Zákaznícka skúsenosť: ako vytvárať pozitívny vzťah k vašej značke

Kurzom sprevádza  Ján Uriga

⅓ zákazníkov stačí jedna negatívna skúsenosť a dajú vášmu produktu vale. Naopak 75 % zákazníkov je ochotných zaplatiť viac, keď získajú dobrú zákaznícku skúsenosť. Zistite, ako na to, aby sa k vám zákazníci vracali a s radosťou vás odporúčali. Celý popisok

40,00 € s DPH

Celková dĺžka

1:00 hod

Počet lekcií

11

Hodnotenie
Pridať do plánu
Certifikát absolventa
Neobmedzený prístup
Na čo sa kurz zameriava

Čo majú spoločné Netflix, Amazon, Tesla, Hilton? Zákazníci ich milujú a radi sa o svoju skúsenosť delia so svetom v recenziách. Ako to? Zmienené firmy totiž presne vedia, čo ich zákazníci chcú. Ponúkajú im len relevantné produkty a dokážu svojim produktom vyčarovať úsmev na tvári, príjemný zážitok a milé spomienky. 

Ak hľadáte recept na úspešnú firmu, ku ktorej sa spokojní zákazníci vracajú a privádzajú ďalších, ste tu správne. Lektor, dlhoročný konzultant medzinárodných firiem, vás zoznámi s pojmom zákaznícka skúsenosť (customer experience, CX), vysvetlí, čo si skontrolovať a ako zistiť, či ste na dobrej ceste.

Okrem konkrétnych čísel a návodov sa tešte aj na príklady firiem, ktoré si so zákazníkmi notujú a vďaka tomu sú nielen obľúbené, ale aj finančne úspešné.

V kurze sa dozviete:

  • Čo je zákaznícka skúsenosť a prečo by jej firmy mali venovať pozornosť.
  • Čo zákazník očakáva a ako sa vám odmení, keď to splníte.
  • Na aké oblasti produktu/služby sa zamerať.
  • Ako zmerať, že ste v oblasti zákazníckej skúsenosti na dobrej ceste.
  • Akú zákaznícku skúsenosť vtkať do kľúčových firemných oblastí.
Celý popisok

Osvojíte si nasledujúce zručnosti
Lektori kurzu
Ján Uriga

Špecialista inovácií a riadení zmien

Asertívny optimista zameraný na oblasti change managementu a inovácií. Verím v model bionic organisation, kde moderné technológie spolupracujú s človekom na vytvorení riešení zlepšujúce kvalitu života. Mám tú možnosť prakticky denne zúžitkovať svoje PhD. štúdium psychológie v oblasti rozhodovacích procesov lídrov, napr. v aplikácii behaviorálnej ekonómie. Vyhľadávam možnosti objavovať nové miesta kultúry, ktoré obohacujú zabehnuté pohľady. Nájdete ma na Linkedin.

Hodnotenie kurzu

85 %

118 hodnotenie
62x
33x
16x
4x
3x

Hodnotenie pridávajú iba študenti s overeným účtom


Jana S.

Zajímavé téma. Pro mne nový úhel pohledu týkající se zákaznické spokojenosti.

Reakcia lektora:

“Dekuji vam Jano za zhodnoceni. Vazim si, ze jste si tam nasla jiny uhel pohledu a sla tou cestou. At se vam povede co nejvice navodu prevest do praxe“


Martin K.

Díky, osvěžil jsem si některé termíny...

Reakcia lektora:

“Dekuji Martine za to, ze jste venoval nekolik sekund feedbacku. Vazim si toho a povzbuzuje me to v dasim zlepsovani se. Hodne zdaru.“


Tomáš Š.

Ochutnávka a základní typy jak pracovat s tématem CX.

Reakcia lektora:

“Ano, presne tak byl format koncipovan. Dekuji za podeleni se s vasi zkusenosti s kurzem Tomasi. At vam prinese navod na uspech.“

Často kladené otázky
Čaká vás záverečný test, ktorý preverí, čo ste sa naučili. Za absolvovaný kurz získate certifikát o absolvovaní. Test môžete skúšať aj viackrát, takže žiadny stres.

Stačí v záverečnom teste získať aspoň 80%. Certifikát zostane uložený pri absolvovanom kurze kedykoľvek pripravený na stiahnutie.

Je to doklad o tom, že na sebe pracujete viac, ako je bežné. To vám pomôže vyniknúť medzi ďalšími ľuďmi, ktorí majú zálusk na rovnaké pracovné miesto, alebo v rámci sebeprezentácie. Najlepšie využijete certifikát vo svojom životopise (napr. na Linkedin a Jobs.cz) alebo ako vytlačený dokument medzi vašimi ďalšími vzdelávacími úspechmi.

Áno, lekcie môžete študovať opakovane, tiež ich môžete preskakovať a následne sa k nim vracať. Či už kurz ukončíte úspešne alebo neúspešne, môžete ho ľubovoľne opakovať.

Dúfame, že sa toto nestane. Keby ale predsa, zaručujeme vám vrátenie peňazí bez uvedenia dôvodu do 14 dní od zakúpenia kurzu.