Kategórie kurzov
Leadership
Obchod
Komunikácia
Prezentácia
Marketing
Osobný rozvoj
Produktivita
Projekty
HR a Právo
Digitálne zručnosti
VIP
Jazyky
Podcasty
Všetky kurzy
Vzdelávacie programy
Tematické balíčky vybraných kurzov na mieru potrieb profesijných rolí.
Novinka
Seduo espresso ☕️
Rýchle videotipy pre každého od tých najlepších lektorov.
Pre firmy
Pre firmy
Prihlásenie a registrácia
Leadership
Obchod
Komunikácia
Prezentácia
Marketing
Osobný rozvoj
Produktivita
Projekty
HR a Právo
Digitálne zručnosti
VIP
Jazyky
Podcasty
Všetky kurzy
Vzdelávacie programy
Tematické balíčky vybraných kurzov na mieru potrieb profesijných rolí.
Novinka
Seduo espresso ☕️
Rýchle videotipy pre každého od tých najlepších lektorov.
Pre firmy
Pre firmy
Prihlásenie a registrácia
Základy riadenia značky
Tomáš Hrivnák
Nasledujúca lekcia nie je prístupná na vyskúšanie
Lekciu je možné si pozrieť len po zakúpení celého kurzu
×
Prajete si kurz zakúpiť?
Úvod do brandingu
Päť pohľadov na značku
3. Päť pohľadov na značku - rýchle zoznámenie
0:32
4. Značka ako stopa v mysli
2:15
Lekcia k vyskúšaniu
5. Značka ako celok
1:13
6. Značka ako znak kmeňovej príslušnosti
2:50
7. Značka ako kultúrny orientačný bod
1:30
8. Spoločenstvo značiek
3:44
Praktické riadenie značky
Príklady z praxe
Zhrnutie a záverečný test
Lekciu je možné si pozrieť len po zakúpení celého kurzu
×
Prajete si kurz zakúpiť?
Osnova kurzu
Študijné materiály
Lekcia 4
K tejto lekcii nie sú dostupné žiadne študijné materiály
Lekcia 17
Ďalšie zdroje:
David A. Aaker: Building Strong Brands. Free Press, 1995,
http://www.amazon.com/Building-Strong-Brands-David-Aaker/dp/002900151X
Jean-Noel Kapferer: The New Strategic Brand Management: Advanced Insights and Strategic Thinking (New Strategic Brand Management: Creating & Sustaining Brand Equity). Kogan Page; Fifth Edition edition (February 15, 2012),
http://www.amazon.com/New-Strategic-Brand-Management-Sustaining/dp/0749465158/ref=sr_1_2?s=books&ie=UTF8&qid=1447313947&sr=1-2&keywords=jean+noel+kapferer
Tilde Heding, Charlotte F. Knudtze, Mogens Bjerre: Brand Management, Research, theory and practice. Routledge, 2009,
http://www.amazon.com/Brand-Management-Research-Theory-Practice/dp/041544327X/ref=sr_1_fkmr0_2?s=books&ie=UTF8&qid=1447314168&sr=1-2-fkmr0&keywords=Tilde+Heding%2C+Charlotte+F.+Knudtze%2C+Mogens+Bjerre%3A+Brand+Management%2C+Research%2C+theory+and+practice
Margaret Mark, Carol Pearson: The Hero and the Outlaw. McGraw-Hill Education; 1st edition (February 6, 2001),
http://www.amazon.com/Hero-Outlaw-Building-Extraordinary-Archetypes/dp/0071364153/ref=sr_1_1?s=books&ie=UTF8&qid=1447314233&sr=1-1&keywords=Margaret+Mark%2C+Carol+Pearson%3A+The+Hero+and+the+Outlaw
Marty Neumeyer: Zag: The Number One Strategy of High-Performance Brands. New Riders; 1 edition (September 30, 2006),
http://www.amazon.com/Zag-Number-Strategy-High-Performance-Brands/dp/0321426770/ref=asap_bc?ie=UTF8
Daniel Chandler: Semiotics for Beginners (online:
http://visual-memory.co.uk/daniel/Documents/S4B/
)
Začnite študovať ešte dnes:
Cena: 55,00 €
s DPH
Počet lekcií:
18
Celková dĺžka:
59 min
Záruka vrátenia peňazí
Kúpiť kurz
Viac o kurze
×