Zákaznícky servis: poskytovanie výnimočnej zákazníckej skúsenosti

Kurzom sprevádza  Lucia Mešková

Dostupné v audio verzii

Skvelý zákaznícky servis nie je len o produktoch, ale predovšetkým o ľuďoch. V kurze si ukážeme, ako z bežného kontaktu so zákazníkom vytvoriť jedinečný zážitok, ktorý posilní vzťahy, zvýši predaje a podporí dobré meno vašej spoločnosti. Celý popisok

43,00 € s DPH

Celková dĺžka

44 min

Počet lekcií

10

Hodnotenie
Pridať do plánu
Certifikát absolventa
Neobmedzený prístup
Na čo sa kurz zameriava

Kurz je určený pre každého, kto denne prichádza do priameho kontaktu so zákazníkmi – či už ide o predavačov, asistentov predaja, recepčných, čašníkov alebo pracovníkov pobočiek bánk. Je ideálny pre všetkých, ktorí chcú zvýšiť svoju profesionalitu, rozvíjať mäkké zručnosti a poskytovať službu s reálnou pridanou hodnotou.

Dozviete sa, ako premeniť servis na konkurenčnú výhodu: komunikovať s istotou, zvládať náročné situácie a budovať dôveru, ktorá vedie k lojalite aj odporúčaniam.

V kurze sa naučíte:

  • chápať podstatu zákazníckeho zážitku od prvého kontaktu až po posledný dojem,
  • pozerať sa na potreby zákazníka jeho očami a vedieť na ne reagovať,
  • predchádzať krízovým situáciám a riešiť námietky či sťažnosti konštruktívne,
  • pracovať so štandardmi kvality, ktoré podporujú dôveru a spokojnosť,
  • prispôsobiť sa rôznorodým očakávaniam zákazníkov naprieč kultúrami, generáciami aj prostrediami.

Pre koho je kurz určený:

  • Predajcovia v maloobchode, asistenti predaja,
  • Recepční, čašníci, wellness pracovníci,
  • Pracovníci bánk,
  • Manažéri - lídri zodpovední za vedenie ľudí v zákazníckom servise,
  • Každý, kto prichádza do kontaktu so zákazníkmi.
Celý popisok
Lektori kurzu
Lucia Mešková

Lektorka, audítorka kvality

Lucia vyštudovala general management a svoje štúdium začala v New Yorku počas 5 ročného pôsobenia. Po návrate pracovala v manažmente pre medzinárodnú hotelovú sieť ACCOR a následne viedla medzinárodné Regus business centrum. Od roku 2014 svoje bohaté manažérske skúsenosti z medzinárodného prostredia využíva pri svojich tréningoch a poradenstvách, kde profesionálne a motivačne spája prax s teóriou.

Špecializuje sa na tréningy na poskytovanie excellentného zákazníckeho servisu, ktorý eliminuje krízové situácie a prirodzene zvyšuje predaj; tréningy pre manažérov - lídrov a interný zákaznícky servis. Je odborníčkou na audity kvality, tvorbu štandardov kvality pre hotely, firmy a spoločnosti orientované na zákazníka.  Jej cieľom je posúvať hranice výnimočnosti v zákazníckom servise a inšpirovať čo najviac ľudí ku správnemu vnímaniu zákazníka.

Hodnotenie kurzu

95 %

71 hodnotenie
60x
6x
4x
1x
0x

Hodnotenie pridávajú iba študenti s overeným účtom


Lucia Vrabcová

Veľmi jednoducho zhrnuté základy a podstata zákazníckeho servisu.


Martin M.

Ok


Matej

Veľmi náučný kurz. Človek si povie, že takéto riešenie situácií má byť samozrejmosťou, no opak je pravdou.

Často kladené otázky
Čaká vás záverečný test, ktorý preverí, čo ste sa naučili. Za absolvovaný kurz získate certifikát o absolvovaní. Test môžete skúšať aj viackrát, takže žiadny stres.

Stačí v záverečnom teste získať aspoň 80%. Certifikát zostane uložený pri absolvovanom kurze kedykoľvek pripravený na stiahnutie.

Je to doklad o tom, že na sebe pracujete viac, ako je bežné. To vám pomôže vyniknúť medzi ďalšími ľuďmi, ktorí majú zálusk na rovnaké pracovné miesto, alebo v rámci sebeprezentácie. Najlepšie využijete certifikát vo svojom životopise (napr. na Linkedin a Jobs.cz) alebo ako vytlačený dokument medzi vašimi ďalšími vzdelávacími úspechmi.

Áno, lekcie môžete študovať opakovane, tiež ich môžete preskakovať a následne sa k nim vracať. Či už kurz ukončíte úspešne alebo neúspešne, môžete ho ľubovoľne opakovať.

Dúfame, že sa toto nestane. Keby ale predsa, zaručujeme vám vrátenie peňazí bez uvedenia dôvodu do 14 dní od zakúpenia kurzu.