Ako vybrať dobrého obchodníka
Kurzom sprevádza KP2 Czech Republic s.r.o. a Jiří Březina Česky
Čo sa v kurze naučíte
Mnohí z vás sa určite stretli so situáciou, kedy ste mali „skvelého“ kandidáta na obchodníka. Po pohovore s ním ste odchádzali nadšení, podľa všetkých indícií to mal byť predajný „superman“. Čoskoro po jeho prijatí však táto eufória vyprchala. Čo sa to st
V kurze si osvojíte
Prečo „kôň“, na ktorého sme vsadili, zlyhal? To, o čom sa teraz zmieňujem, poznám veľmi dobre zo svojej predchádzajúcej praxe, kedy som do svojho tímu niekoľkokrát prijal obchodníka, o ktorom som bol najprv presvedčený, že bude skvelý, ale opak bol pravdou. A naopak, niekedy som prijal niekoho, kedy som si nebol istý, ako to dopadne a z tohto človeka sa vykľul špičkový obchodník, na ktorého som bol právom pyšný.
Tieto svoje skúsenosti som postupom času transformoval do metódy, podľa ktorej dnes vyberám obchodníkov do celého radu firiem. V tomto kurze sa naučíte postup, ako viesť prijímací pohovor s kandidátmi na obchodné pozície s cieľom rozpoznať ich skutočné kvality. Spoznáte nielen to, ako sa prezentujú a ako navonok komunikujú, ale predovšetkým ich skutočné kompetencie potrebné pre prinášanie nového biznisu. Táto metóda je určená špeciálne na nábor akvizičných obchodníkov v segmente B2B.
Čo sa v kurze naučíte
- Ukážeme si, aké zmeny sa v posledných rokoch odohrávajú na B2B trhu a ako sa to premieta do požiadaviek na kandidátov na obchodné pozície.
- Na príkladoch z praxe vám ukážem profil obchodníka, ktorý je najviac úspešný, t.j. dokáže plniť predajné ciele (alebo tiež, o aký profil obchodníkov je dnes na trhu najväčší záujem).
- Naučíte sa metódu štrukturovaného riadenia prijímacieho pohovoru s cieľom minimalizovať riziko zlého výberu.
- Dostanete konkrétne príklady otázok a naučíte sa takto získané odpovede správne vyhodnocovať.
- Po absolvovaní kurzu dokážete identifikovať varovné signály v prejave kandidátov a vyhodnotiť ich význam pre vás ako zamestnávateľa.
Pre koho je kurz určený
Tento kurz je určený pre každého, kto sa vo vašej spoločnosti priamo podieľa na nábore obchodníkov.
- Personalisti
- Obchodný manažment
- Top manažment
Osnova kurzu
Chyby a cena za ne
Ideálny obchodník
Ako viesť pohovor
Varovné signály, odporúčania ako ďalej
Záver

KP2 Czech Republic s.r.o.
Personálno-konzultačná spoločnosť zameraná na oblasť B2B predaja
Spoločnosť KP2 pomáha zvyšovať výkon predajných tímov. Zameriava sa jednak na vyhľadávanie špičkových kandidátov do … čítať viacobchodných a s obchodom súvisiacich pozícií a ďalej na oblasť predajných procesov a stratégií.

Jiří Březina
Špecialista na obchod a vyhľadávanie kandidátov na obchodné pozície
Jiří postupne prešiel všetkými pozíciami v B2B predaji, začínajúc obchodným zástupcom, manažérom pre kľúčových … čítať viaczákazníkov až po obchodného riaditeľa firmy s miliardovým obratom. Celá jeho kariéra je spojená s obchodom a ako sám hovorí, obchod je jeho veľkou vášňou. V roku 2008 založil spoločnosť KP2 Czech Republic, ktorej poslaním je zvyšovanie výkonu predajných tímov. Ide predovšetkým o vyhľadávanie špičkových kandidátov do celého spektra obchodných pozícií a ďalej o školiacu a konzultačnú činnosť. Jeho zákazníkmi sú malé české firmy, ale aj nadnárodné korporácie.
Hodnotenie kurzu
89 %
*****
Skvely kurz!
Kurz byl přínosný, jen by pan přednášející měl odbourat výraz "vobchodníka" :)
Ako kurz prebieha?
Nejde o nič zložité. Čaká vás niekoľko krátkych videí, ktoré môžu byť doplnené pracovnými zošitmi, kvízmi alebo inými materiálmi k štúdiu. Na videá sa môžete pozerať kedykoľvek. Stačí len byť pripojení na internet.