Zákaznícka skúsenosť: ako vytvárať pozitívny vzťah k vašej značke
Kurzom sprevádza Ján Uriga
⅓ zákazníkov stačí jedna negatívna skúsenosť a dajú vášmu produktu vale. Naopak 75 % zákazníkov je ochotných zaplatiť viac, keď získajú dobrú zákaznícku skúsenosť. Zistite, ako na to, aby sa k vám zákazníci vracali a s radosťou vás odporúčali. Celý popisok
Čo majú spoločné Netflix, Amazon, Tesla, Hilton? Zákazníci ich milujú a radi sa o svoju skúsenosť delia so svetom v recenziách. Ako to? Zmienené firmy totiž presne vedia, čo ich zákazníci chcú. Ponúkajú im len relevantné produkty a dokážu svojim produktom vyčarovať úsmev na tvári, príjemný zážitok a milé spomienky.
Ak hľadáte recept na úspešnú firmu, ku ktorej sa spokojní zákazníci vracajú a privádzajú ďalších, ste tu správne. Lektor, dlhoročný konzultant medzinárodných firiem, vás zoznámi s pojmom zákaznícka skúsenosť (customer experience, CX), vysvetlí, čo si skontrolovať a ako zistiť, či ste na dobrej ceste.
Okrem konkrétnych čísel a návodov sa tešte aj na príklady firiem, ktoré si so zákazníkmi notujú a vďaka tomu sú nielen obľúbené, ale aj finančne úspešné.
V kurze sa dozviete:
- Čo je zákaznícka skúsenosť a prečo by jej firmy mali venovať pozornosť.
- Čo zákazník očakáva a ako sa vám odmení, keď to splníte.
- Na aké oblasti produktu/služby sa zamerať.
- Ako zmerať, že ste v oblasti zákazníckej skúsenosti na dobrej ceste.
- Akú zákaznícku skúsenosť vtkať do kľúčových firemných oblastí.
Osnova kurzu
11 lekcií · 1:00 hod
Špecialista inovácií a riadení zmien
Asertívny optimista zameraný na oblasti change managementu a inovácií. Verím v model bionic organisation, kde moderné technológie spolupracujú s človekom na vytvorení riešení zlepšujúce kvalitu života. Mám tú možnosť prakticky denne zúžitkovať svoje PhD. štúdium psychológie v oblasti rozhodovacích procesov lídrov, napr. v aplikácii behaviorálnej ekonómie. Vyhľadávam možnosti objavovať nové miesta kultúry, ktoré obohacujú zabehnuté pohľady. Nájdete ma na Linkedin.
85 %
Hodnotenie pridávajú iba študenti s overeným účtom
Ochutnávka a základní typy jak pracovat s tématem CX.
“Ano, presne tak byl format koncipovan. Dekuji za podeleni se s vasi zkusenosti s kurzem Tomasi. At vam prinese navod na uspech.“
ano, líbil
“Aleno, vazim si a dekuji hodnoceni. Preji, aby se vam povedlo co nejvic z toho prevest do praxe.“
zajímavé
“Dekuji a vazim si, ze jste venoval hodnoceni jednim slovem svuj cas. Rad bych vedel, co nenaplnilo vasi potrebu jit na 5. Nehonim ted skote, ale obsah. Preju uspech a radost z nej.“