Praktická cesta k inováciám
Kurzom sprevádza Ján Uriga
Nie každý môže vymýšľať a projektovať lety na Mars. Aj tak môžete vo vašej firme vytvoriť prostredie ústretové novým a zmysluplným biznis nápadom. Vlastne nielen nápadom, ale aj ich zhmotneniu a monetizácii. Celý popisok
Podľa štúdií Harvardskej univerzity sú inovácie najkľúčovejším motorom firiem, no len polovica firiem je zjednotená na tom, čo vlastne za inováciu považuje. Chýba momentum. Kurz momentum naštartuje.
Naučíte sa:
- Vymedzenie obsahu slova inovácia, zmena, reinvencia, nápad, objav. Aké typy inovácií existujú a aké sú ich charakteristiky.
- Ako vznikajú inovácie. Prehľad funkčných algoritmov na ceste k inováciám, ktoré budú predstavené cez konkrétne pozitívne i neúspešné príklady.
- Edison vs. da Vinci. Kreatívec vs. inovátor. Aký je rozdiel v uvažovaní a rozhodovaní dvoch typov ľudí a ktorý je pre inovácie potrebnejší, keď si môžete dovoliť iba jedného.
- Techniky na tvorbu dobrých a úspešných inovácií. Kuchárska knižka dobrých návykov a spôsoby ako ich dostať do rutinného používania.
- Ako generovať inovácie bez peňazí a s ľuďmi, ktorí nemajú čas.
- Ako rozpohybovať „priemernú firmu”.
- Merania inovácií a ich dopadu. Kedy zistím, že mám nápad opustiť a. kedy naopak do toho nabehnúť plnou silou.
- Firemná inovačná kultúra - ktoré dimenzie kultúry sú pre inovácie kľúčové a ktoré stačí mať v štandarde.
- Inovačné mýty: Ako nerobiť veci, ktoré nefungujú, lebo sú to overené blbosti...
Cieľom kurzu je:
- naučiť sa fakty o inováciách
- porozumieť procesom za úspešnou inováciou
- odhaliť cestu k zlepšeniu osobných kreatívnych a inovačných návykov
- ako riadiť tím, ktorý je na ceste k inováciám
Kurz je určený:
- všetkým, ktorí to so svojou firmou a zákazníkom myslia vážne a chcú inováciou riešiť nejaký problém.

Špecialista inovácií a riadení zmien
Asertívny optimista zameraný na oblasti change managementu a inovácií. Verím v model bionic organisation, kde moderné technológie spolupracujú s … čítať viacčlovekom na vytvorení riešení zlepšujúce kvalitu života. Mám tú možnosť prakticky denne zúžitkovať svoje PhD. štúdium psychológie v oblasti rozhodovacích procesov lídrov, napr. v aplikácii behaviorálnej ekonómie. Vyhľadávam možnosti objavovať nové miesta kultúry, ktoré obohacujú zabehnuté pohľady. Nájdete ma na Linkedin.
Hodnotenie kurzu
88 %
Hodnotenie pridávajú iba študenti s overeným účtom
Moc pěkný kurz, srozumitelně vysvětlený a mnoho příkladu
“Dekuji. Velmi si vazim ohodnoceni uzitecnosti. Preji hodne inovacni radosti a uspechu.“
nemám
“Dakujem, vzdy si vazim a ocenujem, ked sa mozem pozriet na znamku, ktorou je hodnoteny kurz. Pretoze je urceny pre ludi a vdaka hodnoteniu ludi mozem dalsie zlepsovat.“
Zaujímavý návod a kurz, ako nebyť priemerný a nezaniknúť v rýchlo dynamicky sa meniacom svete, ďakujem.
“Vladimir, velmi si vazim, ze ste pridali recenziu a ocenenie. Hlavne nech dokazete myslienky premenit na uspech. Prajem vam to.“