Zákaznícka skúsenosť: ako vytvárať pozitívny vzťah k vašej značke

Kurzom sprevádza Ján Uriga

Cena: 35,00 € s DPH

Počet lekcií:
11
Celková dĺžka videí:
1:00 hod
Kúpiť kurz
Certifikát absolventa
Neobmedzený prístup

Čo sa v kurze naučíte

⅓ zákazníkov stačí jedna negatívna skúsenosť a dajú vášmu produktu vale. Naopak 75 % zákazníkov je ochotných zaplatiť viac, keď získajú dobrú zákaznícku skúsenosť. Zistite, ako na to, aby sa k vám zákazníci vracali a s radosťou vás odporúčali.

Čo majú spoločné Netflix, Amazon, Tesla, Hilton? Zákazníci ich milujú a radi sa o svoju skúsenosť delia so svetom v recenziách. Ako to? Zmienené firmy totiž presne vedia, čo ich zákazníci chcú. Ponúkajú im len relevantné produkty a dokážu svojim produktom vyčarovať úsmev na tvári, príjemný zážitok a milé spomienky. 

Ak hľadáte recept na úspešnú firmu, ku ktorej sa spokojní zákazníci vracajú a privádzajú ďalších, ste tu správne. Lektor, dlhoročný konzultant medzinárodných firiem, vás zoznámi s pojmom zákaznícka skúsenosť (customer experience, CX), vysvetlí, čo si skontrolovať a ako zistiť, či ste na dobrej ceste.

Okrem konkrétnych čísel a návodov sa tešte aj na príklady firiem, ktoré si so zákazníkmi notujú a vďaka tomu sú nielen obľúbené, ale aj finančne úspešné.

V kurze sa dozviete:

  • Čo je zákaznícka skúsenosť a prečo by jej firmy mali venovať pozornosť.
  • Čo zákazník očakáva a ako sa vám odmení, keď to splníte.
  • Na aké oblasti produktu/služby sa zamerať.
  • Ako zmerať, že ste v oblasti zákazníckej skúsenosti na dobrej ceste.
  • Akú zákaznícku skúsenosť vtkať do kľúčových firemných oblastí.

Osnova kurzu

Ján Uriga

Ján Uriga

Špecialista inovácií a riadení zmien

Asertívny optimista zameraný na oblasti change managementu a inovácií. Verím v model bionic organisation, kde moderné technológie spolupracujú s čítať viacčlovekom na vytvorení riešení zlepšujúce kvalitu života. Mám tú možnosť prakticky denne zúžitkovať svoje PhD. štúdium psychológie v oblasti rozhodovacích procesov lídrov, napr. v aplikácii behaviorálnej ekonómie. Vyhľadávam možnosti objavovať nové miesta kultúry, ktoré obohacujú zabehnuté pohľady. Nájdete ma na Linkedin.

Všetky kurzy lektora Ján Uriga

Hodnotenie kurzu

87 %

42 hodnotenie
23x
12x
6x
1x
0x

Áron K.

ten závěrečný test dal fakt zabrat, v kontextu kurzu je obtížně uchopitelný

Reakcia lektora:

“Dekuji za feedback. Velmi si vazim podnetu na vylepseni. Preji uspech a radost z toho co delate a ja se poznazim i diky vasi reakci o lepsi zakaznickou zkusenost“


Andrea B.

*******

Reakcia lektora:

“Vdaka za hodnotenie“


Monika Zbínová

Veľa užitočných informácií k dôležitej téme. Vďaka :) Určite to využijem pri rozvíjaní nášho projektu.

Reakcia lektora:

“Dakujem za nazdielanie skusenosti. Budem este vdacnejsi, ak budeme vediet o vysledkoch, ktore vdaka tomu ziskate. Prajem uspech a radost, z toho, co budete v CX realizovat.“

Ako kurz prebieha?

Nejde o nič zložité. Čaká vás niekoľko krátkych videí, ktoré môžu byť doplnené pracovnými zošitmi, kvízmi alebo inými materiálmi k štúdiu. Na videá sa môžete pozerať kedykoľvek. Stačí len byť pripojení na internet.

Čaká vás záverečný test, ktorý preverí, čo ste sa naučili. Za absolvovaný kurz získate certifikát o absolvovaní. Test môžete skúšať aj viackrát, takže žiadny stres.
Stačí v záverečnom teste získať aspoň 80 %. Certifikát zostane uložený pri absolvovanom kurze kedykoľvek pripravený na stiahnutie.
Je to doklad o tom, že na sebe pracujete viac, ako je bežné. To vám pomôže vyniknúť medzi ďalšími ľuďmi, ktorí majú zálusk na rovnaké pracovné miesto, alebo v rámci sebeprezentácie. Najlepšie využijete certifikát vo svojom životopise (napr. na Linkedin a Jobs.cz) alebo ako vytlačený dokument medzi vašimi ďalšími vzdelávacími úspechmi.
Áno, lekcie môžete študovať opakovane, tiež ich môžete preskakovať a následne sa k nim vracať. Či už kurz ukončíte úspešne alebo neúspešne, môžete ho ľubovoľne opakovať.
Dúfame, že sa toto nestane. Keby ale predsa, zaručujeme vám vrátenie peňazí bez uvedenia dôvodu do 10 dní od zakúpenia kurzu.