Ako zvýšiť úspešnosť akvizičných telefonátov

Kurzom sprevádza  Miroslav Princ

Vhodné na počúvanie

Získajte lepšie pocity z telefonovania a zvýšte svoje výsledky o desiatky percent.

50,00 € s DPH

Celková dĺžka

1:05 hod

Počet lekcií

17

Hodnotenie
Pridať do plánu
Certifikát absolventa
Neobmedzený prístup
Na čo sa kurz zameriava

Obchodné a akvizičné telefonovanie zaspalo dobu. Zákazníci sa nielen zmenili čo do rozhodovania, kde využívajú internet a médiá s ním spojené, ale tiež čo do skúseností s telefonátmi. Vedia sa s nimi stále efektívnejšie vysporiadať. Teda s tými zastaralými. Aké sú vaše telefonáty? Podľa akých princípov a vzorov telefonujete? Zaspali ste dobu aj vy?    

  • Nedarí sa vám zaujať?  
  • Potýkate sa s odmietaním?  
  • Odkladáte telefonovanie?

V kurze sa naučíte:    

  • Prečo vás ľudia odmietajú a čím to spôsobujete  
  • Čo hovoriť a ako viesť hovor, aby ste zaujali  
  • Ako reagovať na námietky, aby ste nevyvolávali potrebu sa brániť  
  • Ako z telefonovania získať lepšie pocity a prestať ho odkladať.

Kurz je určený pre:    

  • obchodníkov a podnikateľov, ktori telefónom oslovujú nových aj súčasných zákazníkov s cieľom nadviazať spoluprácu alebo dohovoriť schôdzku, prípadne uzavrieť objednávku  
  • pre operátorov zákazníckych centier, ktorí robia “upsell” s volajúcimi zákazníkmi >>nájdete tu<<  
  • pre pracovníkov v administratívnych a podporných rolách. Absolventi živých seminárov hovoria, že je „postavené na hlavu” to, čo doteraz robili alebo im o telefonovaní hovorili. Pritom im odporúčania dávajú zmysel a pri aplikovaní do praxe zvyšujú svoje výsledky o desiatky percent.
Celý popisok

Osvojíte si nasledujúce zručnosti
Lektori kurzu
Miroslav Princ

Lektor, autor a konzultant

Miroslav Princ je uznávaný lektor obchodného telefonovania. Za viac ako dvadsať rokov urobil tisícky telefonátov a viedol tisíce obchodných rokovaní v rôznych krajinách Európy, USA a Kanade. V roku 2013 odštartoval zmenu v telefonovaní knihou-bestsellerom Ako uspieť pri obchodnom telefonovaní, podľa ktorej už telefonujú tisícky obchodníkov a lektori podľa nej telefonovanie učia. Viac na prodejpotelefonu.cz alebo miroslavprinc.cz.

Hodnotenie kurzu

92 %

207 hodnotenie
151x
36x
16x
3x
1x

Hodnotenie pridávajú iba študenti s overeným účtom


Vojtěch K.

S telefonováním teprve začínám a tento kurz mi dal rozhodně nemalou řadu informací a tipů, které budu dále používat.
Výklad byl pro mě naprosto jasný a výstižný. Skvělý kurz! Děkuji


Jindřich P.

Kurz považuji za velmi užitečný i pro svůj obor, kde nevoláme čistě akviziční hovory, ale reagujeme na poptávky zákazníků. Překonávání počátečního odporu je v podstatě stejné.

Jsem rád, že mi kurz potvrdil to, co sám makléře učím a dodal mi pár dalších podnětů a impulzů.

Rozhodně jej doporučuji všem obchodníkům. Zejména těm, kteří telefonují.

Reakcia lektora:

“Děkuji. Jsem rád, že jste získal další podněty pro zlepšování se.“


Denisa S.

super

Často kladené otázky
Čaká vás záverečný test, ktorý preverí, čo ste sa naučili. Za absolvovaný kurz získate certifikát o absolvovaní. Test môžete skúšať aj viackrát, takže žiadny stres.

Stačí v záverečnom teste získať aspoň 80%. Certifikát zostane uložený pri absolvovanom kurze kedykoľvek pripravený na stiahnutie.

Je to doklad o tom, že na sebe pracujete viac, ako je bežné. To vám pomôže vyniknúť medzi ďalšími ľuďmi, ktorí majú zálusk na rovnaké pracovné miesto, alebo v rámci sebeprezentácie. Najlepšie využijete certifikát vo svojom životopise (napr. na Linkedin a Jobs.cz) alebo ako vytlačený dokument medzi vašimi ďalšími vzdelávacími úspechmi.

Áno, lekcie môžete študovať opakovane, tiež ich môžete preskakovať a následne sa k nim vracať. Či už kurz ukončíte úspešne alebo neúspešne, môžete ho ľubovoľne opakovať.

Dúfame, že sa toto nestane. Keby ale predsa, zaručujeme vám vrátenie peňazí bez uvedenia dôvodu do 14 dní od zakúpenia kurzu.