Ako zvýšiť úspešnosť akvizičných telefonátov
Kurzom sprevádza Miroslav Princ
Získajte lepšie pocity z telefonovania a zvýšte svoje výsledky o desiatky percent.
Obchodné a akvizičné telefonovanie zaspalo dobu. Zákazníci sa nielen zmenili čo do rozhodovania, kde využívajú internet a médiá s ním spojené, ale tiež čo do skúseností s telefonátmi. Vedia sa s nimi stále efektívnejšie vysporiadať. Teda s tými zastaralými. Aké sú vaše telefonáty? Podľa akých princípov a vzorov telefonujete? Zaspali ste dobu aj vy?
- Nedarí sa vám zaujať?
- Potýkate sa s odmietaním?
- Odkladáte telefonovanie?
V kurze sa naučíte:
- Prečo vás ľudia odmietajú a čím to spôsobujete
- Čo hovoriť a ako viesť hovor, aby ste zaujali
- Ako reagovať na námietky, aby ste nevyvolávali potrebu sa brániť
- Ako z telefonovania získať lepšie pocity a prestať ho odkladať.
Kurz je určený pre:
- obchodníkov a podnikateľov, ktori telefónom oslovujú nových aj súčasných zákazníkov s cieľom nadviazať spoluprácu alebo dohovoriť schôdzku, prípadne uzavrieť objednávku
- pre operátorov zákazníckych centier, ktorí robia “upsell” s volajúcimi zákazníkmi >>nájdete tu<<
- pre pracovníkov v administratívnych a podporných rolách. Absolventi živých seminárov hovoria, že je „postavené na hlavu” to, čo doteraz robili alebo im o telefonovaní hovorili. Pritom im odporúčania dávajú zmysel a pri aplikovaní do praxe zvyšujú svoje výsledky o desiatky percent.
Osnova kurzu
17 lekcií · 1:05 hod
Otvoriť všetky kapitoly Zavrieť všetky kapitoly
Lektor, autor a konzultant
Miroslav Princ je uznávaný lektor obchodného telefonovania. Za viac ako dvadsať rokov urobil tisícky telefonátov a viedol tisíce obchodných rokovaní v rôznych krajinách Európy, USA a Kanade. V roku 2013 odštartoval zmenu v telefonovaní knihou-bestsellerom Ako uspieť pri obchodnom telefonovaní, podľa ktorej už telefonujú tisícky obchodníkov a lektori podľa nej telefonovanie učia. Viac na prodejpotelefonu.cz alebo miroslavprinc.cz.
92 %
Hodnotenie pridávajú iba študenti s overeným účtom
Kurz považuji za velmi užitečný i pro svůj obor, kde nevoláme čistě akviziční hovory, ale reagujeme na poptávky zákazníků. Překonávání počátečního odporu je v podstatě stejné.
Jsem rád, že mi kurz potvrdil to, co sám makléře učím a dodal mi pár dalších podnětů a impulzů.
Rozhodně jej doporučuji všem obchodníkům. Zejména těm, kteří telefonují.
“Děkuji. Jsem rád, že jste získal další podněty pro zlepšování se.“
super
Výborný kurz, ucelené informace. Už se těším na využití v praxi.
“To jsem rád! Držím palce!“