Profesionálna zákaznická starostlivosť: ako na telefonickú komunikáciu s klientom

Kurzom sprevádza  Martina Málková

Vhodné na počúvanie

Ako si udržať klienta a nového získať? A ako budovať dobré meno firmy a udržať ju v povedomí nielen klientov, ale aj konkurencie? Profesionáli na telefónnych linkách klientských centier sú jedným z kľúčov k úspechu. Celý popisok

36,00 € s DPH

Celková dĺžka

51 min

Počet lekcií

10

Hodnotenie
Pridať do plánu
Certifikát absolventa
Neobmedzený prístup
Na čo sa kurz zameriava

Zákaznícka starostlivosť je marketing. Keď sa robí dobre, robí značku. A naopak, tá zle odvedená môžeznamenať aj stratu zákazníka. Klient si môže dovoliť čokoľvek, ale operátor by mal čokoľvek zvládnuť.

Tento kurz je čo najviac praktický. V každej lekcii nájdete modelový hovor, na ktorom si vždy rozoberieme a ukážeme zásadné zručnosti operátora. Na konkrétnych príkladoch si ukážeme, ako by mala profesionálnakomunikácia vyzerať. Naučíte sa, ako zvládať komunikáciu so zákazníkom tak, aby cítil, že je v dobrých rukách.  

Čo sa ďalej naučíte?

  • využívať všetky komunikačné zručnosti k naplneniu klientových potrieb
  • uvedomiť si, čo môže byť príčinou spokojnosti či nespokojnosti klienta
  • spoznať špecifiká komunikácie s problémovými klientmi a lepšie zvládať ich emotívne reakcie 
  • správne pracovať s hlasom a osvojiť si vyjadrovací štýl bez problémových obratov
  • dávať efektívne a vhodné otázky na zlepšenie vedenia rozhovorov s klientom
Celý popisok

Osvojíte si nasledujúce zručnosti
Lektori kurzu
Martina Málková

Lektorka komunikačných zručností

Lektorka komunikačných zručností, asertivity alebo napríklad riešení konfliktov. Pracovné skúsenosti zbierala v odboroch, ako je obchod, cestovný ruch až po zábavný priemysel. Pôsobila na mnohých pozíciách v súkromných firmách a korporáciách. Od roku 2010 sa naplno venuje profesii lektora. Po absolvovaní výcviku koučovania v systemickom prístupe, o koučovacie zručnosti rozšírila aj svoj lektorský štýl. Spolupracovala a spolupracuje so spoločnosťami, ako sú napríklad INNOGY, a.s., GENERALI ČESKÁ POJIŠŤOVNA, a.s., UPC, s.r.o., NAKIT, s.p., Univerzita Palackého, a zároveň pôsobím ako externý lektor Gradua – CEGOS, s.r.o.

Hodnotenie kurzu

95 %

363 hodnotenie
294x
51x
13x
5x
0x

Hodnotenie pridávajú iba študenti s overeným účtom


Helena M.

výborné, inspirující, děkuji


Klaudie G.

Kurz se mi moc líbil a vřele doporučím všem operátorům callcentra! Během kurzu je k vidění i spousta ukázek dobrých či špatných hovorů !


Vladimír V.

Dobře připravené, jasný přednes, srozumitelné příklady.

Často kladené otázky
Čaká vás záverečný test, ktorý preverí, čo ste sa naučili. Za absolvovaný kurz získate certifikát o absolvovaní. Test môžete skúšať aj viackrát, takže žiadny stres.

Stačí v záverečnom teste získať aspoň 80%. Certifikát zostane uložený pri absolvovanom kurze kedykoľvek pripravený na stiahnutie.

Je to doklad o tom, že na sebe pracujete viac, ako je bežné. To vám pomôže vyniknúť medzi ďalšími ľuďmi, ktorí majú zálusk na rovnaké pracovné miesto, alebo v rámci sebeprezentácie. Najlepšie využijete certifikát vo svojom životopise (napr. na Linkedin a Jobs.cz) alebo ako vytlačený dokument medzi vašimi ďalšími vzdelávacími úspechmi.

Áno, lekcie môžete študovať opakovane, tiež ich môžete preskakovať a následne sa k nim vracať. Či už kurz ukončíte úspešne alebo neúspešne, môžete ho ľubovoľne opakovať.

Dúfame, že sa toto nestane. Keby ale predsa, zaručujeme vám vrátenie peňazí bez uvedenia dôvodu do 14 dní od zakúpenia kurzu.