Základy riadenia značky
Kurzom sprevádza Tomáš Hrivnák Česky
Čo sa v kurze naučíte
Ako rozumieť značkám a ako ich využiť v rozvoji vášho podnikania? Vydajte sa s Tomášom Hrivnákom na cestu do sveta značiek a naučte sa, ako úspešne riadiť a budovať svoju vlastnú značku!
V kurze si osvojíte
Kurz sa zameriava na základy riadenia značky - brandingu. Je určený podnikateľom, marketingovým manažérom malých a stredných firiem, ale aj skúseným profesionálom, ktorých bude zaujímať polemický a neotrelý pohľad na značky.
V kurze sa naučíte:
- ako značky pomáhajú vášmu podnikaniu,
- kde sa značky vzali a aká je ich história,
- aký je rozdiel medzi značkovou identitou a obrazom (image),
- ako značky vytvárať a budovať,
- ako využiť archetypy na tvorbu vlastného značkového príbehu,
- ako k brandingu pristúpili značky ako Nespresso, AirBank alebo Rajec.
Dozviete sa, že značka nie je len a hlavne logo, ale že je to vlastne základný návod na vaše podnikanie – ktorý robí prácu aj za vás.
Naučte sa vdýchnuť svojej značke príbeh a pripravte ju na cestu svetom, v ktorom je dnes „preznačkované“. A staňte sa značkou úspešnou!
Osnova kurzu
Úvod do brandingu
Päť pohľadov na značku
Praktické riadenie značky
Príklady z praxe
Zhrnutie a záverečný test

Tomáš Hrivnák
Poradca na riadenie značiek
Tomáš je poradcom v oblasti riadenia značiek. V odbore pôsobí 25 rokov. Pracoval v oblasti reklamy, marketingu a poradenstva ako textár (MARK/BBDO), kreatívny … čítať viacriaditeľ (MARK/BBDO), riaditeľ firmy (Men on the Moon) a strategic planner (TBWA a Euro RSCG). Pracoval pre značky malé i veľké, miestne aj medzinárodné, neziskové aj komerčné, v Čechách, na Slovensku a v Európe. V súčasnosti riadi svoj vlastný tím poradcov a špecialistov. Viac na www.hrivnak.cz.
Hodnotenie kurzu
88 %
Perfektní kurz, výborně podáno.
Za mě jako pro nováčka velmi dobré a srozumitelné.
Relativně obtížnější test.
******
Ako kurz prebieha?
Nejde o nič zložité. Čaká vás niekoľko krátkych videí, ktoré môžu byť doplnené pracovnými zošitmi, kvízmi alebo inými materiálmi k štúdiu. Na videá sa môžete pozerať kedykoľvek. Stačí len byť pripojení na internet.