Získate prístup do skúšobnej verzie a firemnej administrácie Seduo na 21 dní zadarmo a bez záväzkov. Radi vám ho aj individuálne predstavíme a poradíme, ako z neho vyťažiť maximum. Môžete nám napísať alebo rovno zavolať.
Akvizičné telefonáty pre zákaznické centrá
Kurzom sprevádza Miroslav Princ
Zvýšte efektivitu predaja súčasným zákazníkom bez toho, aby ste ohrozili vzťahy s nimi.
Ste v pravidelnom telefonickom kontakte so zákazníkmi v podpornej alebo servisnej role a chcete im začať proaktívne predávať? Potom zabudnite na „ponuku” alebo „akciu”, ktorú pre nich máte. Ľudia ju vo väčšine prípadov s vďakou odmietnu. A keď zatlačíte, budete riskovať ohrozenie fungujúceho vzťahu. Vaši zákazníci sa totiž zmenili. Sú viac samostatní a sebavedomí, majú väčší výber a viac informácií a nerobia prchké rozhodnutia. Preto požiadavka na rozhodnutie v telefónu môže spôsobiť viac škody než úžitku.
V kurze sa naučíte:
- prečo ľudia odmietajú a čím to spôsobujete
- ako prejsť od servisného hovoru k predajnému bez toho, aby ste zákazníka vystrašili
- čo je nová zručnosť, ktorá vám prirodzene chýba a ktorú sa musíte doučiť
- ako reagovať na námietky, aby ste nevyvolávali potrebu sa brániť
- ako získavať súhlas k objednávke, prípadne schôdzke s obchodným zástupcom.
Naučíte sa, ako prispôsobiť predávanie tomu, ako zákazníci nakupujú. Zvýšite tak efektivitu predaja v desiatkach percent bez toho, aby ste ohrozili existujúce vzťahy.
Kurz je určený pre:
- operátorov a zamestnancov zákazníckych a servisných centier, ktorí robia „upsell” s volajúcimi zákazníkmi
- pre obchodníkov a podnikateľov, ktorí telefonicky oslovujú nových aj súčasných zákazníkov s cieľom nadviazať spoluprácu alebo dohovoriť schôdzku, prípadne uzavrieť objednávku >>nájdete tu<<
- pre pracovníkov v administratívnych a podporných roláchch
Osnova kurzu
Všetky lekcie sú prístupné13 lekcií · 36 min
Otvoriť všetky kapitoly Zavrieť všetky kapitolyLektor, autor a konzultant
Miroslav Princ je uznávaný lektor obchodného telefonovania. Za viac ako dvadsať rokov urobil tisícky telefonátov a viedol tisíce obchodných rokovaní v rôznych krajinách Európy, USA a Kanade. V roku 2013 odštartoval zmenu v telefonovaní knihou-bestsellerom Ako uspieť pri obchodnom telefonovaní, podľa ktorej už telefonujú tisícky obchodníkov a lektori podľa nej telefonovanie učia. Viac na prodejpotelefonu.cz alebo miroslavprinc.cz.
90 %
Hodnotenie pridávajú iba študenti s overeným účtom
*****
Veľmi výstižné, ďakujem.
Veľmi dobré príklady, skúsenosti.