Profesionálna zákaznícka starostlivosť: ako na telefonickú komunikáciu s klientom

Kurzom sprevádza  Martina Málková

Vhodné na počúvanie

Ako si udržať klienta a nového získať? A ako budovať dobré meno firmy a udržať ju v povedomí nielen klientov, ale aj konkurencie? Profesionáli na telefónnych linkách klientských centier sú jedným z kľúčov k úspechu. Celý popisok

36,00 € s DPH

Celková dĺžka

51 min

Počet lekcií

10

Hodnotenie
Pridať do plánu
Certifikát absolventa
Neobmedzený prístup
Na čo sa kurz zameriava

Zákaznícka starostlivosť je marketing. Keď sa robí dobre, robí značku. A, naopak, tá zle odvedená môže znamenať aj stratu zákazníka. Klient si môže dovoliť čokoľvek, ale operátor by mal čokoľvek zvládnuť.

Tento kurz je čo najviac praktický. V každej lekcii nájdete modelový hovor, na ktorom si vždy rozoberieme a ukážeme zásadné zručnosti operátora. Na konkrétnych príkladoch si ukážeme, ako by mala vyzerať profesionálna komunikácia. Naučíte sa, ako zvládať komunikáciu so zákazníkom tak, aby cítil, že je v dobrých rukách.  

Čo sa ďalej naučíte?

  • využívať všetky komunikačné zručnosti na naplnenie klientových potrieb,
  • uvedomiť si, čo môže byť príčinou spokojnosti či nespokojnosti klienta,
  • spoznať špecifiká komunikácie s problémovými klientmi a lepšie zvládať ich emotívne reakcie, 
  • správne pracovať s hlasom a osvojiť si vyjadrovací štýl bez problémových obratov,
  • dávať efektívne a vhodné otázky na zlepšenie vedenia rozhovorov s klientom.
Celý popisok

Osvojíte si nasledujúce zručnosti
Lektori kurzu
Martina Málková

Lektorka komunikačných zručností

Lektorka komunikačných zručností, asertivity alebo napríklad riešení konfliktov. Pracovné skúsenosti zbierala v odboroch, ako je obchod, cestovný ruch až po zábavný priemysel. Pôsobila na mnohých pozíciách v súkromných firmách a korporáciách. Od roku 2010 sa naplno venuje profesii lektora. Po absolvovaní výcviku koučovania v systemickom prístupe, o koučovacie zručnosti rozšírila aj svoj lektorský štýl. Spolupracovala a spolupracuje so spoločnosťami, ako sú napríklad INNOGY, a.s., GENERALI ČESKÁ POJIŠŤOVNA, a.s., UPC, s.r.o., NAKIT, s.p., Univerzita Palackého, a zároveň pôsobím ako externý lektor Gradua – CEGOS, s.r.o.

Hodnotenie kurzu

95 %

413 hodnotenie
333x
59x
14x
6x
1x

Hodnotenie pridávajú iba študenti s overeným účtom


Vladimír K.

Nejsou reálné ukázky z pracovního prostředí, ale předem secvičené a sehrané. To není autentické.

Reakcia lektora:

“Musím uznat, Vladimíre, že by bylo zajímavější použít ukázky hovorů s reálnými klienty a reálnými operátory. Bohužel nás limituje Obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR), pod jehož ochranu nespadají jen data jako je rodné číslo nebo adresa trvalého pobytu, ale i video nebo zvukový záznam, ze kterého by bylo možné osobu identifikovat. Zároveň děkuji, že jsme se kurz podíval. Martina 😊“


Lucie M.

Kurz vyhodnocuji jako velmi vzdělávací, obohatil moje vzdělání. A lektorka, paní Martina Málková, vše vysvětlí tak, že je všemu rozumět.


Eva V.

Doporučuji!

Často kladené otázky
Čaká vás záverečný test, ktorý preverí, čo ste sa naučili. Za absolvovaný kurz získate certifikát o absolvovaní. Test môžete skúšať aj viackrát, takže žiadny stres.

Stačí v záverečnom teste získať aspoň 80%. Certifikát zostane uložený pri absolvovanom kurze kedykoľvek pripravený na stiahnutie.

Je to doklad o tom, že na sebe pracujete viac, ako je bežné. To vám pomôže vyniknúť medzi ďalšími ľuďmi, ktorí majú zálusk na rovnaké pracovné miesto, alebo v rámci sebeprezentácie. Najlepšie využijete certifikát vo svojom životopise (napr. na Linkedin a Jobs.cz) alebo ako vytlačený dokument medzi vašimi ďalšími vzdelávacími úspechmi.

Áno, lekcie môžete študovať opakovane, tiež ich môžete preskakovať a následne sa k nim vracať. Či už kurz ukončíte úspešne alebo neúspešne, môžete ho ľubovoľne opakovať.

Dúfame, že sa toto nestane. Keby ale predsa, zaručujeme vám vrátenie peňazí bez uvedenia dôvodu do 14 dní od zakúpenia kurzu.