Akvizičné telefonáty pre zákaznické centrá

Kurzom sprevádza  Miroslav Princ

Vhodné na počúvanie

Zvýšte efektivitu predaja súčasným zákazníkom bez toho, aby ste ohrozili vzťahy s nimi.

50,00 € s DPH

Celková dĺžka

36 min

Počet lekcií

13

Hodnotenie
Pridať do plánu
Certifikát absolventa
Neobmedzený prístup
Na čo sa kurz zameriava

Ste v pravidelnom telefonickom kontakte so zákazníkmi v podpornej alebo servisnej role a chcete im začať proaktívne predávať? Potom zabudnite na „ponuku” alebo „akciu”, ktorú pre nich máte. Ľudia ju vo väčšine prípadov s vďakou odmietnu. A keď zatlačíte, budete riskovať ohrozenie fungujúceho vzťahu. Vaši zákazníci sa totiž zmenili. Sú viac samostatní a sebavedomí, majú väčší výber a viac informácií a nerobia prchké rozhodnutia. Preto požiadavka na rozhodnutie v telefónu môže spôsobiť viac škody než úžitku.

V kurze sa naučíte:    

  • prečo ľudia odmietajú a čím to spôsobujete  
  • ako prejsť od servisného hovoru k predajnému bez toho, aby ste zákazníka vystrašili  
  • čo je nová zručnosť, ktorá vám prirodzene chýba a ktorú sa musíte doučiť  
  • ako reagovať na námietky, aby ste nevyvolávali potrebu sa brániť  
  • ako získavať súhlas k objednávke, prípadne schôdzke s obchodným zástupcom.

Naučíte sa, ako prispôsobiť predávanie tomu, ako zákazníci nakupujú. Zvýšite tak efektivitu predaja v desiatkach percent bez toho, aby ste ohrozili existujúce vzťahy.

Kurz je určený pre:    

  • operátorov a zamestnancov zákazníckych a servisných centier, ktorí robia „upsell” s volajúcimi zákazníkmi  
  • pre obchodníkov a podnikateľov, ktorí telefonicky oslovujú nových aj súčasných zákazníkov s cieľom nadviazať spoluprácu alebo dohovoriť schôdzku, prípadne uzavrieť objednávku >>nájdete tu<<  
  • pre pracovníkov v administratívnych a podporných roláchch
Celý popisok

Osvojíte si nasledujúce zručnosti
Lektori kurzu
Miroslav Princ

Lektor, autor a konzultant

Miroslav Princ je uznávaný lektor obchodného telefonovania. Za viac ako dvadsať rokov urobil tisícky telefonátov a viedol tisíce obchodných rokovaní v rôznych krajinách Európy, USA a Kanade. V roku 2013 odštartoval zmenu v telefonovaní knihou-bestsellerom Ako uspieť pri obchodnom telefonovaní, podľa ktorej už telefonujú tisícky obchodníkov a lektori podľa nej telefonovanie učia. Viac na prodejpotelefonu.cz alebo miroslavprinc.cz.

Hodnotenie kurzu

90 %

103 hodnotenie
69x
23x
6x
2x
3x

Hodnotenie pridávajú iba študenti s overeným účtom


Andrea B.

*****


Ing. L. P. . M.

Veľmi výstižné, ďakujem.


Jana B.

Veľmi dobré príklady, skúsenosti.

Často kladené otázky
Čaká vás záverečný test, ktorý preverí, čo ste sa naučili. Za absolvovaný kurz získate certifikát o absolvovaní. Test môžete skúšať aj viackrát, takže žiadny stres.

Stačí v záverečnom teste získať aspoň 80%. Certifikát zostane uložený pri absolvovanom kurze kedykoľvek pripravený na stiahnutie.

Je to doklad o tom, že na sebe pracujete viac, ako je bežné. To vám pomôže vyniknúť medzi ďalšími ľuďmi, ktorí majú zálusk na rovnaké pracovné miesto, alebo v rámci sebeprezentácie. Najlepšie využijete certifikát vo svojom životopise (napr. na Linkedin a Jobs.cz) alebo ako vytlačený dokument medzi vašimi ďalšími vzdelávacími úspechmi.

Áno, lekcie môžete študovať opakovane, tiež ich môžete preskakovať a následne sa k nim vracať. Či už kurz ukončíte úspešne alebo neúspešne, môžete ho ľubovoľne opakovať.

Dúfame, že sa toto nestane. Keby ale predsa, zaručujeme vám vrátenie peňazí bez uvedenia dôvodu do 14 dní od zakúpenia kurzu.