Skúsenosti generála tajnej služby: Leadership
Kurzom sprevádza Gen. Ing. Andor Šándor
Pozrite sa na pojmy ako leadership alebo management očami človeka, ktorý môže hovoriť zo skúseností. Očami niekoho, kto prešiel všetkými veliteľskými funkciami až do hodnosti generála a k tomu sa úspešne uplatnil i v podnikaní - očami generála Andora Šánd Celý popisok
V tomto kurze sa s vami generál Šándor podelí o svoje manažérske aj životné skúsenosti získané pri jeho dlhoročnom pôsobení v Armáde Českej republiky aj v podnikaní.
Dozviete sa, čo považuje za najdôležitejšie zásady správneho leadershipu, aké sú kritické faktory motivácie a demotivácie podriadených, aj čo znamená byť sebadisciplinovaný. Dozviete sa, akých chýb sa ašpirujúci vodca alebo manažér môže aj nevedomky dopúšťať a tým si sám hádzať polená pod nohy.
Ak vás zaujímajú viac reálne skúsenosti než načítané poučky, je tento kurz určený práve pre vás.

Bezpečnostný poradca
Andor Šándor je bývalým náčelníkom Vojenskej spravodajskej služby ČR a uznávaným odborníkom na otázky bezpečnosti, hrozby terorizmu a krízový manažment. V súčasnej dobe pôsobí ako súkromný poradca v oblasti bezpečnosti. Andor Šándor je tiež autorom mnohých odborných prác na tému bezpečnosti, venuje sa v tejto oblasti lektorskej činnosti a pravidelne sa objavuje v najsledovanejších médiách. Andor Šándor sa dlhodobo venuje tiež odovzdávaniu svojich skúseností mladej generácii a ďalším záujemcom. Prednášal okrem iného na Oxford University, University of New York in Prague, Prague Security Study Institute, VŠE v Prahe či na Karlovej univerzite. Zúčastňuje sa tiež konferencií o krízovom riadení (T-Soft, Tovek a ďalšie).
93 %
Hodnotenie pridávajú iba študenti s overeným účtom
Super
Super
- čo Vám kurz priniesol? – Vedieť sa rozhodnúť, vysvetliť ľuďom čo majú spraviť, viesť ich k iniciatíve, aktivite a princípu zodpovednosti
- aká myšlienka bola pre Vás najvýznamnejšia? – Umenie vedieť sa rozhodnúť s tým vedomím, že sa nikdy nerozhodnete 100% správne. Keď už sa rozhodnete, rozhodnutie viete neskôr modifikovať. Ľudia musia byť neustále motivovaní. Krízová situácia ukáže, či sú ľudia schopní zvládnuť tiahu svojej zodpovednosti. Menší počet podriadených je lepší ako veľa. Je dôležité správne delegovať a požadovať zodpovednosť. Dáte im povinnosť, zodpovednosť a voľnosť v rozhodovaní. Registrovať zmeny v chovaní. Čím menej zdrojov, tým väčší monopol informácie a to je zle. Nie kto to hovorí, ale či je to pravda.
- čo konkrétne z toho, čo ste sa dozvedeli/naučili, budete prenášať do svojej práce či osobného života? – sebadisciplína – keď sa stotožníte s tým čo chcete. Vedieť si priznať, že niečoho nie som schopná, že nie som na to vhodná. Na zlé správy je vždy času dosť. Vyberať si ľudí nie preto že sú blbci a neohrozujú ma, ale ľudí, ktorí budú povzbudzovať prirodzenú súťaživosť a zlepšovanie sa. Zamestnanec má vedieť iba toľko informácii, koľko ku výkonu svojej funkcie potrebuje.