Umenie rozhovoru

Kurzom sprevádza  Iveta Clarke

Vhodné na počúvanie

Naučte sa hovoriť s ľuďmi tak, aby oni chceli hovoriť s vami. Obratne. Citlivo. Inteligentne. Pozorne. So záujmom. S gráciou. Do hĺbky.

45,00 € s DPH

Celková dĺžka

1:16 hod

Počet lekcií

19

Hodnotenie
Pridať do plánu
Certifikát absolventa
Neobmedzený prístup
Na čo sa kurz zameriava

Naučte sa hovoriť s ľuďmi tak, aby oni chceli hovoriť s vami. 

Zdá sa to jednoduché? Napriek tomu lídri a manažéri práve tu vstupujú na tenký ľad ne-zručnosti. Myslia si, že s ľuďmi hovorí. Namiesto toho im ale buď niečo prezentujú alebo niečo hovoria.  

Aj toto kvalitné rozhovor dokáže: 

  • Chcete inšpirovať druhých?
  • Chcete si získať ľudí okolo seba tak, aby vás nasledovali, verili vám, oceňovali váš názor a uznávali vás ako osobnosť a prirodzenú autoritu?
  • Chcete ich nadchnúť, povzbudiť, oceniť, motivovať a podnietiť ich kreativitu?
  • Chcete zvýšiť svoju asertivitu, svoj vplyv a svoje charizma?
  • Chcete odovzdávať svoje skúsenosti tak, aby o ne niekto stál?
  • Chcete byť lídrom, ktorý v ľuďoch zanechá pozitívnu stopu?

Rozhovor sa dá naučiť

Hoci sa to môže zdať akokoľvek nepredstaviteľné, viesť kvalitný rozhovor s druhými ľuďmi je značne podceňovaná zručnosť.  

Nevenujeme jej väčšinou žiadnu špecifickú pozornosť, a nemáme tušenie, ako taká dynamika rozhovore dvoch ľudí vlastne vzniká a ako ju môžeme ovplyvniť, aby sme z rozhovoru urobili pre obe strany užitočný a kvalitný zážitok. 

Nejde v ňom totiž len o naše kompetencie, teda o to, čo hovoríme alebo o čom hovoríme, ale aj o určitý spôsob nastavenia: teda ako rozhovor vedieme, o čo v ňom vlastne ide a čomu pri ňom venujeme pozornosť. 

Komu je kurz určený:

  • Pre všetkých, čo pri práci používajú komunikáciu ako nástroj vedenia.
  • Pre rodičov.
  • Pre tých, ktorí chcú nechať v druhých pozitívnu stopu. 

Dozviete sa: 

  • Prečo je umenie viesť rozhovor skrytú zbraní vášho charizmy, sebadôvery a vodcovstvo?
  • V čom sa líšia cieľ a zámer, s akým do rozhovoru vstupujete a prečo je ten rozdiel podstatný?
  • Čo všetko tvorí kvalitný rozhovor a ako tieto atribúty identifikovať, precvičovať a upevňovať?
  • Kam v rozhovore zamerať pozornosť, aby bavil vás aj toho druhého?
  • Ako sa z rozhovoru dozvedieť čo najviac a niečo nové sa v ňom naučiť?
  • Ako kvalitný rozhovor dokáže posilniť naše vzťahy aj našu energiu?
  • Ako z nudného téme urobiť živý rozhovor?
  • Ako pracovať s ľuďmi, ktorí sa radi počúvajú alebo opakujú stále to isté?
  • Ako prinútiť k rozhovoru ľudí, ktorí neradi hovoria?
  • Ako začať rozhovor s niekým, koho vôbec nepoznáme?

A hlavne sa dozviete, ako prostredníctvom rozhovoru skvalitniť svoje vzťahy nielen s kolegami v práci, ale aj so svojimi blízkymi - s partnermi, deťmi, priateľmi i rodičmi.

Celý popisok

Osvojíte si nasledujúce zručnosti
Lektori kurzu
Iveta Clarke

Koučka a supervízorka

Medzinárodne certifikovaná koučka a supervízorka s viac ako 20-ročnou koučovaciou praxou. Jej častými klientmi sú vysoko postavení manažéri a riaditelia českých i medzinárodných korporácií. Iveta do koučovania premieta svoju životnú vyzretosť, skúsenosť z niekoľkých postov HR riaditeľky v medzinárodných korporáciách, hlavne ale „obyčajnou" ľudskú zvedavosť a záujem. Jej prístup môžete nacítit z jej článkov, mnohých podcastov, ktorých je hosťom alebo názorov, ktoré často publikuje na svojom Linkedin profile.Viac o Ivete zistíte tiež na jej webe ivetaclarke.com.

Hodnotenie kurzu

87 %

849 hodnotenie
519x
195x
78x
34x
23x

Hodnotenie pridávajú iba študenti s overeným účtom


Dana S.

Kurz mi pohol nájsť chyby, ktoré robím pri rozhovoroch. Pracujem v riadiacej HR pozícii a rozhovory sú pre mňa dennodennou rutinou. Veľmi pekne ďakujem pani lektorke, ktorá ma kurzom previedla vo veľmi kľudnej atmosfére. Príjemný hlas, vystupovanie.


Lubor P.

Ukázka možného přístupu, cest a způsobů, nad kterými je potřebné se zamýšlet. Děkuji za to !


František F.

Příjemné a obecné povídání - filozofování, jak komunikovat v rozhovoru, aby účastníci byli spokojeni, aby to mělo přínos pro oba, aby byl výsledek kladný, aby po skončení rozhovoru to bylo příjemné...
Jak říká lektorka, jsem vědomější, vzdělanější, obratnější v lidské konverzaci.
Důležité je umět s lidmi komunikovat a ne se direktivně prosazovat, nařizovat, vytvářet depresivní a arogantní atmosféru.

Často kladené otázky
Čaká vás záverečný test, ktorý preverí, čo ste sa naučili. Za absolvovaný kurz získate certifikát o absolvovaní. Test môžete skúšať aj viackrát, takže žiadny stres.

Stačí v záverečnom teste získať aspoň 80%. Certifikát zostane uložený pri absolvovanom kurze kedykoľvek pripravený na stiahnutie.

Je to doklad o tom, že na sebe pracujete viac, ako je bežné. To vám pomôže vyniknúť medzi ďalšími ľuďmi, ktorí majú zálusk na rovnaké pracovné miesto, alebo v rámci sebeprezentácie. Najlepšie využijete certifikát vo svojom životopise (napr. na Linkedin a Jobs.cz) alebo ako vytlačený dokument medzi vašimi ďalšími vzdelávacími úspechmi.

Áno, lekcie môžete študovať opakovane, tiež ich môžete preskakovať a následne sa k nim vracať. Či už kurz ukončíte úspešne alebo neúspešne, môžete ho ľubovoľne opakovať.

Dúfame, že sa toto nestane. Keby ale predsa, zaručujeme vám vrátenie peňazí bez uvedenia dôvodu do 14 dní od zakúpenia kurzu.