Leadership III: Ako naštartovať víťaznú stratégiu
Kurzom sprevádza Filip Kahoun Česky
Čo sa v kurze naučíte
Najvzácnejším nástrojom každého lídra je jeho pozornosť. Keď ju uprie zlým smerom alebo ju roztriešti na tisíc kúskov, pohorí. Keď sa však naučí svoju pozornosť efektívne riadiť a dokáže ju presne zacieliť na tých správnych ľudí a strategické úlohy, zvíťa
V kurze si osvojíte
Kam prúdi naša pozornosť, tam tečie aj naša energia. Rovnako tak platí, že sústredená pozornosť vedie k vyššiemu výkonu a lepším výsledkom. Skúsení lídri dokážu veľmi efektívne hospodáriť so svojou vlastnou aj s tímovou pozornosťou a investujú ju iba tam, kde sa im najlepšie zúročí.
V tretej a poslednej časti série o leadershipe sa zameriame práve na to, ako využiť obrovskú silu svojej pozornosti k naštartovaniu (a naplneniu) víťaznej stratégie.
V tomto kurze získate praktický návod na to, ako:
- ľahko a rýchlo rozpoznať a oddeliť prioritné témy od tých vedľajších,
- previesť strategické priority do akčného plánu,
- poznať projekty „odsúdené do záhuby“,
- funguje vzťah medzi pozornosťou a výkonom,
- postaviť internú komunikáciu pri strategických zmenách,
- zatočiť s rafinovanými zlodejmi vašej pozornosti,
- škodlivý vplyv môže mať na vašu stratégiu perfekcionizmus.
Pre koho je kurz určený?
- Pre všetkých, ktorí chcú naštartovať úspešnú kariéru lídra.
- Pre profesionálnych lídrov, ktorí už riadia tímy a chcú sa zdokonaliť.
- Pre tých, ktorí sa v role šéfa skôr trápia, ale chcú to zmeniť.
Umenie leadershipu spočíva v schopnosti riadiť pozornosť. Tí najlepší lídri veľmi dobre vedia, čomu svoju pozornosť venovať a kde s ňou naopak neplytvať. Preto sa im veľmi úspešne darí riadiť tímy, firmy alebo celé národy a niekedy dokonca meniť spoločnosť a svet. Ovládnite aj vy svoju pozornosť a staňte sa lídrom, za ktorým sú vidieť skutočné výsledky!
Osnova kurzu

Filip Kahoun
Lektor leadershipu a osobného marketingu
Ing. Filip Kahoun, Ph.D., vyštudoval ekonomiku a manažment, postgraduálne potom získal doktorát z marketingu a manažérskej psychológie. Pätnásť … čítať viacrokov strávil v najvyššom vedení spoločností Cetelem, Česká pojišťovna, Generali, MALL.cz a najväčšej českej digitálnej agentúry H1.cz. Zastával roly riaditeľa marketingu pre ČR, potom pre strednú a východnú Európu a nakoniec tiež pozíciu generálneho riaditeľa. V súčasnosti sa venuje lektorskej, prednáškovej a publikačnej činnosti. Je autorom knihy Boj o pozornosť, v ktorej odhaľuje netušenú silu obyčajnej ľudskej pozornosti.
Hodnotenie kurzu
95 %
Výborný kurz s jasným, stručným a výstižným obsahom, prednesom a výsledkom. Ďakujem.
jasné, stručné, z reálné praxe
Vhodné doplnění předešlých dvou lekcí. Celkově velmi dobré školení s ohledem na praxi.
Ako kurz prebieha?
Nejde o nič zložité. Čaká vás niekoľko krátkych videí, ktoré môžu byť doplnené pracovnými zošitmi, kvízmi alebo inými materiálmi k štúdiu. Na videá sa môžete pozerať kedykoľvek. Stačí len byť pripojení na internet.