Umenie rozhovoru
Kurzom sprevádza Iveta Clarke
Naučte sa hovoriť s ľuďmi tak, aby oni chceli hovoriť s vami. Obratne. Citlivo. Inteligentne. Pozorne. So záujmom. S gráciou. Do hĺbky.
Naučte sa hovoriť s ľuďmi tak, aby oni chceli hovoriť s vami.
Zdá sa to jednoduché? Napriek tomu lídri a manažéri práve tu vstupujú na tenký ľad ne-zručnosti. Myslia si, že s ľuďmi hovorí. Namiesto toho im ale buď niečo prezentujú alebo niečo hovoria.
Aj toto kvalitné rozhovor dokáže:
- Chcete inšpirovať druhých?
- Chcete si získať ľudí okolo seba tak, aby vás nasledovali, verili vám, oceňovali váš názor a uznávali vás ako osobnosť a prirodzenú autoritu?
- Chcete ich nadchnúť, povzbudiť, oceniť, motivovať a podnietiť ich kreativitu?
- Chcete zvýšiť svoju asertivitu, svoj vplyv a svoje charizma?
- Chcete odovzdávať svoje skúsenosti tak, aby o ne niekto stál?
- Chcete byť lídrom, ktorý v ľuďoch zanechá pozitívnu stopu?
Rozhovor sa dá naučiť
Hoci sa to môže zdať akokoľvek nepredstaviteľné, viesť kvalitný rozhovor s druhými ľuďmi je značne podceňovaná zručnosť.
Nevenujeme jej väčšinou žiadnu špecifickú pozornosť, a nemáme tušenie, ako taká dynamika rozhovore dvoch ľudí vlastne vzniká a ako ju môžeme ovplyvniť, aby sme z rozhovoru urobili pre obe strany užitočný a kvalitný zážitok.
Nejde v ňom totiž len o naše kompetencie, teda o to, čo hovoríme alebo o čom hovoríme, ale aj o určitý spôsob nastavenia: teda ako rozhovor vedieme, o čo v ňom vlastne ide a čomu pri ňom venujeme pozornosť.
Komu je kurz určený:
- Pre všetkých, čo pri práci používajú komunikáciu ako nástroj vedenia.
- Pre rodičov.
- Pre tých, ktorí chcú nechať v druhých pozitívnu stopu.
Dozviete sa:
- Prečo je umenie viesť rozhovor skrytú zbraní vášho charizmy, sebadôvery a vodcovstvo?
- V čom sa líšia cieľ a zámer, s akým do rozhovoru vstupujete a prečo je ten rozdiel podstatný?
- Čo všetko tvorí kvalitný rozhovor a ako tieto atribúty identifikovať, precvičovať a upevňovať?
- Kam v rozhovore zamerať pozornosť, aby bavil vás aj toho druhého?
- Ako sa z rozhovoru dozvedieť čo najviac a niečo nové sa v ňom naučiť?
- Ako kvalitný rozhovor dokáže posilniť naše vzťahy aj našu energiu?
- Ako z nudného téme urobiť živý rozhovor?
- Ako pracovať s ľuďmi, ktorí sa radi počúvajú alebo opakujú stále to isté?
- Ako prinútiť k rozhovoru ľudí, ktorí neradi hovoria?
- Ako začať rozhovor s niekým, koho vôbec nepoznáme?
A hlavne sa dozviete, ako prostredníctvom rozhovoru skvalitniť svoje vzťahy nielen s kolegami v práci, ale aj so svojimi blízkymi - s partnermi, deťmi, priateľmi i rodičmi.

Koučka a supervízorka
Medzinárodne certifikovaná koučka a supervízorka s viac ako 20-ročnou koučovaciou praxou. Jej častými klientmi sú vysoko postavení manažéri a … čítať viacriaditelia českých i medzinárodných korporácií. Iveta do koučovania premieta svoju životnú vyzretosť, skúsenosť z niekoľkých postov HR riaditeľky v medzinárodných korporáciách, hlavne ale „obyčajnou" ľudskú zvedavosť a záujem. Jej prístup môžete nacítit z jej článkov, mnohých podcastov, ktorých je hosťom alebo názorov, ktoré často publikuje na svojom Linkedin profile.Viac o Ivete zistíte tiež na jej webe ivetaclarke.com.
Hodnotenie kurzu
87 %
Hodnotenie pridávajú iba študenti s overeným účtom
Užitečné
Otázky v záverečnom teste nie sú úplne správne preložené (pravdepodobne z češtiny).
Hodně užitečných informací, náročnější na poslech