Efektívne delegovanie: ako posilňovať právomoci zamestnancov
Kurzom sprevádza Rastislav Duriš
Manažéri sa často učia odovzdávať úlohy a kontrolovať ich. Problém je, že sa učia úkolovať. Naučte sa s nami ako odovzdávať právomoci - ako skutočne delegovať. Celý popisok
Ak poprosíte ľudí, aby si predstavili lídra, mnohí si vybavia extrémne zaneprázdneného človeka, pracujúceho 10 a viac hodín denne. A mnohí takého aj zažili. Lenže má to tak naozaj byť? Leadership je paradoxne o odovzdávaní moci a prerozdeľovaní rolí, zodpovedností či úloh v rámci celého tímu. Tento kurz vás prevedie zákutiami delegovania a predstaví niekoľko praktických, okamžite použiteľných nástrojov.
V tomto kurze sa naučítě:
- Pochopíte, prečo je delegovanie nevyhnutnosť.
- Spoznáte najpopulárnejšie mýty o delegovaní.
- Naučíte sa, že v delegovaní nejde iba o moc.
- Zistíte, že delegovanie nie je čiernobiele a má odtiene šedej.
- Spoznáte, čo je absolútny vrchol delegovania.
- Naučíte sa niekoľko techník, ktoré môžete okamžite použiť.
Kurz je určený pre:
- všetkých riadiacich pracovníkov – stredný manažment
- tímlídrov, vedúcich, riaditeľov, majstrov a pod.
- užitočný však bude aj členom tímov a pracovných skupín, ktorí chcú podporiť efektívne rozhodovanie a rozdelenie právomocí.

Psycholog, facilitátor a specialista na leadership a týmovou práci
Viac než 11 rokov sa venuje leadershipu ako bývalý tímlíder, člen projektových tímov, konzultant a psychológ. V minulosti sa špecializoval na … čítať viacdiagnostiku a rozvoj osobnosti manažérov, dnes im pomáha s rozvojom tímov a organizačnými zmenami. Do ČR a SR priniesol Raketový model tímovej práce. V SR je jediným oficiálnym facilitátorom agilného prístupu Management 3.0. Borí mýtus, že delegovanie sa rovná úkolovaniu.
Hodnotenie kurzu
88 %
Hodnotenie pridávajú iba študenti s overeným účtom
Kurz nedokázal zaujmout posluchače. Chybělo více příkladů z praxe. Ryzí teorie, kterou si člověk dokáže přečíst.
“Dobrý deň, Roman, mrzí ma, že vás kurz nezaujal - to sa môže stať. V takomto prípade odporúčam požiadať Seduo o vrátenie peňazí, prípadne o prístup k inému kurzu.“
šlo o přínosné informace a dobré podněty.
“Teším sa, že Vám kurz pomohol, Jaromír, a vďaka za recenziu.“
srozumitelné, prospěšné....
“Díky moc, Jiří!“