Starostlivosť o kontakty a základné princípy prerastania do organizácie
Kurzom sprevádza Zbyněk Rozbořil Česky
Čo sa v kurze naučíte
Starostlivosť o sieť kontaktov je nenápadnou, preventívnou a mimoriadne dôležitou obchodnou disciplínou. Ľudia, ktorí vedia pozorne a systematicky sa starať o svojich zákazníkov, si môžu vybudovať nesmierne produktívny okruh verných klientov.
V kurze si osvojíte
A pomocou dôkladnej starostlivosti o nich sa môžu dostať do pozície, kedy nemusia robiť aktívny predaj, ale predávajú pomocou skvele vybudovanej referencie. Jedno zo zlatých pravidiel obchodu hovorí, že starostlivosť o súčasného zákazníka je finančne a energeticky výhodnejšia než besné lovenie nových kontaktov. V tomto kurze si ukážeme kľúčové odporúčanie pre dlhodobú starostlivosť o klienta.
Po svete chodí toľko zaujímavých ľudí! Len pomyslite na to, aký benefit by to pre vás malo, ak by ste sa dokázali prepojiť so všetkými pre vás zaujímavými ľuďmi. Dokážete si predstaviť to množstvo inšpirácie? Poďte v tomto kurze pochopiť hlavné princípy budovania siete (networkingu) a starostlivosti o kontakty. Nájdete tu niekoľko praktických návodov na to, ako kontakt nadviazať a ako sa oňho starať. Pevne dúfame, že sa vám podarí na základe uvedených rád a odporúčaní vybudovať sieť, ktorá bude fungovať nielen obchodne, ale hlavne ľudsky. Sieť, ktorá bude plná pozitívnej a inšpirujúcej energie!
V kurze sa naučíte:
- Ako nadviazať prvý kontakt so zákazníkom a ako sa oňho ďalej starať
- Aké sú praktické odporúčania pre starostlivosť o vzťah s klientom
- Ako nehrať v predaji na jednu kartu, ale prerásť do celej organizácie.
Kurz je určený pre:
- Profesionálov, ktorí sa chcú naučiť nové, rešpektujúce techniky predaja.
- Profesionálov, ktorí chcú prerásť do organizačnej štruktúry zákazníka a ktorí chcú rozšíriť svoju sieť kontaktov u zákazníka a systematickejšie sa starať o celú spoločnosť, s ktorou obchodujú.
- Pre tých, ktorí chcú zvládnuť nadväzovanie prvého kontaktu a zlepšiť sa v zručnostiach budovania siete, tzv. networkingu.
Osnova kurzu

Zbyněk Rozbořil
zakladateľ a architekt riešení v spoločnosti Development Ateliér
Zbyněk Rozbořil je psychológ, kouč a tréner, je zakladateľom Development Ateliéru (www.developmentatelier.com), butikovej … čítať viacspoločnosti zabezpečujúcej rozvoj zručností a firemných kultúr. Zbyněk sa vo svojom konzultačnom štýle snaží vyvažovať konfrontačný spôsob komunikácie s vnímavosťou a citlivosťou. V jeho portfóliu nájdete malé i veľké firmy, korporácie aj startupy. Vo svojej práci sa snaží inšpirovať k dosiahnutiu maximálne možnej excelencie v podstatných komunikačných zručnostiach. Aj keď je Zbyněk silným introvertom, miluje svojich zákazníkov aj predajné situácie. Za dobu svojej praxe vyvinul unikátny a nenásilný spôsob predaja, ktorý inšpiroval tisíce českých aj zahraničných obchodných profesionálov.
Hodnotenie kurzu
89 %
super, s přehledem, jasně a srozumitelně!
Zaujímavý kurz pre oblasť rozširovania kontaktov, najmä pre skupinu ľudí, ktorí pracujú v danom obore, ďakujem.
dobré tempo a svěží projev
Ako kurz prebieha?
Nejde o nič zložité. Čaká vás niekoľko krátkych videí, ktoré môžu byť doplnené pracovnými zošitmi, kvízmi alebo inými materiálmi k štúdiu. Na videá sa môžete pozerať kedykoľvek. Stačí len byť pripojení na internet.