Získate prístup do skúšobnej verzie a firemnej administrácie Seduo na 21 dní zadarmo a bez záväzkov. Radi vám ho aj individuálne predstavíme a poradíme, ako z neho vyťažiť maximum. Môžete nám napísať alebo rovno zavolať.
Lucia Mešková
Lektorka, audítorka kvality
Lucia vyštudovala general management a svoje štúdium začala v New Yorku počas 5 ročného pôsobenia. Po návrate pracovala v manažmente pre medzinárodnú hotelovú sieť ACCOR a následne viedla medzinárodné Regus business centrum. Od roku 2014 svoje bohaté manažérske skúsenosti z medzinárodného prostredia využíva pri svojich tréningoch a poradenstvách, kde profesionálne a motivačne spája prax s teóriou.
Špecializuje sa na tréningy na poskytovanie excellentného zákazníckeho servisu, ktorý eliminuje krízové situácie a prirodzene zvyšuje predaj; tréningy pre manažérov - lídrov a interný zákaznícky servis. Je odborníčkou na audity kvality, tvorbu štandardov kvality pre hotely, firmy a spoločnosti orientované na zákazníka. Jej cieľom je posúvať hranice výnimočnosti v zákazníckom servise a inšpirovať čo najviac ľudí ku správnemu vnímaniu zákazníka.