Zákaznícka skúsenosť: ako vytvárať pozitívny vzťah k vašej značke
Kurzom sprevádza Ján Uriga
⅓ zákazníkov stačí jedna negatívna skúsenosť a dajú vášmu produktu vale. Naopak 75 % zákazníkov je ochotných zaplatiť viac, keď získajú dobrú zákaznícku skúsenosť. Zistite, ako na to, aby sa k vám zákazníci vracali a s radosťou vás odporúčali. Celý popisok
Čo majú spoločné Netflix, Amazon, Tesla, Hilton? Zákazníci ich milujú a radi sa o svoju skúsenosť delia so svetom v recenziách. Ako to? Zmienené firmy totiž presne vedia, čo ich zákazníci chcú. Ponúkajú im len relevantné produkty a dokážu svojim produktom vyčarovať úsmev na tvári, príjemný zážitok a milé spomienky.
Ak hľadáte recept na úspešnú firmu, ku ktorej sa spokojní zákazníci vracajú a privádzajú ďalších, ste tu správne. Lektor, dlhoročný konzultant medzinárodných firiem, vás zoznámi s pojmom zákaznícka skúsenosť (customer experience, CX), vysvetlí, čo si skontrolovať a ako zistiť, či ste na dobrej ceste.
Okrem konkrétnych čísel a návodov sa tešte aj na príklady firiem, ktoré si so zákazníkmi notujú a vďaka tomu sú nielen obľúbené, ale aj finančne úspešné.
V kurze sa dozviete:
- Čo je zákaznícka skúsenosť a prečo by jej firmy mali venovať pozornosť.
- Čo zákazník očakáva a ako sa vám odmení, keď to splníte.
- Na aké oblasti produktu/služby sa zamerať.
- Ako zmerať, že ste v oblasti zákazníckej skúsenosti na dobrej ceste.
- Akú zákaznícku skúsenosť vtkať do kľúčových firemných oblastí.
Osnova kurzu
11 lekcií · 1:00 hod

Špecialista inovácií a riadení zmien
Asertívny optimista zameraný na oblasti change managementu a inovácií. Verím v model bionic organisation, kde moderné technológie spolupracujú s človekom na vytvorení riešení zlepšujúce kvalitu života. Mám tú možnosť prakticky denne zúžitkovať svoje PhD. štúdium psychológie v oblasti rozhodovacích procesov lídrov, napr. v aplikácii behaviorálnej ekonómie. Vyhľadávam možnosti objavovať nové miesta kultúry, ktoré obohacujú zabehnuté pohľady. Nájdete ma na Linkedin.
86 %
Hodnotenie pridávajú iba študenti s overeným účtom
Obecný kontext je v kurzu podpořený příklady, což je super, ale osobně jsem šla hlavně za praktickou částí, jak na CX. S tímto očekáváním pro mě byla přínosná kapitola o metrikách. Měla jsem povědomí o cca 80% obsahu a tedy mi kurz mnoho nepřinesl.
“Dekuji za nazor a zkusenost. Ano, uvedomuji si "osud" obecnosti kurzu. Z toho je videt, ze jste advanced a hledate dalsi level. Preji uspech“
Skvělý !
“Michale, dekuji za hodnoceni. Preju hladky prenos poznatku do praxe“
Kurz je skvělým vhledem do problematiky CX. Lektor má velmi příjemný projev, vše je jasně a srozumitelně vysvětleno. Skvělé je velké množství příkladů, které používá. Ptáte-li se, zda má smyl CX řešit ve vaší firmě, tady najdete informace, které Vám pomohou vytvořit si názor. Osobně bych uvítala další pokračování tohoto kurzu.
“Tesim se ohodnoceni. Preju uspech“