kurzu
93 %
Hodnotenie pridávajú iba študenti s overeným účtom
Přestože se autor soustředí především na LinkedIn, jeho rady byly velmi univerzální a přínosné pro jakýkoliv druh profilu. Pro začátečníka, který nemá příliš zkušenosti a znalosti k marketingu, byl kurz velmi přínosný, díky.
I přes to, že spoustu věcí jsem již znala, nějaké aha momenty jsem měla. Kurz byl pro mne přínosem. Vše krásně vysvětleno.
Velmi dobre a uzitocne ! Navod ako si zlepsit svoj profil.