Profesionálna zákaznická starostlivosť: ako na telefonickú komunikáciu s klientom
Kurzom sprevádza Martina Málková
Ako si udržať klienta a nového získať? A ako budovať dobré meno firmy a udržať ju v povedomí nielen klientov, ale aj konkurencie? Profesionáli na telefónnych linkách klientských centier sú jedným z kľúčov k úspechu. Celý popisok
Zákaznícka starostlivosť je marketing. Keď sa robí dobre, robí značku. A naopak, tá zle odvedená môžeznamenať aj stratu zákazníka. Klient si môže dovoliť čokoľvek, ale operátor by mal čokoľvek zvládnuť.
Tento kurz je čo najviac praktický. V každej lekcii nájdete modelový hovor, na ktorom si vždy rozoberieme a ukážeme zásadné zručnosti operátora. Na konkrétnych príkladoch si ukážeme, ako by mala profesionálnakomunikácia vyzerať. Naučíte sa, ako zvládať komunikáciu so zákazníkom tak, aby cítil, že je v dobrých rukách.
Čo sa ďalej naučíte?
- využívať všetky komunikačné zručnosti k naplneniu klientových potrieb
- uvedomiť si, čo môže byť príčinou spokojnosti či nespokojnosti klienta
- spoznať špecifiká komunikácie s problémovými klientmi a lepšie zvládať ich emotívne reakcie
- správne pracovať s hlasom a osvojiť si vyjadrovací štýl bez problémových obratov
- dávať efektívne a vhodné otázky na zlepšenie vedenia rozhovorov s klientom

Lektorka komunikačných zručností
Lektorka komunikačných zručností, asertivity alebo napríklad riešení konfliktov. Pracovné skúsenosti zbierala v odboroch, ako je obchod, cestovný ruch až po zábavný priemysel. Pôsobila na mnohých pozíciách v súkromných firmách a korporáciách. Od roku 2010 sa naplno venuje profesii lektora. Po absolvovaní výcviku koučovania v systemickom prístupe, o koučovacie zručnosti rozšírila aj svoj lektorský štýl. Spolupracovala a spolupracuje so spoločnosťami, ako sú napríklad INNOGY, a.s., GENERALI ČESKÁ POJIŠŤOVNA, a.s., UPC, s.r.o., NAKIT, s.p., Univerzita Palackého, a zároveň pôsobím ako externý lektor Gradua – CEGOS, s.r.o.
95 %
Hodnotenie pridávajú iba študenti s overeným účtom
Výborná lektorka aj kurz
Kurz je velmi dobre a správne mierený na správnu komunikáciu s klientmi a zákazníkmi. Kurz je Uricte využiteľný aj v bežných konverzaciach. Oceňujem skvele príklady.
Z pozice pracovníka zákaznického servisu se jedná o účelné školení se spoustou příkladů z praxe. Super upozornění na správné oslovování zákazníka. Doporučuji :)