Ako vybrať dobrého obchodníka
Kurzom sprevádza KP2 Czech Republic s.r.o. a Jiří Březina
Mnohí z vás sa určite stretli so situáciou, kedy ste mali „skvelého“ kandidáta na obchodníka. Po pohovore s ním ste odchádzali nadšení, podľa všetkých indícií to mal byť predajný „superman“. Čoskoro po jeho prijatí však táto eufória vyprchala. Čo sa to st Celý popisok
Prečo „kôň“, na ktorého sme vsadili, zlyhal? To, o čom sa teraz zmieňujem, poznám veľmi dobre zo svojej predchádzajúcej praxe, kedy som do svojho tímu niekoľkokrát prijal obchodníka, o ktorom som bol najprv presvedčený, že bude skvelý, ale opak bol pravdou. A naopak, niekedy som prijal niekoho, kedy som si nebol istý, ako to dopadne a z tohto človeka sa vykľul špičkový obchodník, na ktorého som bol právom pyšný.
Tieto svoje skúsenosti som postupom času transformoval do metódy, podľa ktorej dnes vyberám obchodníkov do celého radu firiem. V tomto kurze sa naučíte postup, ako viesť prijímací pohovor s kandidátmi na obchodné pozície s cieľom rozpoznať ich skutočné kvality. Spoznáte nielen to, ako sa prezentujú a ako navonok komunikujú, ale predovšetkým ich skutočné kompetencie potrebné pre prinášanie nového biznisu. Táto metóda je určená špeciálne na nábor akvizičných obchodníkov v segmente B2B.
Čo sa v kurze naučíte
- Ukážeme si, aké zmeny sa v posledných rokoch odohrávajú na B2B trhu a ako sa to premieta do požiadaviek na kandidátov na obchodné pozície.
- Na príkladoch z praxe vám ukážem profil obchodníka, ktorý je najviac úspešný, t.j. dokáže plniť predajné ciele (alebo tiež, o aký profil obchodníkov je dnes na trhu najväčší záujem).
- Naučíte sa metódu štrukturovaného riadenia prijímacieho pohovoru s cieľom minimalizovať riziko zlého výberu.
- Dostanete konkrétne príklady otázok a naučíte sa takto získané odpovede správne vyhodnocovať.
- Po absolvovaní kurzu dokážete identifikovať varovné signály v prejave kandidátov a vyhodnotiť ich význam pre vás ako zamestnávateľa.
Pre koho je kurz určený
Tento kurz je určený pre každého, kto sa vo vašej spoločnosti priamo podieľa na nábore obchodníkov.
- Personalisti
- Obchodný manažment
- Top manažment
Osnova kurzu
15 lekcií · 1h 12m
Otvoriť všetky kapitoly Zavrieť všetky kapitoly
Personálno-konzultačná spoločnosť zameraná na oblasť b2b predaja
Spoločnosť KP2 pomáha zvyšovať výkon predajných tímov. Zameriava sa jednak na vyhľadávanie špičkových kandidátov do … čítať viacobchodných a s obchodom súvisiacich pozícií a ďalej na oblasť predajných procesov a stratégií.

Špecialista na obchod a vyhľadávanie kandidátov na obchodné pozície
Jiří postupne prešiel všetkými pozíciami v B2B predaji, začínajúc obchodným zástupcom, manažérom pre kľúčových … čítať viaczákazníkov až po obchodného riaditeľa firmy s miliardovým obratom. Celá jeho kariéra je spojená s obchodom a ako sám hovorí, obchod je jeho veľkou vášňou. V roku 2008 založil spoločnosť KP2 Czech Republic, ktorej poslaním je zvyšovanie výkonu predajných tímov. Ide predovšetkým o vyhľadávanie špičkových kandidátov do celého spektra obchodných pozícií a ďalej o školiacu a konzultačnú činnosť. Jeho zákazníkmi sú malé české firmy, ale aj nadnárodné korporácie.
Hodnotenie kurzu
90 %
Hodnotenie pridávajú iba študenti s overeným účtom
Perfektní informace, doporučuji!
Výborný kurz, odporúčam ako podklad nie len pre B2B segment biznisu
*****