Profesionálna zákaznická starostlivosť: ako na telefonickú komunikáciu s klientom
Kurzom sprevádza Martina Málková Česky
Čo sa v kurze naučíte
Ako si udržať klienta a nového získať? A ako budovať dobré meno firmy a udržať ju v povedomí nielen klientov, ale aj konkurencie? Profesionáli na telefónnych linkách klientských centier sú jedným z kľúčov k úspechu.
V kurze si osvojíte
Zákaznícka starostlivosť je marketing. Keď sa robí dobre, robí značku. A naopak, tá zle odvedená môžeznamenať aj stratu zákazníka. Klient si môže dovoliť čokoľvek, ale operátor by mal čokoľvek zvládnuť.
Tento kurz je čo najviac praktický. V každej lekcii nájdete modelový hovor, na ktorom si vždy rozoberieme a ukážeme zásadné zručnosti operátora. Na konkrétnych príkladoch si ukážeme, ako by mala profesionálnakomunikácia vyzerať. Naučíte sa, ako zvládať komunikáciu so zákazníkom tak, aby cítil, že je v dobrých rukách.
Čo sa ďalej naučíte?
- využívať všetky komunikačné zručnosti k naplneniu klientových potrieb
- uvedomiť si, čo môže byť príčinou spokojnosti či nespokojnosti klienta
- spoznať špecifiká komunikácie s problémovými klientmi a lepšie zvládať ich emotívne reakcie
- správne pracovať s hlasom a osvojiť si vyjadrovací štýl bez problémových obratov
- dávať efektívne a vhodné otázky na zlepšenie vedenia rozhovorov s klientom
Osnova kurzu

Martina Málková
Lektorka komunikačných zručností
Lektorka komunikačných zručností, asertivity alebo napríklad riešení konfliktov. Pracovné skúsenosti zbierala v odboroch, ako je obchod, … čítať viaccestovný ruch až po zábavný priemysel. Pôsobila na mnohých pozíciách v súkromných firmách a korporáciách. Od roku 2010 sa naplno venuje profesii lektora. Po absolvovaní výcviku koučovania v systemickom prístupe, o koučovacie zručnosti rozšírila aj svoj lektorský štýl. Spolupracovala a spolupracuje so spoločnosťami, ako sú napríklad INNOGY, a.s., GENERALI ČESKÁ POJIŠŤOVNA, a.s., UPC, s.r.o., NAKIT, s.p., Univerzita Palackého, a zároveň pôsobím ako externý lektor Gradua – CEGOS, s.r.o.
Hodnotenie kurzu
96 %
výborný kurz
Docela dobré, já osobně bych ocenil jít ještě více do hloubky a rozšířit kurz, třeba druhým dílem. Paní se dobře poslouchá, praktické ukázky jsou užitečné. Děkuji
“Díky za nápad :-)“
Užitečné shrnutí různých situací a přístupů k řešení. Pozitivně hodnotím modelové situace, na kterých si konkrétní problematiku uvědomíte.
Ako kurz prebieha?
Nejde o nič zložité. Čaká vás niekoľko krátkych videí, ktoré môžu byť doplnené pracovnými zošitmi, kvízmi alebo inými materiálmi k štúdiu. Na videá sa môžete pozerať kedykoľvek. Stačí len byť pripojení na internet.